Regisztráció Elfelejtett jelszó

DAX , FTSE , CAC index

Re: nincs cím

#602401 Psymon Előzmény: #602351

pont most adtad el?

nem tudom, hol vetted, de sztem ha eddig tartottad, most már nem éri meg eladni.

persze én kezdő vagyok, szóval ez szigorúan magánvélemény.

dax szűk 400 pontot ment 3 nap alatt, benne egy 50 pontos réssel, valami visszateszt csak lesz. (persze hogy a 8K-t nem érinti meg, arra én sem vennék mérget...)

#602351 Berner Előzmény: #602340

Van esély, most eladtam a Ts 28 -ast, azóta csordogál. ha látok valamit visszalépek,sajnos hamarabb kellett volna kiszálni.Vagy be se szállni, mert eddig along hozott pénzt. És fog...

#602340 Psymon Előzmény: #602136

Na most jól megszívtam. Tegnap jól bevásároltam ts29-ből, ráadásul nem is a tegnapi csúcson (kicsivel 7800 alatt) szal nem mondhatnám, h ez a 2 nap a kedvencem eddig... :)

Kis összeg persze, pár száz K, de full tőke, ha úgy veszem.

Lehet hogy a ts28-nak ma konyec, és bár nem tervezek kiszállni a ts29-ből, de isten tudja, mikor lesz nyereséges... Amikor lesz majd elég zsozsóm CFD-vel kereskedni, tuti használok majd stopot.

Várhatok én bármit, csak az esést ugye nehéz előre kitalálni, hogy mikor lesz, és mi váltja ki (pláne, hogy sokkal gyorsabb, mint az emelkedés.) Ezt még nálam sokkal rutinosabbak sem mondják meg, pláne a jelen piaci környezetben, mikor a jegybanki ingyen zsozsó teljesen tönkrevágja a tőzsdék normális működését. Mindenesetre aki tegnap 1300 körül belevett a ts28-ba nagy összeggel, hát... Valószínűleg a rokonság és a szomszédai ma tanulnak tőle pár új, nem kifejezetten szalonképes kifejezést... :P

Én azt mondanám, hogy 8250-ig tuti nem rugdalják el, (azaz még mindig tartom, amit előzőekben mondtam, h előbb lesz 7700 mint 8250) de a jegybanki őrület miatt most már azt kell mondjam, h benne van a tévedés lehetősége is, amit tegnap még nem gondoltam volna.

#602136 banyaiz Előzmény: #601887