:)
a kapzsiság az egyik legnagyobb motiváció és a csalók barátja.
Ha van egy tuti üzlet akkor csöndben csinálod, eladod anyóst és az após szerveit, felveszel hitelt amit tudsz és nyomatod.
Tök idegenek szoktak engem felhívni befektetési ajánlattal ami tutibb a tutinál. Idegenként akarják én gazdagodjak.
Első kérdésem az szokott lenni "ön milliárdos" mondja nem, miért? Mondom ha ilyen tuti üzletet tud akkor azt gondoltam engem már azért hív mert már önnek elég a pénz és szeretné ha mások is..
fasza :) na ezért nem kell megbízni, az ilyen hirdetéseknek, forexen egy nap alatt több ezer eurót csináltam 20 euróból.. aki már kereskedett életében, az tudja, hogy nem így müxik...
Egyre több helyen nem tartanak Coca és Pepsi termékeket , hanem házi limonádé , fröccs választékok , frissen facsart gyümölcs válogatás, kézműves sörök.
Viz az palackozott , de van szóda is.
Bármire, ami hőgutában fogy.
De nem gondolok, csak úgy révedezem.
Ez egy érdekes kérdés: Ha egy csinos szinésznőről lenne szó, aki már játszott pikáns jelenetekben, akkor igaz lehet, hogy a rossz reklám is sokkal jobb, mint ha nem beszélnek róla.
Kérdés, hogy ez az elgondolás termékek esetén is megállja-e a helyét?
már fene tudja, hogy hol húzódik a határ. Az ügyvédei biztos felkészítették :)
előfordulhat, hogyha fizet a cola neki, akkor meg is issza, hisz van az a pénz, mivel az uefát szponzorálja és a háta mögött látszik a logó, ezért úgy volt, hogy a személyes márkája, amit ő közvetít ne legyen benne a cola a felvételen, ezért félre rakta...
mindenki a coláról beszél, hogy mekkora veszteség érte, nem érte. és ha vizet isznak az emberek, akkor mi van? ezeregy féle vizet árul a cola, akkor nem colából jön a pénz, hanem ásványvízből meg jeges teából... vagy kávéból, amin nagyobb haszna van... :)
én azt gondolom, hogy ha CR nem csinálja ezt, akkor az ég világon senki nem beszélne az EB kapcsán a kóláról.
Szerintem ez az egész a Coca Cola gerilla marketing kampánya. Nem véletlen az sem, hogy hirtelen egy csomó másik sztárt is elkezdte érdekelni a coke és a világsajtó folyamatosan beszámol , arról, hogy ki hova teszi.
A sajtótájékoztatókon már mindenki az üveget figyeli. Kell ennél nagyobb reklámérték a Coke-nak???
Ezek a játékosok vannak annyira profik, hogy a szponzorral annak engedélye nélkül nem lehet ilyet csinálni.