Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

Re: nincs cím

#717230 rbbj11 Előzmény: #717208

Köszönöm!!

Az osztrákból behozatal nekem nem áldozat, mert pl. Isaszeg olyan messze van nekem majdnem, mint Salzburg...

Olaszokkal a fő gondom, hogy nincs hozzá nyelvtudás, nem is ismerek olyat, aki foglalkozik velük. A korrózióval egyértelműen igazad lesz. De én ahányszor jártam Olo-ban, ahogy ott az autókkal bántak...nem volt olyan nap, hogy ne láttam volna olyan parkolást, ahol az autó megtolásával csinált volna helyet magának... és a szervízelést is többnyire szerintem rosszabb anyagokkal, hanyagul végzik. Összeségében elég negatív előítéleteim vannak olasz behozatallal.

Foglalkoztok is autó behozatallal?

Re: nincs cím

#717208 Láma Előzmény: #717157

Nem biztos, hogy ez a legjobb ötlet. Elmúlt néhány évben vettünk két a4-et olaszból,

németeket megszégyenító műszaki és esztétikai állapotban. Szervízkönyvest, összes

gyári kulcs, kulcskód kártya. minden, ami kell. Nemrég néztünk egy passatot, szntén

digó, kifogástalan állapotban tizenévesen. De vettünk osztrákból, németből is a4-et,

szintén műszakilag és kívül belül jó állapotút, de azokon a só mindkettőn megtette a

hatását. (Motortér, alváz, futómű) Össze se lehet hasonlítani az olasszal. Nincs azzal semmi olyan baj, ami kizárná a vételt, csak az olasz a gőzborotva után olyan alulról,

mint egy új, a német meg sómart vakrozsdás. Az osztráknál később derült ki

lengéscsillapító tuningnál, hogy a hátsó rugótornyok gyakorlatilag teljesen szét

voltak rohadva, cserélni kellett. (Nem a kaszni, hanem a rácsavarozható torony) Skodát még nem láttam alulról németből, osztrákból, de ha az audit így szétmarja, a skoda alja se lehet szebb. A4-nél nem árt ha tudod, hogy az utolsók ami nem pd, az 2001 évjárat. Skodából találsz adagolóst 2005-6-ig.

Passatot is nyugodtan nézhetsz. Semmivel se rosszabb mint a skoda, de az is csak

2001-ig adagolós. Ja és mindet itthon kereskedőtől, frissen behozva, névre írva. Érdemes megnézni párat. Ezért nem érdemes kint kutakodni. A jókat úgyis levadásszák a nepperek helyi emberei. Ilyen leírások ígéretesek:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_avant_1.9_tdi_1._tulaj._vegig_vezetett_szerv-8533912

Persze ha igaz. Négy-öt ilyent bztos meg kell nézni, mire talál az ember tényleg jót.

Ezzel még szégyenkezni nem kell pár évig és a megspórolt pénz nem fog elfogyni rá öt év alatt. Mármint nem a tervezett szervízköltségre, hanem a tervezetteken felüli kiadásokra gondolok. Ha az állapotát megőrzöd, öt év alatt elbuksz az árából 3-400-at.

Nem rábeszélés, csak egy nézópont.

Re: nincs cím

#717193 Amatoregy Előzmény: #717189

Hany lovas volt? En is lattam 1.9 pdtdi skodat 105 lovasat 6-os valtoval. De azt nemet piacra gyartottak

Re: nincs cím

#717192 Amatoregy Előzmény: #717189

Hany lovas volt? En is lattam 1.9 pdtdi skodat 105 lovasat 6-os valtoval. De azt nemet piacra gyartottak

Re: nincs cím

#717189 Ddavid Előzmény: #717167

Szerintem ilyen korban előfordulnak már dolgok. Akármennyire is vigyáz rá az ember.

Nekünk 2005-ös Seat Toledo VW PDTDI-ben 6-os volt anno.

