Te amúgy szoktál tekerni, ha már szóba jött? Én nemrég vettem egy új, szíjhajtású, agyváltós túracangát, de rohadtul vágyom egy speed pedelecre, ami 45 km/h-ig tud rásegíteni. Egy ilyennel a nyugdíjasok is tudnak száguldozni.. :-)
Te amúgy szoktál tekerni, ha már szóba jött? Én nemrég vettem egy új, szíjhajtású, agyváltós túracangát, de rohadtul vágyom egy speed pedelecre, ami 45 km/h-ig tud rásegíteni. Egy ilyennel a nyugdíjasok is tudnak száguldozni.. :-)
szeretem a bringásokat mert a levegőt jól tisztíccsák.
Összességében leszűrhetjük a tanúlságot:
Az autósok úgy viszonyulnak a kerékpárosokhoz az úttesten, mint a kerékpárosok a gyalogosokhoz a járdán.
Még az is lehet, hogy az agresszív autósok frusztrált gyalogosok, akik most megmutatják, ki az úr a háznál?
Engem nem zavar a cangás, ha óvatos, néha én is megyek itt a külvárosban a járdán, a fiamat követve (4.5 éves). Viszont olyan volt már, h a Szabadság hídon egy picsa le akart csilingelni, mert nem fért el, azt elküldtem a vérbe..
liberál bolsevik tempó, nekem kérem jogom van kerékpározni a járdán mert nincs kerékpárút, ha van akkor lapít mint a nagy barna a fűben, de majd jár a pofája nem jó az út. Ez volt Andrássyn is, átrakatták az utat utána azt nem használják ma sem. Ha gyalogosan megyek 8-10 bringást lehajtok a járdáról.
Követeli autóstól az 1,5m oldaltávolság tartását, de a járdán centizgeti a gyalogost.
nocsak, a kínai minta azt mutatja, hogy korlátozás nélkül is meglesz a 30 :)
https://index.hu/belfold/2020/05/04/milyen_lesz_a_...
beszélünk bővülő kerékpár forgalomról, ezt nem kétlem, de hogy én azt látom nap mint nap, hogy a járdán közlekednek, a kerékpársávot egyáltalán nem használják, az is biztos... :)
biciklisávval együtt, meglesz a 30as határ, mert hogy ennél többel max éjszaka lehet majd közlekedni, az is biztos :) még nagyobb dugó, még több szmog, a zöldek gyöngye ez a gergely :))
nincs is olyan sebesség fokozat amivel folyamatosan 30al lehetne menni
A közgondolkodást akarta elindítani ebbe az irányba.
Ezzel nincs is baj, az én gondolkodásomat elindította:
A városban szerintem a 70-es útszakaszok alapvetően jól vannak kijelölve, a közlekedés egy 'modern' autóval 20-30 km/órás sebességgel viszont huzamosan nem lehetséges.
Az autó vagy nem megy egyáltalán vagy legalább 40-50 körül utazik. Eközött csak gyorsításkor és megállás előtt tartózkodik.
A gázpedált nem lehet úgy kiegyensúlyozni, hogy huzamosan tartsa a 20/30-at.
https://index.hu/belfold/2020/04/28/karacsony_a_se...
látszik, hogy életében nem vezetett, max a sofőrkéje szállítgatja ide oda...
ha annyira zöld, mint amennyire gondolja magát ez a karigeri, akkor mié??? végig gondolta egyáltalán? mire számít? áááh :)
https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2020/04/29/bu...
tuti agyára ment a karantén :)
ja, az üllőiből is 3ból kettő lett. Most még ok de majd ha éles lesz.
már semmi nem a régi
https://index.hu/kultur/epiteszet/2020/03/24/topar...
Szerintem csak úgy lehetne életet lehelni bele, ha speciális funkciót kapna, mint azok az üzletek, amelyek egy kedvezőtlen helyen is jól megélnek, mert valamilyen specilaity funkciót szolgálnak ki.
Lehetne mondjuk ez az a hely, ahol különleges irodalmi kávéházak 'csoportosulnak', vagy mondjuk nem stand-up jellegű kabaré előadások zajlanak vagy ... izéééé ... na, szóval értitek.
Na jó, de ez alatt a 60-70 év alatt haladt a tudomány.. :-)
régebben úgy tanultuk az ólom csőből egy darabig oldódik a vizben a cucc..az oxidréteg kialakulását követően már nem.
Még tavaly májusban írtunk arról a nagyobb EU-s programról, amelynek van egy 500 millió forintos kerete is "A lakosság ivóvíz eredetű ólomexpozíciójának felmérése és értékelése" című projektre. A Nyitott laboratórium programban főleg az 1945 előtt épült házak lakóitól várják a vízmintákat, az ingyenes vizsgálati lehetőség 2020. március 31-ig tart és az ingyenességet a KEHOP 2.1.5 kódszámú EU-s pályázat teszi lehetővé. Egy egész Magyarországra kiterjedő térkép is készült, amely lakcím alapján megmutatja, hogy hol mekkora az ivóvízben előforduló ólom kockázata.
Az akkori állapot szerint már mintegy 2700 mintát küldtek be és közel ötödükben ki is mutatták már a túl magas ólomtartalmat. Az akkori tanács szerint hosszabb ideig kell folyatni a vizet a csapból és így az esetek kétharmadában a határérték alá bukik az ólomkoncentráció.
Ezek fényében kifejezetten érdekes az Átlátszó cikke, hiszen a bemutatott laborvizsgálati eredmény szerint
a csapnyitáskor levett vízmintában több mint hatszoros, 1 perces folytatás után pedig több mint kétszeres volt az ólomtartalom a megengedett koncentrációhoz képest. Így tehát tényleg sokáig kell folyatni a vizet a biztonságos eredményhez.
A cikk további fontosabb információi:
Hát ezzel megint biztos kva sok embernek adtak támoagtást.
Inkább vennék el a 65 éven felüliek ingyen utazását és a kismamák, GYES-en , GYED-en lévők részére tennék ingyenessé, ha már valakinek. Bár hozzáteszem az ingyenesség helyett jobb lenne egy 80%-os kedvezmény , a nuygdíjasoknak meg max 50%.
Milyen dolog az hogy az elvileg önálló keresettel rendelkező diákok csak 50%-ot kapnak, míg a társadalom által nyugdíjat kapó 65 éven felüliek ingyen utazhatnak? Akkor is, ha több százezer forint nyugdíjat kapnak...
A képviselők egyhangúlag támogatták Karácsony Gergely előterjesztését, amelynek értelmében "a budapesti helyi menetrend szerinti közösségi közlekedési személyszállítást a fővárosi lakcímmel rendelkező regisztrált álláskeresők díjmentesen vehetik igénybe" januártól.
Az álláskeresőknek szóló havi bérletre való jogosultság megállapítására - a főváros kormányhivatalával együttműködésben - új igazolást vezetnek be. A bérletet a Budapesti Közlekedési Központ kijelölt értékesítési helyein lehet majd kiváltani."