Regisztráció Elfelejtett jelszó

Budapest

sztem: A kelenföld és d…

#661331 Ibiza

sztem:

A kelenföld és déli-pályaudvar közötti vasút is teljesen felesleges....

A déli pu és a kelenföldi pu közötti metrót kell összekötni...

Re: nincs cím

#661321 Ibiza Előzmény: #661257

nem tudsz mit kezdeni a tényekkel..tipicsníj libsi gondolkodás.."amit nem értek az hülyeség...ami engem nem érint vagy nem hoz nekem hasznot az felesleges.." ezért szeretik a szépembereket.

Re: nincs cím

#661319 Ibiza Előzmény: #661265

megint buta vagy..mert mész piros lámpán gyalogosokon zebrán keresztül..

a szűken vett belváros az 5. ker. azért itt kevesen dolgoznak az átlagmagyarok közül..

A tágan vett belváros a kőrút melletti kerületek. V. VI VII VIII

KIvezetésben dugók egy része az autópályák vagy 1 számjegyű utak felé alakulnak ki..tehát M3 (belvárosból csak a ligeten keresztül tudsz M3ra kimenni) és az m5..a hidakon keresztül az m7..a másik része a külső kerületek felé vezető utak.

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Budapest_%C3%A9s_k%C3%B6rny%C3%A9k%C3%A9nek_vas%C3%BAti_t%C3%A9rk%C3%A9pe.svg

ezen mit nem értesz?

A dugók második része azért alakul ki mert kevés helyen lehet átmenni a vasútakon..lásd keletitől kifelé..vagy a nyugatihoz vezető vonalak.

Egy vonal nem oldódna meg a hegylakók pestre járása.. de mivel mindenki másnak igen ezért ez a vonal terhelése is csökkenne.. ez jellemző Margit-híd Árpád- és Lánc híd...

Gondolom te sznobkodsz ezért Budára költöztél a gazdagok lábai mellé ahol nincs csöves mert elzavarja a rendőr..(ezért kellett kampányolni alhassanak bátran az utcán..de ne a kampányolók közelében.

De mit is magyarázok.. nyílván nem ez a lényeg egy libsinek..káosz és zavarkeltés a hazugságok terjesztése a lételemük..

Re: nincs cím

#661274 Előzmény: #661230

"Oka pedig annyi volt, hogy a villamosközlekedés gyorsítása/sűrítése nagyobb kapacitást jelent, mint amennyivel csökkenti a gépjárművekét."

Hogy miket tudsz te összehordani... 50 milliát kaptak rá az EU-tól, hogy a 4-6-os villamos 2, azaz KETTŐ perccel gyorsabban érhessen körbe és ezért vágták taccsra a kőrutat, hogy ott bemutathassák azt, hogy "ott van dugó". Pedig ha nem lenne, hanem rendesen váltanának a lámpák, akkor semmiféle dugó nem lenne.

Amely mellesleg, számottevően csökkentené a környezetszennyezést is, szóval ezért lesz eltörölve ez az Unió által finanszírozott Budapest ellenes próbálkozás.

És ez még akkor is igaz marad, ha Vitézi fémjelzi a hülyeség ezen szakaszát.

Ettől függetlenül, semmi újdonság nincs abban, hogy lassítani akarták a forgalmat a belvárosban, mert ezt már a demszky érában is megkezdték, csak éppen azzal nem kalkulált a sok állat, hogy az állandósult műdugók miatt számottevően megnő a környezetszennyezés.

Menjen pár perccel gyorsabban körbe a villamos és cserébe fél órával többet pöfögjenek az autok. Idióták.

Re: nincs cím

#661271 Előzmény: #661224

Azért azon talán ne nyissunk vitát, hogy hol ér jobban a füst: Fenn a buszon, vagy lenn az úton. Értem én, hogy neked büdös a magyar és inkább szívod az úton a gázt, de ez maradjon a te egyéni hülyeséged és maradjunk ennyiben.

És csak a miheztartás végett, nem 2008-as hír az amit megint valahonnan kikukázott az agit-prop osztály ellenőrzés nélkül, ugyanis a BKV szerint a mai napig ennyivel járul hozzá a BKV busz közlekedés a légszennyezettséghez az összes gépjárműhöz viszonyítva. Talán maradjunk abba, hogy hazudnak, mint a vízfolyás:

http://www.bkv.hu/hu/kornyezetvedelem/kornyezetvedelem_termeszet

Hiszen ez még ideális állapotnak is illúzió lenne, a valóság pedig ennél sokkal rosszabb. Ha pedig itt figyelembevesszük, hogy nagyságrendileg 1.000 járműről van szó, ami képes 6% környezetszennyezést okozni, akkor ezt csak "brutálisan soknak" szabad értékelni. Arról pedig, hogy mennyire ordenáré módon hazug ez a számítás, arra elég ezt bemutatni:

"Ugyanakkor a közlekedési eredetű légszennyezés 60 százalékáért a személyautók, 34 százalékáért a teherautók és csupán 6 százalékáért felelős a közösségi közlekedés!"