Re: nincs cím

#717172 KawaBazsy Előzmény: #717167

Oké, én elhiszem. S majd gyorsulunk egyet.. dízel kombi a d kombi ellen. :-)

http://totalcar.hu/tesztek/astradcar/2/

"Csak a mély döbbenet hangján tudok szólni a vadorzó Fiat-blokkal szerelt kombiról. Kezdem a legképtelenebb felfedezéssel: gázadásra erőteljes hajtási befolyás a kormányon. Nem Saab vagy Volvo turbónál, hanem egy alsóközepes Opel félhaszonjárműnél. Komolyan, úgy facsarja tetszőleges irányba a volánt, hogy alig győzöm korrigálni. Alaphelyzetben. És akkor még ott van a sportgomb, vésztartaléknak az önpusztító száguldáshoz. Gonosz tréfa ez az Opeltől. A virgonc Hondákkal meg hasonlókkal járkáló sportemberek régen megszokták, hogy egy gázfröccsel letudhatók az ilyesféle praktikus, de lomha járművek. Ha jó a szeme, még azt is látja, hogy "dízel, muhaha, lenyomom a bambáját". Lámpánál állva csak hangosan csattog, de gázadásra hihetetlen hangon sivít fel a turbó. 150 lóerő, 320 Nm nyomaték. De másfélezernél bátran padlózzunk, meghökkentő gyorsulás lesz a válasz. Éppen ezért teljesen felesleges a hat fokozat. Csak összezavarja az embert. Olyan bikaerős a motor, hogy néggyel vígan elboldogulna, na jó, megszokásból legyen ötsebességes. De hogy hat, ezt nem értem."

Re: nincs cím

#717167 Sumér harcos Előzmény: #717165

de ez igaz ,autóban maximalista vagyok....nincs helye a drapp üléshuzaton légyszarnak sem,még 7évesen sem.....mert az enyém ilyen:))

Re: nincs cím

#717166 Sumér harcos Előzmény: #717165

de van az is,már Honda targa....most 2db-ot is tudnék venni :)na nem itthon.

na itthon MO-on kereshetné bárki 5000eurig a yo octáviát dieselben.....csak találni nem találná:)

Re: nincs cím

#717165 KawaBazsy Előzmény: #717155

Keresni kell, bmeg. Te már több, mint 3 éve jó Hondát se találsz.. vagy túl magasak az elvárásaid, vagy nem jó helyen keresed. :-)

Re: nincs cím

#717162 Amatoregy Előzmény: #717160

Nemet autopalya. Padlogaz, korlatozasnal satu fek. Ha 140 felett mesz akkor az optimalis fordulat felett forog ebben a kategoriaban. Vegyel sdi octaviat.

Re: nincs cím

#717160 Sumér harcos Előzmény: #717157

ezt még akartam is irni,hogy német-osztrák vonal esetleg...

de ne török neppertől:)

kint vannak-e csodák 5000euroig?ez esetben igen,de reméljük.

Re: nincs cím

#717157 rbbj11 Előzmény: #717155

itthon egyik autot sem nézem, szóba sem jön, csak osztrák és német országutas használatú

Re: nincs cím

#717156 rbbj11 Előzmény: #717153

Octavia-t Ausztriában nézek és No-ban, ott van jó pár ígéretes. Ugyanis tök mindegy milyen állapotban van, ezekben az országokban 200.000 km-nél majd minden autó értéke eléri az átlag 3000 euro értéket, majd 250e km-nél az 1500 eurot, és kész vége. Ugyanis megtehetik, hogy nem hajtanak autót e km-älläs felett.

Ugyhogy nagyon jo octaviak vannak osztrák kisvárosokban már 4000 euroért is.

i30 sztem is megbízható

Re: nincs cím

#717155 Sumér harcos Előzmény: #717153

90% octavia céges volt,vagy kinti szervizkönyv nélküli ratyi.

ez a használtautopiac itthon a tipusból,főleg 5000euroig.

még 1.9diesel 2004ig passatot is előbb találni yot,mint octaviát. vsz.

ezzel csak 1 gond lesz 5…

#717153 Sumér harcos

ezzel csak 1 gond lesz 5000euro értékben diesel octaviát sehol nem lehet találni olyat,ami remek állapotnak örvend.

ezt az iskolát 2010-ben jártam végig.....az öcsémnek kerestünk 2-2.5millioig octavia dieselt .....kizárt dolog volt,lehetetlen probálkozás,nem létezik.

koreával nekem is fenntartásaim vannak,de a huyndai olyan megbizhatósággal rendelkezik,hogy az VW konszern mehet a klotyóba mellette.

mondjuk zsir ujban bármikor inkább vennék egy i30kombit ,

mint egy uj focus,astra,megane,308,citroen kombit.....állitólag szétverhetetlen,nincs elektronika mint a franciáknál,nincs olajzabálás mint a németeknél(mondják opel bizonyos tipusaira,vw konszern több tipusára)