Igen, rohadt nehéz az akkupakk. Amúgy meg mindenki azon dolgozik, h hatékonyabb legyen, az utóbbi 10 évben volt is jelentős fejlődés etéren.
Tök mindegy, h töltöd e vagy sem, a lényeg, hogy plusz súlyt cipelsz feleslegesen, plusz pénzért.
Igen, rohadt nehéz az akkupakk. Amúgy meg mindenki azon dolgozik, h hatékonyabb legyen, az utóbbi 10 évben volt is jelentős fejlődés etéren.
Tök mindegy, h töltöd e vagy sem, a lényeg, hogy plusz súlyt cipelsz feleslegesen, plusz pénzért.
Ezt hogy kell érteni:
"„Egy nem (teljesen) kihasznált akkumulátort magunkkal cipelni környezeti szempontból nem pozitív dolog. Ha veszel egy 650 kilométeres hatótávolsággal rendelkező autót, de minden nap csak 65 kilométert teszel meg, majd éjszaka bedugod, az autó akkumulátorkapacitásának 90 százalékát céltalanul hurcolod magaddal." Ez pedig meglátszik a fogyasztáson, ..."
Vagy úgy kell érteni, hogy nehezebb az akku?
Hát tessék könnyebbet és hatékonyabbat építeni!
Másrészt ki csinálja minden nap ugyanazt?
Harmadrészt miért dugnád be minden éjszaka, ha még megvan a kapacitás java?
ez is egy nézőpont https://www.autonavigator.hu/cikkek/igy-arthatnak-...
Hát ez az, ha most nem megy át a teslák 10%-a, akkor mi lesz később? Ezen lehet javítani, de ez brutál szám így elsőre...
Más, az akku piac 2030ra felpörög rendesen,
Igen, nem tudtam hogy Németo-ban a TÜV csinálja ezt is.
Gondolom szigorúbbak ott, mint a vizsgáztatók itt, ezért magyar szemmel különösen magasnak tűnnek ezek az értékek.
Az, hogy a Tesla a gyengébbik végén van, önmagában nem meglepő.
Pláne, ha figyelemben vesszük, hogy milyen gyorsan futtatták fel a tömeggyártást.
Kérdésként leginkább a 3 éves használat utáni magas arány adódik.
Vajon hány évig fognak szolgálni az ilyen járművek, ha már 3 év után ennyi baj van velük?
A 3 éves Teslák 10,7%-a megbukik a műszaki vizsgán... Németországról beszélünk és 3éves autókról, amit én valahogy sokallok...
https://www.autoevolution.com/news/tesla-model-s-p...
Akinek van pénze második, harmadik autóra, az most is így közlekedik. Vesz egy i3-at, vagy valami egyebet és kihasználja az ezzel járó előnyöket...
Már a neve is megvan.
Így fogják hívni, a Ford-T modell után jön a Dodzs-M!
Halló Brüsszel!
Hallotok?
Halló Kórea!
Veszitek?
Igen, hát ez is nagyon lelombozó, meg a Ford F-150 is.
Én nem tudom, hogy ténylegesen jobb-e, mert ugye a teljes életútra még senkinek nem sikerült kiszámolnia, hogy mi is a helyzet.
A bonyolult képletből mindenki azokat a formulákat veszi elő, ami a saját prekoncepcióját igazolja.
De - legalábbis az EU-ban - az a színjáték zajlik, hogy az elektromos a megoldás a jelen problémáira.
Akkor játsszuk komolyan!
Simán fel lehetne építeni egy nyerő marketing kampányt arra, hogy ha a lehető legegyszerűbb elektromos modellel közlekedsz - különösen a városban - akkor véded a környezetet.
a nagy kizöldülés fényében emlékezzünk meg ezekről a sztorikról is..
NEM kétszer olyan drága. Csak ha a kis autókat nézed. Nagyobb autóknál szinte nincs is különbség, pl a Ford F-150-nél se.
Na ne viccelj, egy átlag fogyasztó, nem fogja lentebb adni, mint amit egy benzines adott.
Mitől lenne jobb a környezettnek az elektromos? van annyi megújuló energia? vagy véletlenül, az olajat, szenet égetnek az erőműbe, hogy legyen elég nafta, de már az is kevés, mert akkor az áram éhség...
Nem tudom, de ugyi a benzines megoldások is akkor terjedtek el, amikor jött a Ford T-Modell ...
Ha az elektromos autók tényleg annyival jobbak a környezetnek, akkor az elektromos kütyü forradalmat el kéne most engedni és az elsődleges célra koncentrálni, a lehető legegyszerűbb elektromos változattal kijönni.