Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

Re: nincs cím

#720097 rbbj11 Előzmény: #720094

Mondjuk pont a merci 250D olyan, akit talän meg drägäbban is el tudok majd adni, ha tiptopon veszem es tiptopon tartom majd. Vas. este mentem egy sräcéval: az teljesen olyan, mint az uj. De a 23 éves autoval nem is akart menni velem egy kört, mert säros-vizes volt az ut, és azt mondta, nem akarja, hogy a teli latyak felverödjön :D

Re: nincs cím

#720094 Ddavid Előzmény: #720023

Ennyi. Veszel 1 gépet ami még nem vízbázisú festékkel lett lefújva és mutatós. Az egész motort 300 ezerből felújítod, bontó vagy új alkatrészekből. Ergó van 1 kocsid amivel tudsz menni alig veszít az értékéből és később , ha nem kell belököd az árokba :v .

A maradék pénzt meg elteszed :)

Majd mesélj a tapasztalatokról!

Re: nincs cím

#720090 KawaBazsy Előzmény: #720023

Nem lehet mindenki mérnök, h otthon legyen a műszaki dolgokban. Nekik lehet eladni a mai műanyag autókat. :-)

Re: nincs cím

#720023 rbbj11 Előzmény: #719982

Legtöbb ember ilyen. Megértem. De akkor kár is magyaráznom, hogy valójában a szervíz nem drágább, hanem esetenként olcsóbb, ahogy a fenntartás is. A lényeg, milyen állapotban veszed, milyen típust és pontosan melyik motorral, melyik évjáratot stb.

A mercedes 250D-re 22 évesen szinte biztos kevesebbet kell költeni, mint francia, olasz, de akár német 150e-t futott, modern, pd vagy cdi motoros autóra

Re: nincs cím

#720021 rbbj11 Előzmény: #719979

nem, csak 250 D, legszívesebben 1994-es vagy 1995.

Közben kialakult nagyon nehezen a 3 típus, aki maradt célpont: Skoda superb, Mercedes 250D, Audi A4

Re: nincs cím

#719982 Ibiza Előzmény: #719799

13 éves autó? Én 8 évesnél idősebb autóban nem bizom.. főleg ha 200e van (benzines) benne..(dizelt nem tudom meddig ketyeg..félmillió?)2000 után már nem arra tervezték az autókat tartós darabok legyenek.

Tervezett avulás, életkor alapján elérhető szervizköltségek..haszon haszon haszon..

Re: nincs cím

#719799 rbbj11 Előzmény: #719731

én sem fogom fiatalítani az átlagkort: most épp egy 2002-es audi a4 tünik befutónak, de a szívem mär kifejezetten a 250D merci felé húz

Re: nincs cím

#719731 Kissherceg Előzmény: #719689

A használt személyautók importja tavaly 36,8 százalékkal bővült az előző évhez képest, azonban ez továbbra sem javítja a magyarországi járművek átlagéletkorát, mivel a beáramló kocsik 58 százaléka tíz évnél idősebb, és mindössze 20 százalékuk legfeljebb öt éves - ismertette a DasWeltauto az MTI-vel.

A használt autók kereskedelmével foglalkozó, országos értékesítési hálózattal rendelkező cég a Datahouse adatait idézve emlékeztet arra, hogy 2014-ben cégek és magánszemélyek 96 747 használt személyautót hoztak be külföldről. Emellett 10 643 kis haszonjárművet is regisztráltak Magyarországon használtan, itt 43,3 százalékos volt a növekedés.

A külföldről vásárlóknak a magasabb kategóriájú autókra van igényük, a legtöbben felső- (25 118 darab), illetve alsó-középkategóriás (21 247 darab) gépkocsit vettek.

A beérkező személyautók 58 százaléka volt tíz évnél idősebb, és mindössze 20 százalékuk volt 1-5 éves. A haszonjárművek esetében 41 százalékot tesz ki a tíz évnél idősebb kocsik aránya, viszont a vásárlók 27 százaléka döntött 1-5 éves jármű mellett.

A közlemény idézi Frank Györgyöt, a DasWeltAuto márkaigazgatóját, aki arra hívta fel a figyelmet, hogy az öreg autók megkérdőjelezhető műszaki állapota jelentős kiadást okozhat az átírás után az új tulajdonosnak. Ráadásul az ellenőrizetlen forrásból származó járművekkel előfordulhat a kilométeróra visszatekerése is, amely miatt a tulajdonos elmulaszthatja a szükséges karbantartásokat.

Az idős autók környezetvédelmi mutatói is kétségesek - jegyezte meg, hozzátéve: szemléletbeli változásnak kellene bekövetkezni ahhoz, hogy csökkenjen a rossz minőségű gépkocsik importja, és a vevők az ellenőrzött forrásból származó, szakszerű állapotfelméréssel beszerzett autók felé forduljanak.

A DasWeltauto a Volkswagen csoport használtautó márkája, 2001 óta van jelen Magyarországon, 33 értékesítőhellyel rendelkezik országszerte, ezzel meghatározó piaci szereplő.

Re: nincs cím

#719159 KawaBazsy Előzmény: #719154

Cseréltünk mi már motort, váltót, nem is egyet, úgyhogy némi tapasztalat van. Inkább idő a gond.. :-)

Re: nincs cím

#719154 Ddavid Előzmény: #719116

Youtuben elég jó videók vannak fent kellék listával együtt. Az a szép ha a kipufogót is le kell venni meg minden lomot elrámolni az útból. :S

Re: nincs cím

#719125 Láma Előzmény: #719116

Annyira nem bonyi.

Motort-váltót megtartod valamivel, hogy ne essen le, amikor kiveszed alóla az első futóművet meg a féltengelyeket. Ha az kint van, akkor hipp-hopp lejön a váltó. Ezután már csak a kuplungot kell lebontanod és máris ott a lendkerék. :)

Re: nincs cím

#719121 Ddavid Előzmény: #719116

Az ilyen történetek mindig erősítik bennem azt a bizonytalanságot, ha a kocsival komolyabb gond lenne hová tudnám elvinni ahol értenek is hozzá :S

Amúgy az a motor cseles mert az izzító gyertyák belső oldalán vannak :S

A héten elvittem az Ope…

#719116 KawaBazsy

A héten elvittem az Opelt egy független, márkára szakosodott szervizbe a Szerencs utcába. Pont útba esik jövet-menet Gödöllőről.. Kicserélték az izzítógyertyákat, du mentem a kocsiért, s indultam vele haza. Nem sokkal később az M3-on integetnek nekem, h álljak félre, mert füstöl a kocsi.. Elöl-hátul dőlt a füst, plusz ömlött a gázolaj a motorból, így még nem jártam. Leszedve a motorról a műanyag fedelet, el volt törve az egyik gázolaj visszafolyó cső. Még jó h nem gyulladt ki.. Megcsinálták a hibát, azt mondták, h nem tudni, h ez miért történt.. Most azon filózóm, h lehet h a kettős tömegűt nekünk kéne kicserélni, csak nem olyan bonyi..