https://telex.hu/kulfold/2024/04/10/kina-gyermekve...
67 millió olyan gyerek élhet Kínában, akik vagy teljesen magukra vannak utalva, vagy a rokonaik gondoskodására szorulnak.
https://www.portfolio.hu/befektetes/20240124/orias...
"Kedden jött is a hír, hogy a lakossági befektetők megnyugtatásának
céljával közel 300 milliárd dolláros intézkedéscsomagot fontolgatnak a
kínai hatóságok, ennek hatására meredek emelkedést láthattunk az
amerikai tőzsdéken jegyzett kínai vállalatok részvényeinél."
Pont a prémium autóknál jellemzőbb az sztem, hogy a vevők egy életérzést akarnak megvenni. Ők be akarnak menni egy elegáns szalonba, ahol egy értékesítő megkínálja őket mindennel, körbenyalják az egojukat és beültetik a csodaautóba. Aminek megvan az a finom bőr és új autó illata, közben az értékesítő magyarázza az új extrákat a kocsiban, ami más autókban, vagy előző konfigurációkban még nem is létezett, de ha egyszer már van ilyen, akkor elképzelhetetlen nélküle az élet.
Aztán próbakör, ahol a gazdag ember látja, hogy hogy nézik az autóját, érzi a lóerőt a lába alatt. Közben búg a fülébe folyamatosan az értékesítő...
Majd a próbakör végén ahol már egy kicsit összekoszolta az ember a gumiszőnyeget a cipőjével , azt mondani, hogy igen kérem, de még ilyen olyan extrát bele lehetne-e tenni az autóba és ilyen színben pompázzon, mert amúgy ez tetszik, de hát ebben már biztos ült valaki más is...
És akkor leadja a rendelés csippan a kártya és begyűjti az elismerő pillantásait a szalon értékesítőinek...
Na ez az érzés az nincs meg egy internetes luxus autó vásárlásakor...
Igen, ezt a Tesla hozta be, utána kezdett el erőteljesebben gondolkodni a többi gyártó.
Itt nem az a probléma, hogy eladja, adják el a Vonoviának, vagy fene tudja melyik ingatlanos cégnek, vagy befektető társaságnak, és béreljék vissza, de a kínaiknak? Mit lát egy kínai, amit a Merci nem lát? vagy egy európai ingatlanos, vagy befektető csoport nem lát? Valószínű az van, hogy visszabérli a merci, majd egy idő után beteszik a mercik mellé a BYD, vagy NIO prémium autóit, ezzel is elszipkázva a vásárlókat...
A https://www.capital.de/ c. folyóiratban én már 10 éve olvastam olyan elemzést (talán a Mercedes vonatkozásában, talán nem), hogy az értékesítésnek a jövőben online autószalonokban kell történniük, ott a vásárló egy kattintással össze tudja állítani álmai autóját, kiválasztani a kívánt színeket és kiegészítőket stb...)
A jövő útja a digitalizáció útja, de hajjaj, amíg a cégvezetők nem gondolkodnak digitálisan, addig mindez csupán 'Spielwiese', egy játéktér marad és nem válik valósággá.
Kiló áron felvásárolnak mindent, oszt nézünk ki a fejünkből s nem értjük, hogy hogy jutottunk oda, hogy mindenhol ott vannak...
"Joe Biden amerikai elnök a tajvani választások eredményére reagálva kijelentette, hogy az Egyesült Államok nem támogatja Tajvan függetlenségét"
https://hvg.hu/vilag/20240115_Biden_AZ_USA_nem_tam...
És tudjátok, mi a legfélelmetesebb a China's Spy Agency-ben?
Dehogy hiszem el, azt se hiszem el, hogy ennyire átverték volna a pártot.. :)
A kémkedés kistestvére a dezinformáció.
- Mondd, hány éves vagy herceg?
- És még hiszel a mesékben?
:-)
Kb 2 hete azt mondták, hogy nem tudnak kémkedni Kínában
https://index.hu/kulfold/2023/12/27/kina-washingto...
most meg azt mondják a hírszerzők, hogy a korrupció miatt kirúgták a katonaság vezetőit...
https://www.portfolio.hu/global/20240107/elkepeszt...
ha igaz, akkor ez azaz eset, hogy más kárán (oroszo.) tanultak és megpróbálják megelőzni a pofára esést..