Hát az már jó régen lehetett - amikor te egyetemre jártál:-)
Hát az már jó régen lehetett - amikor te egyetemre jártál:-)
Jah. Nekem az egyetemen azt tanították, h 14% a környezetszennyezésben a közúti járművek aránya, s ezen belül kb fele-fele a magán s a fuvarozás.
beszélgetést hallgatva, nincs egy súlycsoportba a két szaki... Várkonyi Gábor ütötte Vargha Gábort... felkészültebb, vita kompetensebb partnerrel élvezhetőbb lett volna a műsor...
az interjú alapján, Vargha Gábor nem látja a nagy képet... nem az autógyártással van a gond, hanem főként a hajózással, a repüléssel, kamionozással... attól, hogy az eu-ban, akár holnaptól a személyi autók villanymeghajtásúak lesznek, a hajók, a repülök ugyanúgy okádni fogják a füstöt... amíg a többi ország kína, india, usa, afrika, leszarja, mi, azaz az eu nem fogja globálisan megakadályozni a klíma katasztrófát...
Durva volna, ha Rimac megkapná a Bugattit, habár jobban belegondolva, kiegészítenék egymást...
Musk önérzetét nagyon sértheti, hogy Bill Gates Porschét vett Tesla helyett :)
https://www.portfolio.hu/uzlet/20200914/mar-megint...
nocsak, ez így müködik, hogy az éjszaka leple alatt tesztelget a két vezír? :)
azé vicces, annyira titkos volt, hogy még felvételeket is készítettek :D
win win helyzet mindkét cég részére ez a kis performansz...
vajon miről tárgyalhatott a Tesla vezér, a Volkswagen vezérrel?
Elektromosok közt EU-ban sehol sincs a Tesla, de ellenben veszik a Renault Zoet..
Majd kíváncsi leszek, az új vw id3 miként robban be a piacra...
1. Költséges javítás
2. Tűzveszély és tűzkár
3. Környezetvédelmi aggályok
4. Kiberbiztonsági kockázatok
mint a maffia... elhallgattatják, hogy ne csiripeljen...
https://autopro.hu/gyartok/holtan-talalhattak-a-volkswagen-egyik-alkalmazottjat/397775
A Toyota forradalmasítja az akksikat?
"A jelenlegi lítium-ion akkumulátoroknál nyolcszor nagyobb energiasűrűségű szilárdtest telepek mindössze 15 perces töltéssel akár 800 kilométer megtételére elegendő
elektromos energiát képesek felvenni, és a számítások szerint 30 éven
át megőrzik eredeti kapacitásuk 90 százalékát, azaz élettartamuk
többszöröse a gépkocsinak, amibe beépítik őket"
pénzé fel lehet okosítani a jövő vw-jeit... ha jól értelmezem, ez a funkció már benne lesz az ID.3-ba és ez alapján, a szolgáltatások eladása fele megy a vw... tehát olcsóbban meg lehet venni egy full extrás autót, ez alapján, az lesz a jövő trendje, hogy szoftveresen lebutítják, de ha akarod, egy bizonyos időre elő tudsz fizetni és ha tetszik kifizeted a teljes árat... a tesla után, ők lehetnek a nagy mamuttok közt az első fecske és ha beválik, akkor mindenki rárepül az üzleti modellre...
Daimler:
A Daimler üzleti modelljének magva, lényege a "modern luxusjárművek" gyártása. Ehhez kell visszatérni - mondta a vezérigazgató, kiemelve, hogy a Daimler jövőjét a legfelső árkategóriába tartozó gyártmányok jelentik. Ezért a többi között erősíteni kell a továbbra is igen jól teljesítő AMG és Maybach márkát. Az átszervezés modellje a luxusipar meghatározó vállalkozása, a francia LVMH. "Nálunk is fontosabb az ár, mint a mennyiség" - mondta a Daimler vezérigazgatója a Handelsblattnak.
Audi:
Duesmann ugyanis őszintén beszélt arról, hogy a Teslának jelentős technológiai előnye van néhány kiemelten fontos területen. Az egyik ezek közül az akkumulátorgyártás, amelyről a legtöbbet hallani, de legalább ennyire fontos, hogy a német felsővezető szerint
A TESLÁNAK LEGALÁBB KÉT ÉVES ELŐNYE VAN A SZOFTVERFEJLESZTÉS ÉS AZ ÖNVEZETŐ AUTÓZÁS TERÜLETÉN.