Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

Dodzs-M

#894692 KawaBazsy Előzmény: #894691

Igen, rohadt nehéz az akkupakk. Amúgy meg mindenki azon dolgozik, h hatékonyabb legyen, az utóbbi 10 évben volt is jelentős fejlődés etéren.

Tök mindegy, h töltöd e vagy sem, a lényeg, hogy plusz súlyt cipelsz feleslegesen, plusz pénzért.

Dodzs-M

#894691 TrendMan Előzmény: #894689

Ezt hogy kell érteni:

"„Egy nem (teljesen) kihasznált akkumulátort magunkkal cipelni környezeti szempontból nem pozitív dolog. Ha veszel egy 650 kilométeres hatótávolsággal rendelkező autót, de minden nap csak 65 kilométert teszel meg, majd éjszaka bedugod, az autó akkumulátorkapacitásának 90 százalékát céltalanul hurcolod magaddal." Ez pedig meglátszik a fogyasztáson, ..."

Vagy úgy kell érteni, hogy nehezebb az akku?

Hát tessék könnyebbet és hatékonyabbat építeni!

Másrészt ki csinálja minden nap ugyanazt?

Harmadrészt miért dugnád be minden éjszaka, ha még megvan a kapacitás java?

Dodzs-M

#894336 TrendMan Előzmény: #894332

Igen, nem tudtam hogy Németo-ban a TÜV csinálja ezt is.

Gondolom szigorúbbak ott, mint a vizsgáztatók itt, ezért magyar szemmel különösen magasnak tűnnek ezek az értékek.

Az, hogy a Tesla a gyengébbik végén van, önmagában nem meglepő.

Pláne, ha figyelemben vesszük, hogy milyen gyorsan futtatták fel a tömeggyártást.

Kérdésként leginkább a 3 éves használat utáni magas arány adódik.

Vajon hány évig fognak szolgálni az ilyen járművek, ha már 3 év után ennyi baj van velük?

az a varázslatos akkupakk

#894330 Koffein Előzmény: #894325

Akinek van pénze második, harmadik autóra, az most is így közlekedik. Vesz egy i3-at, vagy valami egyebet és kihasználja az ezzel járó előnyöket...

Dodzs-M

#894325 TrendMan Előzmény: #894321

Én nem tudom, hogy ténylegesen jobb-e, mert ugye a teljes életútra még senkinek nem sikerült kiszámolnia, hogy mi is a helyzet.

A bonyolult képletből mindenki azokat a formulákat veszi elő, ami a saját prekoncepcióját igazolja.

De - legalábbis az EU-ban - az a színjáték zajlik, hogy az elektromos a megoldás a jelen problémáira.

Akkor játsszuk komolyan!

Simán fel lehetne építeni egy nyerő marketing kampányt arra, hogy ha a lehető legegyszerűbb elektromos modellel közlekedsz - különösen a városban - akkor véded a környezetet.


az a varázslatos akkupakk

#894322 KawaBazsy Előzmény: #894318

NEM kétszer olyan drága. Csak ha a kis autókat nézed. Nagyobb autóknál szinte nincs is különbség, pl a Ford F-150-nél se.

az a varázslatos akkupakk

#894321 Koffein Előzmény: #894320

Na ne viccelj, egy átlag fogyasztó, nem fogja lentebb adni, mint amit egy benzines adott.

Mitől lenne jobb a környezettnek az elektromos? van annyi megújuló energia? vagy véletlenül, az olajat, szenet égetnek az erőműbe, hogy legyen elég nafta, de már az is kevés, mert akkor az áram éhség...

az a varázslatos akkupakk

#894320 TrendMan Előzmény: #894319

Nem tudom, de ugyi a benzines megoldások is akkor terjedtek el, amikor jött a Ford T-Modell ...

Ha az elektromos autók tényleg annyival jobbak a környezetnek, akkor az elektromos kütyü forradalmat el kéne most engedni és az elsődleges célra koncentrálni, a lehető legegyszerűbb elektromos változattal kijönni.