Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

Re: nincs cím

#717541 KawaBazsy Előzmény: #717537

Azt gondolom tudod, h a cabrio az nehezebb, s kevésbé merev, mint a kupé verzió. A kényelmet ez nem érinti, a tető már általában téliesített, mint pl nekem a Saab-ban 3 rétegű volt (roadsternél meg kicsi az utastér, azt könnyű kifűteni). A csomagtér minden esetben kisebb, vhol kell a hely a tetőnek. Nekem a keménytetős modellek nem tetszenek, ott csak azt a feautre-t látom, h - mint az Eos-nál - így meg ehet oldani a nyitható üvegtetőt.

Re: nincs cím

#717537 rbbj11 Előzmény: #717535

ok

a fő problémám, hogy hullámos magyar vidéki utakon, napi 2-3 órát vezetve nem tudom, mennyire kényelmesek ezek, és ez nem fog egy próbaúton sem kiderülni, hanem mondjuk 2 hét használat után...

Re: nincs cím

#717535 KawaBazsy Előzmény: #717534

Ha már cabrio, akkor prémium modellt nézz inkább használtban (A4, Saab 9-3, CLK, stb..) sztem. Ezek a kommersz modellek elég nyeklő-nyakló cuccok.. Vagy legalább próbáld ki előtte, nehogy csalódj.

Re: nincs cím

#717534 rbbj11 Előzmény: #717431

ok, közben ki is esett a többi, már csak 1.9 Octaviakat keresek

Ill. tegnap megláttam egy megane cabriot, és beleszerettem :))) Megint a szív vs agy háború lesz :D

Re: nincs cím

#717524 Waszeitung Előzmény: #717501

"Nem fogják azokat átvariálni mert ugyanannak a konszernnek más gyártmányaiba szerelik őket,max más szelepfedél embléma kerül rá."

Ez a lényeg,a PD TDI hatszögletű meghajtója benne van egy Skodában vagy Audiban,függetlenül hogy hogy van beépítve.

Re: nincs cím

#717501 Láma Előzmény: #717439

Rakás különböző motorkódot használnak aszerint, hogy hosszába, vagy keresztbe van beépítve és ezt még + megbonyolítják azzal is, hogy milyen forulaton adja a legnagyobb teljesítményt. Eszerint még tipuson belül is változik a motorkód. Végülis nem nagyon bonyi. Csak akkor ha nincs info.

Re: nincs cím

#717500 Láma Előzmény: #717406

A legkönnyebben a teljesítmény alapján lehet megkülönböztetni. Csak kétféle van. 90 és 110 le (66 és 81 kw). Az összes többi pdtdi.

Re: nincs cím

#717439 Waszeitung Előzmény: #717431

Ott vannak a motorkódok,azokból meg lehet állapítani hogy melyik Skodába,Audiba,Seatba szerelték ezeket a VW motorokat,nem fogják azokat átvariálni mert ugyanannak a konszernnek más gyártmányaiba szerelik őket,max más szelepfedél embléma kerül rá.

Re: nincs cím

#717435 Amatoregy Előzmény: #717431

nekünk meg újonnan vásárolt 170 lovasban az egyik 360 ezret, a másik 220-at ment el gond nélkül. Cserébe az összes siemens pd elem meghalt benne....

Re: nincs cím

#717432 KawaBazsy Előzmény: #717399

Ez a büntetésed azért, mert anno annyi pénzért nem Hondát vettél - még ha újat nem is kapsz annyiért.. ki mint veti ágyát.. :-)

Megnéztem, a Rönyó 11.4 alatt gyorsul 100-ra, az Opel 9.2 alatt.. ha veszel végre vmi yo gépet, s összefutunk egy mustrára, akkor ezt is kipróbálhatod. :-)

Re: nincs cím

#717431 KawaBazsy Előzmény: #717406

Az utsó PD Tdi, 16V motorról van szó. Haverommal beszéltem, aki ilyen Passatot vett újonnan, s persze beszívta. Azt mondta, h a Skodában nem ilyen megoldás van, úgyhogy azt nem sújtja ez a probléma.