akciós lett az überwagen:
akciós lett az überwagen:
na már csak ezért sem veszek ilyeneket...
mondjuk 0,5 L ezren azt jelentené, hogy havi 1,5 L-t, vagyis jobb olajbol havi 3-5 ezer ft-t is erre költhetnék. Na a nagy f.t....
2.0 Avensis, 12 évesen, 230e km-nél nem eszi.
A céges Astrában 290E+ van, 20 E km alatt egyszer kellett rátöltenem 2-3 decit, mert jelzett a műszer. Dízel, s ráadásul a legerősebb.. bírja a strapát.
Halál nyugodt, s laza vagyok. Nem elég h azt mond, éreznem is kell, h úgy gondolod. :-)
Az normális ennyi kilométernél. A munkatársam 1.6-os ECOTec-es G Astraja 6 deci/1000-el jár el. De bele is van írva a manuáljába a kocsinak, hogy " laza illesztésű" motor. :D Az újak természetesen már moderáltak.
Egyébként nekünk anno a 2.0 PDTDI VW motor is megevett 2-3 decit simán és abban 70E km volt.
ez nem jön be.
1995-1997 között utódjából volt több db ,3ajtós,nagy kerék,nagy kipuff.,nagy zene nevezzük 5gen-ek,akkor az mocsok nagy ügy volt a wartburgok között.
5gen számomra a csúcs,azóta sem tetszik egyik gen. civic sem első látásra,de másodikra sem.
egyre jobban NC esély van.
NB,DEl Sol,SLK gen1 már a legtöbb olyan pudvás belsővel van,hogy még az előző tulaj pora,redvája is látszik az üléseken.Amiket makulátlannak hirdetnek,már azon is látok mindent.Hiába no 12-23év az 12-23év,csodák nincsenek.
A szakzsargonban az "olajevés" a túlzott mértékű olajfogyasztásra vonatkozik. Az új Corollánál anno nekem se változott a szint, de mint írtam, ez mástól is lehet.
jol van... :)
Vannak valoban olyan tipusok, amik gyärilag eszik az olajat. Attol meg olajevés minden olajfogyás, akkor is, ha gyäri adat. A 0,3 nagyobb, mint a 0,0, nem? Vagy akkor azt nem ezsi a motor, hanem csak elpärolog?
Azért kapta, mert qrva makacs, s csak a saját - gazdasági - szempontját látja, műszaki dolgokban viszont nincs vmi nagyon otthon. S ezt nem ismerné be, inkább kűzd. :-)
1000 kilométerre általában 1 literig még a gyári kézikönyvek szerint is belefér. Itt 10000, azaz tízezer kilométerről beszéltem! Tehát 1000 kilométerre vetítve 3 centiliter, vagyis 3 cm3.. HA ez neked olajevés, akkor vmit rosszul tudsz.
Szervizes haver szerint a benzin be tud kerülni az olajba, úgyhogy az se jó, ha nő a szint. Amúgy a kocsi 18.5 éves..
szerintem az olajevés
nekem egy centit sem megy le, akkor nem eszi. 3 dl mär a 10%-ot közeliti...
én azon csodálkozom, hogy a tietek nem termeli az olajat! :-)
Csak hogy ne csak rbbj kapja a savazást! :-)
A mienkben 246 ezer van, s nem eszi.. (10E km-en 3 deci fogyott)
Nézd élőben a Goodwood Festival of Speedet!
Élő stream
http://index.hu/index2/#bloghu/usaracing/2015/06/25/nezd_eloben_a_goodwood_festival_of_speedet
A Hondák szerintem az egyik legmegbízhatóbb gépek, bár az olajat eszik bizonyos kilométer(100 ezrek) után. Annyi, hogy a 8gen szerintem nehéz és nem a legkezesebb autó kanyarvétel szempontjából. A régebbiek teljesen másak köszönhetően az alacsony súlypontnak és a komolyabb futóműnek.
használhatóságot vettem figyelembe +ár érték arányt, ehhez társul az óriási belső, mindenki kényelmesen elfér benne, akár 5személlyel is. motorikusan probléma nem volt vele amióta nálam van. de én a sajátomról tudok véleményt mondani. :)
nekem külsöre csak a 8. tetszik, jok ezek a gépek? Honda-t egyältalän nem térképeztem fel, mondjuk nagy utazos autot kerestem