Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

Vettem egy rétegvastagsá…

#721093 KawaBazsy

Vettem egy rétegvastagság mérőt. Céges Asztma gyári, Civicnek csak a hátsó sárvédőívei voltak javítva.. cool! :-)

Re: nincs cím

#720627 rbbj11 Előzmény: #720617

250d w124-es, 1994-1995-ös van keresésben, a 250td épp felmerült pár naapja

Re: nincs cím

#720619 Ibiza Előzmény: #720617

te szakértő vagy mercikben..jól gondolom? egy 2500-3000cm3-es motor sokkal tovább működik mint egy 2000es...

A másik..megnézném melyik tipusokat használták a németek a taxiknak..mert sztem ezek a tipusok strapabiróak..jól gondolom? anno sok tojáshéj szinű visszatekert levitézlett német taxit adtak el jópénzért.

Re: nincs cím

#720617 hosszhuszár Előzmény: #720555

250d van w124-es, w201 ez a 190-es, de van w202-ben is, ami a C osztály.

részemről, 124-re voksolnék, lehetőleg 96 előttire, azok kevésbé rozsdásodnak.

De vam 250td is, ami azért szedi a lábát....

A 190-es is jó, kisebb, de ezért fürgébb is a 250-es motorral...

Re: nincs cím

#720555 KawaBazsy Előzmény: #720486

A 190-es az akkor a középkategóriás Merci volt (ma C osztály), a 250-es az meg egy diesel motor, amit mind a 190-be, mind az eggyel nagyobb, W124-be (E Merci) szereltek. Tényleg tartós, én turbós verzióban venném..

Re: nincs cím

#720486 rbbj11 Előzmény: #720472

nekem is tetszettek, de nem jo autok, nem veletlenül kerülnek ugyanennyibe az 5-10 évvel idösebb tipusok

Ez ennyi idösen sok km-rel valoban pénztemetö, pont amit írtál az x korú autokra, ez érvényes rá.

1995-ig sokkal sokkal tartosabbak voltak az autoik, de különösen a 190 és 250 -es

Re: nincs cím

#720485 rbbj11 Előzmény: #720471

nem azt, olyat se biztos, csak felkerült a figyelölistámra.

Folyamatos a keresés, már 2 hónapja autót keresek, sok típus jöhet szóba, korábban írtam is a befutónak látszó 3 favoritot

Re: nincs cím

#720102 rbbj11 Előzmény: #720101

persze

behozatallal, mindennel együtt 1,4 M alatt tuti nem áll meg, inkább 1,6 is lesz