Csalódott vagyok, hogy Tesla ezúttal nem szerepelt. Arra számíthat azonban, hogy a részvényárfolyam még tovább emelkedik, ha benne van ;-)
Csalódott vagyok, hogy Tesla ezúttal nem szerepelt. Arra számíthat azonban, hogy a részvényárfolyam még tovább emelkedik, ha benne van ;-)
simán benne van a pakliban. Most még a battery day-t várják sokan, de a Robinhood-osok ilyenkor még szerintem veszettül tartják, majd ha már csak a felét éri a pénzük, akkor kezdenek el pánikolni.
Nem kicsit van ennek a Teslának RFV/ 4IG utánérzete...
:) https://www.portfolio.hu/befektetes/20200909/ossze...
vicces volna, ha beütnék 50re és ezt követően 40-100 közt mozogna...
kíváncsi vagyok, hogy megveszik-e az aljat, vagy bepánikolnak...
"A piaci várakozások ellenére a Tesla nem került be az S&P 500 indexbe, bár elvileg teljesítette a bekerülés kritériumait. Az indexszolgáltató a döntést nem indokolta, de elképzelhetőnek tűnik, hogy a nyereség összetétele volt a gond, ugyanis legutóbb csak azért lett nyereséges a Tesla, mert károsanyag kibocsátási krediteket értékesített, ami viszont nem része a rendes üzemi eredménynek. Így az index szolgáltató értelmezhette úgy, hogy a Tesla normál körülmények között nem tudta volna teljesíteni a profitra vonatkozó feltételt."
Kérdés, hogy a többiből adtak-e el mostanában, csak lehet majd azt is fél év múlva jelentik be, vagy sose :)
Érik itt lassan egy kis korrekció, már tegnap is esegetett, ma is szép mínuszban van premarketben.
mekkora amatőrök bammeg! :-))))
Én is eszem a kefét magamban, hogy miért nem vettem, de ők hogy ehetik, hogy megvették és tartották egy csomó ideig és a legnagyobb nyerő előtt kidobták! Legszebb öröm a söröm!
Mondjuk nyilván rengeteget keresett vele, de látják ők is, hogy ennél tovább neheéz lenne már emelkedni, inkább kitáraztak kicsit:
The stock slumped 6.7% to $417.54 at 6:02 a.m. New York time in premarket trading, having fallen 5.8% on Wednesday after Baillie Gifford & Co. disclosed that it reduced its holding to 4.25% of Tesla’s shares from 7.67% in February. With the sale, the Edinburgh-based firm is now Tesla’s fourth-biggest investor, according to data compiled by Bloomberg.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-09-02...
UPDATE: hülyeséget írtam, ezek még februárban csökkentették a részüket, csak most került bejelentésre.
Musk nem vesztegeti az időt:
"A részvényfelaprózást követően máris új részvéneket bocsátana ki a Tesla, kihasználva az árfolyam utóbbi időben látott komoly emelkedését. A kibocsátás kisebb részletekben, nem nyilvános ajánlattétel keretében zajlana befektetési bankok által lebonyolítva, az éppen aktuális piaci árfolyamhoz közeli árakon. Legfeljebb 5 milliárd dollár értékben szeretne így részvényeket kibocsátani a cég mérlegének megerősítésére."
igen, jól látod, kell a szerencse, meg a vak hit, hogy az adott cég feltör a semmiből és learatja a piacot... lásd zoom, 6 hónappal ezelőtt 100 körül forgott, most 460... ki gondolta volna? úgy gondolom közülünk senki...
de mikor? És még hány ilyen cég lesz, amik egyik napról a másikra 30-50%-ot emelkednek? Komolyan beszarok, ha épp jól elkaptam volna a ritmust, akkor ma már a Forbes-ban lehetnék vagy bármelyikünk. De ki kapta el a ritmust? Ezt csak úgy lehet, ha valami brutál szerencséje van az embernek, vagy ha bennfentes infoi...
Tiszta dotcom lufi van már mindenen -kivéve a kva K+S-en, ami képtelen emelkedni akármikor is...
TOP25ös lista
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HflVng6sYI...
jelenleg 464 milliárdot ér... annyit ér mint a Toyota, Volkswagen, Daimler, Ferrari, BMW, Honda együttvéve... viccc... lesz itt még nyüszítés, csak az időpont kérdéses :)
Érdekes ez a split, tök nehéz számolni utána, hogy mennyi az annyi. De ez már teljesen irreális ami itt megy. Valamikor ki fog durrani. Ha nem durran ki, és így megy tovább, akkor év végére a világ legértékesebb cége lesz.
Érdekes, hogy míg korábban voltak igazi hírek is a Tesla-val kapcsolatban, ez az eszement száguldás nem sok mindennel van alátámasztva. Persze van split, meg majd lesz battery day ahol valamit majd bejelentenek, meg elvileg csináltak profitot (javarészt a zero emissziós krediteket értékesítették más autógyáraknak, persze az is pénz, csak kérdés meddig lesz ez így), de ezt az emelkedést nem lehet ezekkel magyarázni.
Akkora pofára esés lesz itt sokaknak, amit évekig emlegetni fognak.
sajnos, még nem.. jelenleg, csak annyit ér, mint a toyota+volswagen+daimler+ferrari együttvéve, ha a legnagyobbakat vesszük figyelembe..
amúgy várnék egy nagyobb kijózanodást.. eszméletlen hova árazzák... ahogy kinéz, pár év és ugyanazt tudja a daimler, toyota, volswagen, amit a tesla és sokkal jobb minőségbe...
a porsche példájából is látjuk, pl egy bill gates, nem fog teslát venni, hanem porschét választ, státusz, van egy történelme, anyagkidolgozás stb... nem azt nézi, hogy 500 vagy 600 km-ert tud-e menni, lecsinálja... és így van az összes pénzes ember... meg kell nézni, tesla árba vesznek hibrid mercit, volvót, bmw-t, vagy fele annyiért nissan leaf oszt ennyi... jönnek fel a klasszikus gyártók is, mint a talajvíz... nem értem, hogy mit látnak benne, hogy ide árazzák...
Tesla 2000
Ér már annyit, mint a világ összes autógyártója együtt, vagy még nem?