eddig a 3mas mazda 5ajtósa nem tetszett,és éppen hátulról nem tetszett,de ez az új telitalálat,kicsit az első seat leonra hajaz hátul
eddig a 3mas mazda 5ajtósa nem tetszett,és éppen hátulról nem tetszett,de ez az új telitalálat,kicsit az első seat leonra hajaz hátul
megtanulta,majd vehetsz neki mx5öt:)
Ok.
Kölökkel elmentünk 7végén csúszkálni a Sport Van-el. Jobban csúszott, mint gondoltam, úgyhogy fogtunk a hátsó kerékkel egy padkát.. azóta a gyerek úgy játszik farolgatóst a játékaival, h a vége mindig padkázás.. :-)
oké,enyém nem,utoljára mi 2éve találkoztunk,azóta cseréltem,majd rádcsörgök közeljövőben.
számod a régi?
Vizsgaidőszak van, meg persze itt az építkezés, a két, pelenkás gyerekemről nem is beszélve. Soha nem volt még ilyen sűrű az életem, majd jövőre fellalzul a dolog. :-)
alig lehet téged az utobbi időben látni az oldalon.
"egy porsche motor soha nem megy tönkre"
nagyon durva... mikor lesz ilyen kereskedés Magyarországon, amikor egy mezei autókereskedésbe bemész, porsch, fiat, lancia, bmw, alfa, stb., szakszerűen megjavítják, eladják, nem átbaszni akarnak stb stb... ááááh fényévek...
A Sharanban se, de most a tanyára mennek, oda meg az túl le van ültetve, így a Fiestát vitte.
P911et 1970ben sem nagyon tudták boritani.
ez érdekes egy családi hodályban....
Most húztam ki a biztosítékját, mer a zasszony elmegy a Forddal, s viszi a lányomat a hordozóban. Sajna nem kikapcsolható az utas oldal..
amikor még nem volt légzsák,1970
egyéni rendszám 112ezer ft, 3+3
egyedi rendszám 450ezer ft, 4+2,5+1 betú-szám leosztás
dodge charger reklám 1970
csepel 705 teherauto,budapest 1972
a hondát igazából soha nem értettem ezzel az angol összeszereléssel.
most hogy mit gyárt ott nemtom,talán összes civicet asszem.
de....tudtommal 20éve vagy több hogy kezdett ott gyártani a rover kinézetű 5ajtos civic-el indult a történet...
később 2005 körül az ufo civic 5ajto(sedan török volt talán) ott készült,na ennél a tipusnál álljunk meg egy szóra.....annyira hitvány volt az összeszerelés,hogy szalon uj civic hullott szét...
már régen befejezhette volna...
https://www.portfolio.hu/gazdasag/sulyos-recesszio...
"A Honda szakértői szerint ha a kontinensről érkező részegység-behozatalt vámvizsgálatnak kell alávetni, a beszállítási folyamat ebből eredő minden negyedórányi késedelme 850 ezer font (csaknem 310 millió forint) halmozott éves veszteséget okozna a cégnek a tovagyűrűző fennakadások miatt."