Hát ez az, ha most nem megy át a teslák 10%-a, akkor mi lesz később? Ezen lehet javítani, de ez brutál szám így elsőre...
Más, az akku piac 2030ra felpörög rendesen,
Hát ez az, ha most nem megy át a teslák 10%-a, akkor mi lesz később? Ezen lehet javítani, de ez brutál szám így elsőre...
Más, az akku piac 2030ra felpörög rendesen,
Igen, nem tudtam hogy Németo-ban a TÜV csinálja ezt is.
Gondolom szigorúbbak ott, mint a vizsgáztatók itt, ezért magyar szemmel különösen magasnak tűnnek ezek az értékek.
Az, hogy a Tesla a gyengébbik végén van, önmagában nem meglepő.
Pláne, ha figyelemben vesszük, hogy milyen gyorsan futtatták fel a tömeggyártást.
Kérdésként leginkább a 3 éves használat utáni magas arány adódik.
Vajon hány évig fognak szolgálni az ilyen járművek, ha már 3 év után ennyi baj van velük?
A 3 éves Teslák 10,7%-a megbukik a műszaki vizsgán... Németországról beszélünk és 3éves autókról, amit én valahogy sokallok...
https://www.autoevolution.com/news/tesla-model-s-p...
Akinek van pénze második, harmadik autóra, az most is így közlekedik. Vesz egy i3-at, vagy valami egyebet és kihasználja az ezzel járó előnyöket...
Már a neve is megvan.
Így fogják hívni, a Ford-T modell után jön a Dodzs-M!
Halló Brüsszel!
Hallotok?
Halló Kórea!
Veszitek?
Igen, hát ez is nagyon lelombozó, meg a Ford F-150 is.
Én nem tudom, hogy ténylegesen jobb-e, mert ugye a teljes életútra még senkinek nem sikerült kiszámolnia, hogy mi is a helyzet.
A bonyolult képletből mindenki azokat a formulákat veszi elő, ami a saját prekoncepcióját igazolja.
De - legalábbis az EU-ban - az a színjáték zajlik, hogy az elektromos a megoldás a jelen problémáira.
Akkor játsszuk komolyan!
Simán fel lehetne építeni egy nyerő marketing kampányt arra, hogy ha a lehető legegyszerűbb elektromos modellel közlekedsz - különösen a városban - akkor véded a környezetet.
a nagy kizöldülés fényében emlékezzünk meg ezekről a sztorikról is..
NEM kétszer olyan drága. Csak ha a kis autókat nézed. Nagyobb autóknál szinte nincs is különbség, pl a Ford F-150-nél se.
Na ne viccelj, egy átlag fogyasztó, nem fogja lentebb adni, mint amit egy benzines adott.
Mitől lenne jobb a környezettnek az elektromos? van annyi megújuló energia? vagy véletlenül, az olajat, szenet égetnek az erőműbe, hogy legyen elég nafta, de már az is kevés, mert akkor az áram éhség...
Nem tudom, de ugyi a benzines megoldások is akkor terjedtek el, amikor jött a Ford T-Modell ...
Ha az elektromos autók tényleg annyival jobbak a környezetnek, akkor az elektromos kütyü forradalmat el kéne most engedni és az elsődleges célra koncentrálni, a lehető legegyszerűbb elektromos változattal kijönni.
Azért értek el nagyobb profitot, mert bármennyi pénzt kifizetnek egy autóért. Amikor azt látom, hogy egy 3-4 éves autó 50-100e km-el, ugyanannyiba kerül, ha nem drágább, mint újonnan volt.
Továbbá, nem csak az aksit kell nézni, az is drága és egyre drágább lesz, ahogy az igény nő.. na meg ott vannak a nagy kijelzők, egy csomó lidar, vezetéssegítő kütyük, fekete doboz, technológia átállás, leállás, robotok, átképzés stb stb amit a végfelhasználó fizet meg...
és amiről senki nem beszél, majd az energia ára mennyi lesz? adókiesés? majd az áramra is rátesznek 50% adót?
Tényleg ehhez nem értek ilyen mélységben, de nem tűnik meggyőző érvnek, hogy csupán az --> akkumulátor körüli megoldás miatt átlagosan kétszer olyan drága egy új elektromos autó, mint egy új benzines/diesel.
Másrészt, ha kisebb forgalom mellett is nagyobb profitot csináltak tavaly az autógyártók, akkor nem igazán érdekeltek ennek a problémának a megoldásában.
Itt 21 perctől van szó erről: