Regisztráció Elfelejtett jelszó

Re: nincs cím

_pda_ Előzmény: #717391

nem csak lehet és érdemes, hanem kötelező a bontás elött

ha a gyanu halvány árnyéka is felmerül, oké, bontsunk

de addig csak felesleges pénzkidobás

ennél a motornál a befecskendező rendszer alkatrészeivel is van probléma, mint köztudott

ezzel az erővel, akkor cseréljünk magasnyomású szivattyút 150e km után, mert széthullhat bármikor

v bármilyen egyébb alkatrészt

mint műszaki diplomás, gondolom nem kell neked elmagyarázni, h csak mért adatok alapján hozunk dontés, nem megérzésre, meg véleményekre

a csapágycsere nem egy 2 forintos műtét, sem alkatrészben, sem munkadíjban

amennyiben szakszerűen akarod csinálni, motor ki

mindkét vége lebont, főtengely ki

utánna egy alsó tömítésgarnitúra simmeringestül, majd össze az egész

sok meló, sok idő, sok pénz

ha már ennyire szétbontod, ott a kezedben a kuplung

hmmm....

cseréljük azt is, v szedjük szét újra 50e múlva?

nehéz ügy

az, h én magamnak megcsinálom anyagárban, más dimenzió, mint egy betérő ügyfélnek ezt előadni

persze ha van rá értelmes indok, semmi akadálya

és félreértés ne essék, ismerem Beszééket kb 25 éve, még K jetronicot vittem anno hozzájuk beállításra

már akkor is elismertek voltak a szakmában

most sem kérdőjelezem meg senkinek a véleményét, jóindulatát, típus ismeretét, stb.....

de azért egy főtengely csapágygarnítúra csere, nem a tépőzáras kategória

az enyém is csak egy vélemény a sok közül

és az ilyen történetek miatt nem támogatom azt az elvet a mai autóknál, h nem kilómétert veszünk, hanem állapotot

pontosan ezeket a dolgokat nem látod egy sokat futott autónál

a mai lekarcsúsítot, kihegyezett motorok esetében a 200e km, már komoly mérföldkő lehet

ki tudja, miket kapott az évek alatt

teljesen más volt a helyzet 10 -20 éve, amikor egy adagolós, Golf, v Merci elkalamolt 4-500e km-t olajcserével

elnyűhetelenek voltak, az akkor teljesítményükkel, méretezésükkel

ez a világ elmúlt, vége

megdőltek a nimbusz márkák mitoszai is, a sorozatos problémák miatt

itt tartunk, sajnos