színre mindenre egy ilyet padlóztam le.
színre mindenre egy ilyet padlóztam le.
Itt is dicsérik, s milyen jól fogyaszt.. Akkor nem értem. Kéne látni egy teljesítmény görbét.
hidd el biztos ,egy diesel nyomatékos teherautó jobban megy 100szor,mint az a benzin G120,lepadlóztam ,még mondtam is a kiscsajnak vezetés alatt,hogy ez rohadtul nem egy versenyauto,még alá is irta. Próbáld ki vhol....szerintem nem megy.
olyan amivel 20km-et elkövetsz egy nyerges kamiont az uton ,mert nem mersz kiugrani vele,ha ugrana egyáltalán.
az 1.5 dci érzetre jobb volt.
Közben megnéztem a tesztjét, meg az adatokat, 8.9-et írnak 0-100 nak. Viszonyításképp ugyanennyi volt a céges Astra 1.9cdti adata is, s az ment, mint az ökör. A Celica is majdnem ennyi, 8.7, az is nagyon jól ment. Sz'al akkor nem értem.. A Civicnek az 1.5, 114 lovas motorral 10,4 volt ez az adat, s arra sem mondtam volna, hogy lomha, max azt, hogy pörgetni kell (5-7Eig húzott). Biztos, hogy jól kiforgattad? :-)
akkor emeltek 1év alatt kurva nagyot az árán,amikor néztem még sokkal olcsobb volt....
https://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/PDNG2VG3...
ki sem merik irni az irreál árat...egy kereskedő sem.
7.6? ez meg az árával lett kuka.
Négyajtós 7-nél indul. De nekem 5 ajtós kéne, annak 7.6 az eleje. Az alap..
az alap civic 1.5T 180ló benzin 6.5misi
az 1.0 T 129ló 5.4m asszem.
hiába forgattam,nem ment sehogy,nudli volt.
pedig nagy reményekkel fogtam hozzá....mondom itt egy szívó....most aztán.......semmi.
akkor még szinte azzal mentem be egy Mazdához,hogy beszámitják a kombit,de miután kerültem vele,mondom kizárt.
viszont a Honda Civic 1.5T 180lovasa,az egy álom.G120-hoz viszonyitva.
Forgatva se? Mer alul nyilván nincs annyi nyomaték, mint egy turbósban..
nem rossz:)
ugy is fos,nem ment ugy,mint egy 1.5dci.
nem tudtam értékelni.
amikor alattam ennyire nem megy egy padlogáznál....azt nem tudom értékelni,mint motor,előzni azzal nem lehet.
de egyébként a g120 ugye akkor is 2000cm3,és egy 1.2 turbo 3szor megveri előzésnél.
na remélem ezt a csorbát fogja köszörülni most a Mazda.
Akkor meghorpadt a felni széle, mentem gumishoz, adott egy másikat. Gumi átszerel, gond letudva. Oszt egyszer csak el kezdett búgni a kerékcsapágy.. még szerencse, h hátsó kerék, nem volt nagy ügy lerántani a kerékagyat, s kicserélni.
Jah, sztem úgy kell értékelni, mint az usa autókat. Ott ha pl 5000-es, de 170 lóerős akkor - nyilván - az utóbbi szerinti a menetteljesítménye, de a fogyija is. Ezt a 120 lovas motort nem a 2 literesek közt kell értékelni, hanem az 1.6-osok közt, mer ugye fogyasztani is úgy fogyaszt. S úgy már ok lehet.
arra én is egyébként,diesel nyomaték-fogyasztás,benzinesben turbo nélkül, az igéret.
rá is férne a Mazdára egy ilyen,mert jo ez az eddig 3ban,cx-3ban,6osban forgalmazott alap skyactiv benzin motor biztosan,de uton egy nagy túró-egy 1.2benzin suzuki splash legyorsulja.
bementem tavaly kiprobáltam egy szép red metál 3mast.....az értékesítő jópina,aki velem jött volt a csúcs miniben,a kocsi rendben,motor ...hát G120 skyactiv benzin motor,egy xar,hiába nyomtam , nem élvezett.:)
"Kölökkel elmentünk 7végén csúszkálni a Sport Van-el. Jobban csúszott, mint gondoltam, úgyhogy fogtunk a hátsó kerékkel egy padkát.. azóta a gyerek úgy játszik farolgatóst a játékaival, h a vége mindig padkázás.. :-)"