Regisztráció Elfelejtett jelszó

Autóipari hírek

levegő munkacsoport vs autósszaki

#863401 matgab Előzmény: #863375

Hát az már jó régen lehetett - amikor te egyetemre jártál:-)

levegő munkacsoport vs autósszaki

#863375 KawaBazsy Előzmény: #863371

Jah. Nekem az egyetemen azt tanították, h 14% a környezetszennyezésben a közúti járművek aránya, s ezen belül kb fele-fele a magán s a fuvarozás.

levegő munkacsoport vs autósszaki

#863371 Koffein

beszélgetést hallgatva, nincs egy súlycsoportba a két szaki... Várkonyi Gábor ütötte Vargha Gábort... felkészültebb, vita kompetensebb partnerrel élvezhetőbb lett volna a műsor...

az interjú alapján, Vargha Gábor nem látja a nagy képet... nem az autógyártással van a gond, hanem főként a hajózással, a repüléssel, kamionozással... attól, hogy az eu-ban, akár holnaptól a személyi autók villanymeghajtásúak lesznek, a hajók, a repülök ugyanúgy okádni fogják a füstöt... amíg a többi ország kína, india, usa, afrika, leszarja, mi, azaz az eu nem fogja globálisan megakadályozni a klíma katasztrófát...

Musk - Diess találkozó volt

#863005 Koffein Előzmény: #862931

nocsak, ez így müködik, hogy az éjszaka leple alatt tesztelget a két vezír? :)


azé vicces, annyira titkos volt, hogy még felvételeket is készítettek :D

win win helyzet mindkét cég részére ez a kis performansz...

Hopp

#862229 Koffein

A Toyota forradalmasítja az akksikat?

"A jelenlegi lítium-ion akkumulátoroknál nyolcszor nagyobb energiasűrűségű szilárdtest telepek mindössze 15 perces töltéssel akár 800 kilométer megtételére elegendő elektromos energiát képesek felvenni, és a számítások szerint 30 éven át megőrzik eredeti kapacitásuk 90 százalékát, azaz élettartamuk többszöröse a gépkocsinak, amibe beépítik őket"

https://www.origo.hu/auto/20200807-szilardtest-akk...

vw jövőjéről

#861898 Koffein

pénzé fel lehet okosítani a jövő vw-jeit... ha jól értelmezem, ez a funkció már benne lesz az ID.3-ba és ez alapján, a szolgáltatások eladása fele megy a vw... tehát olcsóbban meg lehet venni egy full extrás autót, ez alapján, az lesz a jövő trendje, hogy szoftveresen lebutítják, de ha akarod, egy bizonyos időre elő tudsz fizetni és ha tetszik kifizeted a teljes árat... a tesla után, ők lehetnek a nagy mamuttok közt az első fecske és ha beválik, akkor mindenki rárepül az üzleti modellre...


kemény szavak

#861760 Koffein

Daimler:

A Daimler üzleti modelljének magva, lényege a "modern luxusjárművek" gyártása. Ehhez kell visszatérni - mondta a vezérigazgató, kiemelve, hogy a Daimler jövőjét a legfelső árkategóriába tartozó gyártmányok jelentik. Ezért a többi között erősíteni kell a továbbra is igen jól teljesítő AMG és Maybach márkát. Az átszervezés modellje a luxusipar meghatározó vállalkozása, a francia LVMH. "Nálunk is fontosabb az ár, mint a mennyiség" - mondta a Daimler vezérigazgatója a Handelsblattnak.

https://index.hu/gazdasag/2020/07/17/huszezer_munkahelyet_tervez_megszuntetni_a_mercedes_anyavallalata/

Audi:

Duesmann ugyanis őszintén beszélt arról, hogy a Teslának jelentős technológiai előnye van néhány kiemelten fontos területen. Az egyik ezek közül az akkumulátorgyártás, amelyről a legtöbbet hallani, de legalább ennyire fontos, hogy a német felsővezető szerint

A TESLÁNAK LEGALÁBB KÉT ÉVES ELŐNYE VAN A SZOFTVERFEJLESZTÉS ÉS AZ ÖNVEZETŐ AUTÓZÁS TERÜLETÉN.

https://www.portfolio.hu/gazdasag/20200723/fajdalmas-beismeres-a-nemet-autoipari-csucsvezetotol-evekre-vannak-a-tesla-mogott-442228