Nem biztos, hogy ez a legjobb ötlet. Elmúlt néhány évben vettünk két a4-et olaszból,
németeket megszégyenító műszaki és esztétikai állapotban. Szervízkönyvest, összes
gyári kulcs, kulcskód kártya. minden, ami kell. Nemrég néztünk egy passatot, szntén
digó, kifogástalan állapotban tizenévesen. De vettünk osztrákból, németből is a4-et,
szintén műszakilag és kívül belül jó állapotút, de azokon a só mindkettőn megtette a
hatását. (Motortér, alváz, futómű) Össze se lehet hasonlítani az olasszal. Nincs azzal semmi olyan baj, ami kizárná a vételt, csak az olasz a gőzborotva után olyan alulról,
mint egy új, a német meg sómart vakrozsdás. Az osztráknál később derült ki
lengéscsillapító tuningnál, hogy a hátsó rugótornyok gyakorlatilag teljesen szét
voltak rohadva, cserélni kellett. (Nem a kaszni, hanem a rácsavarozható torony) Skodát még nem láttam alulról németből, osztrákból, de ha az audit így szétmarja, a skoda alja se lehet szebb. A4-nél nem árt ha tudod, hogy az utolsók ami nem pd, az 2001 évjárat. Skodából találsz adagolóst 2005-6-ig.
Passatot is nyugodtan nézhetsz. Semmivel se rosszabb mint a skoda, de az is csak
2001-ig adagolós. Ja és mindet itthon kereskedőtől, frissen behozva, névre írva. Érdemes megnézni párat. Ezért nem érdemes kint kutakodni. A jókat úgyis levadásszák a nepperek helyi emberei. Ilyen leírások ígéretesek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_avant_1.9_tdi_1._tulaj._vegig_vezetett_szerv-8533912
Persze ha igaz. Négy-öt ilyent bztos meg kell nézni, mire talál az ember tényleg jót.
Ezzel még szégyenkezni nem kell pár évig és a megspórolt pénz nem fog elfogyni rá öt év alatt. Mármint nem a tervezett szervízköltségre, hanem a tervezetteken felüli kiadásokra gondolok. Ha az állapotát megőrzöd, öt év alatt elbuksz az árából 3-400-at.
Nem rábeszélés, csak egy nézópont.