Regisztráció Elfelejtett jelszó

IPO

Airbnb

#866439 Fornit Előzmény: #866431

Már megy, 153,59.

Kár, hogy nem Ackman hálózta be őket, most kaszálhatnánk. (ha te is beszálltál oda)

Airbnb

#866411 Koffein Előzmény: #866308

szóval 68ról fog kilőni 100fölé :P

"Airbnb: 68 dolláron alakult ki az IPO-ár az Airbnb kapcsán, így jócskán meghaladták a korábbi 45-50, de a későbbi 60 dollár körüli szinteket is. A befektetői érdeklődés tehát igen jelentős, és közel 3,5 milliárd dolláros lehet így az IPO, bővebben pedig itt írtunk a sztoriról. A kereskedés ma indul majd a részvényekkel."

C3 Ai

#866367 Fornit Előzmény: #866353

AI 102$ HypeHypeHypeHypeRobinHype!

Ilyenkor mindig elgondolkodok, a céget ismerő bennfentesek ekkora balfaszok lennének, hogy nem ismerik fel, hogy a cégük kb100$/részvényt ér és elkótyavetyélik 42-ért, vagy egyszerűen csak sok az idióta. Ez megy egy éve az ipo-knál.

Airbnb

#866222 Bendeguz Előzmény: #866203

Mennyit érhet a cég? Van jövője? Visszaáll a 2019 előtti tömegturizmus, ami ellen már tüntettek is pl Barcelonában, Velencében? A városi szabályozások lehetősége mennyire támogatja az airbnb üzleti modelljét?

Airbnb

#866213 Fornit Előzmény: #866203

A robinhúd korszakban kuriózumszámba megy ha egy felkapott ipo nem nyit legalább +60%-al a jegyzési ára felett.

Airbnb

#866203 Koffein

dec 10-én tőzsdére lép... ahogy 44.00-50.00 $ -on nyithat, majd irány a csillagos ég... :P

https://www.investing.com/ipo-calendar/

most olvasom kbc-n, hogy sávot ugrott...

"56-60 dollár közötti már a héten esedékes IPO-nál meghatározott ársáv, vagyis valóban komoly kereslet mutatkozik a részvényekre. A tervek szerint csütörtökön indulhat majd a kereskedés a népszerű vállalat részvényeivel, és közel 3 milliárd dolláros lehet az IPO mérete. Korábban még 45-50 dollár közötti sávról szóltak a hírek."

Lamborghini tőzsdére menne?

#865981 Koffein Előzmény: #865620

A Lamborghini IPO-ja piaci kommentárok szerint akár a 10 milliárd eurót is meghaladhatja, ami a VW-részvényesek szempontjából kifejezetten értékteremtő lehetne, ha figyelembe vesszük, hogy a VW csoport jelenleg 80 milliárd eurós piaci kapitalizációval rendelkezik. Az értékeltség alapjául pedig természetesen a Ferrari szolgálhatna, emiatt röviden összeválogattam a legfontosabb különbségeket, melyeket helyenként kiegészítettem egyéb szubjektív véleménnyel is. Ezek a következők:

  1. A Volkswagen összesen több mint 8200 darab Lamborghinit értékesített tavaly, míg a Ferrari 10 131 darab autót egészen pontosan.
  2. A Ferrarinak jelenleg több modellje van. Ha a Lamborghini fel akar zárkózni a Ferrarihoz, akkor az komoly fejlesztésbe kerülne, amire viszont a VW nem szívesen költene. Mivel a VW missziója, hogy az elektrifikációban élen járjon, a Lamborghinitől könnyű szívvel megválhat, hiszen a Porsche-n keresztül a sportautók piacán továbbra is jelen lenne.
  3. A Lamborghini az utcai autókra fókuszál, minimális egyéb bevétel – a Ferrarinak vannak egyéb bevételei, hiszen nem csak utcai autók értékesítéséből vannak bevételei, hanem pl. Forma 1-ből (motorszállító, szponzori pénzek, stb.).
  4. Lamborghini fenntarthatóbb és megbízhatóbb – miután az Audi felvásárolta a Lamborghinit, a német mérnökök a motort átalakították. Ezáltal ma már a vezérműszíj láncból készül, míg a Ferrari még mindig a hagyományos gumit használja, ami a megbízhatóság szempontjából érdemi különbséget jelent a két gyártó között.
  5. Az értékesítési adatok alapján a Lamborghini átlagos bevétele alacsonyabb, mint a Ferrarié. A Lamborghini egyedi eredményeiről nehezen található nyilvános információ, az ugyanakkor kétségtelen, hogy Domenicalli beiktatása után meredeken ívelt felfelé a Lamborghini értékesítése 2017-hez képest.

...

Vannak ugyanakkor rossz példák is a múltból, hiszen az Aston Martin is megpróbált a Ferrari útjára térni 2018-ban, de óriási bukta lett belőle. Ennek ellenére a Lamborghini IPO-jára vagy értékesítésére érdemes bizakodva tekinteni, mert sokkal stabilabb lábakon áll, mint korábban brit riválisa.

https://www.portfolio.hu/uzlet/20201202/eladhatja-...