Re: nincs cím
_pda_ Előzmény: #717391nem csak lehet és érdemes, hanem kötelező a bontás elött
ha a gyanu halvány árnyéka is felmerül, oké, bontsunk
de addig csak felesleges pénzkidobás
ennél a motornál a befecskendező rendszer alkatrészeivel is van probléma, mint köztudott
ezzel az erővel, akkor cseréljünk magasnyomású szivattyút 150e km után, mert széthullhat bármikor
v bármilyen egyébb alkatrészt
mint műszaki diplomás, gondolom nem kell neked elmagyarázni, h csak mért adatok alapján hozunk dontés, nem megérzésre, meg véleményekre
a csapágycsere nem egy 2 forintos műtét, sem alkatrészben, sem munkadíjban
amennyiben szakszerűen akarod csinálni, motor ki
mindkét vége lebont, főtengely ki
utánna egy alsó tömítésgarnitúra simmeringestül, majd össze az egész
sok meló, sok idő, sok pénz
ha már ennyire szétbontod, ott a kezedben a kuplung
hmmm....
cseréljük azt is, v szedjük szét újra 50e múlva?
nehéz ügy
az, h én magamnak megcsinálom anyagárban, más dimenzió, mint egy betérő ügyfélnek ezt előadni
persze ha van rá értelmes indok, semmi akadálya
és félreértés ne essék, ismerem Beszééket kb 25 éve, még K jetronicot vittem anno hozzájuk beállításra
már akkor is elismertek voltak a szakmában
most sem kérdőjelezem meg senkinek a véleményét, jóindulatát, típus ismeretét, stb.....
de azért egy főtengely csapágygarnítúra csere, nem a tépőzáras kategória
az enyém is csak egy vélemény a sok közül
és az ilyen történetek miatt nem támogatom azt az elvet a mai autóknál, h nem kilómétert veszünk, hanem állapotot
pontosan ezeket a dolgokat nem látod egy sokat futott autónál
a mai lekarcsúsítot, kihegyezett motorok esetében a 200e km, már komoly mérföldkő lehet
ki tudja, miket kapott az évek alatt
teljesen más volt a helyzet 10 -20 éve, amikor egy adagolós, Golf, v Merci elkalamolt 4-500e km-t olajcserével
elnyűhetelenek voltak, az akkor teljesítményükkel, méretezésükkel
ez a világ elmúlt, vége
megdőltek a nimbusz márkák mitoszai is, a sorozatos problémák miatt
itt tartunk, sajnos