Hiszen ebben mondjuk all inclusive nincsenek benne az egyéb buszok(!), így például mondjuk a Volán járatok, túristabuszok sem, nincsenek benne a MÁV diselek, nincsenek benne az áruszállító kisteherautok, nincsenek benne a motorkerékpárok, segédmotorkerékpárok, egyéb járművek (mentő+tűzoltóság+rendőrség) vagyis ez a számítás nem más, mint egyszerű nyilt uszítás azzal kapcsolatban, hogy az "autosok tehetnek mindenről", holott ez pusztán ezen hazugság alapján nyilvánvalóan nem igaz, sőt mi több, megállapítható, hogy a legdurvább, legegészségtelenebb környezetkárosításokért kifejezetten a közösségi közlekedés tehető felelőssé annak teljes elavultsága okán Budapesten és pont talán a normál lakossági gépjárműhasználat a legkevésbé felelős a levegő minőségéért, amelyet még ha megfeleznénk, akkor is csak 1/3-al javulna a levegőminőség - vagyis ebben az irányba haladni nem más, mint komplett őrültség, avagy divatmajmok és anarchisták uszításának a propagálása Budapest élhetetlenné tétele érdekében.

Egyebekben a konklúzió ez a fenti cikkben:

"A városi életminőséget rontja, ha növekszik azoknak a száma, akik az egyéni közlekedés mellett döntenek."

És az egyéni közlekedésbe beletartozik a kerékpár is.

Már csak a miheztartás végett.

Re: nincs cím

#661265 Netmaster Előzmény: #661256

Megnéztem, egyik sem megy a belvárosba, mire akarsz kilyukadni? Másrészt ha ott áll az úton a dugó, amelyik a belvárosba tart, más sem fog tudni közlekedni.

Nem nagyon értesz a forgalomtechnikához sem, ugye? :)

Re: nincs cím

#661256 Ibiza Előzmény: #661230

"..belvárosban óriási dugókat fog eredményezni, mivel ott nem növekszik a kapacitás."

nézd meg a vasúti vonalakat okostojás..és nem mindenki a belvárosba tart..

"Tarlós a nagykörúti, villamosforgalmat prioritizáló lámpaáthangolásra gondolt, ahhoz meg Demszkynek semmi köze..."

butaság..ott csak tesztelték..mivel bringával jársz és semmit nem számítanak neked a közlekedési szabályok, piroslámpák honnan tudnád hol vannak szándékosan rosszul állított lámpák?...ezt még demszkiék kezdték..

szerénység elvtárs szerénység.

Re: nincs cím

#661252 Ibiza Előzmény: #661229

ezt mond israeli elvtársaidnak..nem illik rakétákkal lőni ártatlanokat...

Re: nincs cím

#661230 Netmaster Előzmény: #661228

Nem akarom a korszakalkotó ötletedet porrá zúzni, de azért gondolj bele, nem bonyolult: ha a bevezető szakaszokon növeled a forgalmat, az a belvárosban óriási dugókat fog eredményezni, mivel ott nem növekszik a kapacitás.

A forgalomlassítást sem tudom, kik "találták ki", de Tarlós a nagykörúti, villamosforgalmat prioritizáló lámpaáthangolásra gondolt, ahhoz meg Demszkynek semmi köze. Oka pedig annyi volt, hogy a villamosközlekedés gyorsítása/sűrítése nagyobb kapacitást jelent, mint amennyivel csökkenti a gépjárművekét.

Re: nincs cím

#661229 Netmaster Előzmény: #661226

Nyilván, gondolom a kerékleengedős meg a lakatleragasztós akciódat is úgy fogod intézni, hogy megismerd, tahó ember kerékpárját vandálkodod-e meg. Logika elvtárs, logika, és ne oszd aminek híján vagy. :)

Re: nincs cím

#661228 Ibiza Előzmény: #659783

"a buta kisebbik fele miatt rossz a bringások megitélése..de ez mindenben így van..autós, kisebbség, vagy nemzetiség..kijön a frusztráltság az embereken.

sokan félreértelmezik a zöld gondolkodást..több kárt okoznak mint hasznot..

A zöld gondolkodás kemény üzlet..a libsik keményen keresnek vele...így a bringásokon is..ők már akkor felkészültek kerékpárboltokra szervizekre kölcsönzésre amikor még csak gondolkodtál rajta venni kéne.

tetszik nem a város él.. autóval bringával motorral gyalog zajlik az élet..

Egy halvány elszólása volt polgármesternek.."hiba volt az autós forgalom lassítása.." ezt demszkiék találták ki..kényelmetlen legyen autózás..menj bkv-val..közben iszonyat légszennyezést okoztak..

Én vagy gyalog vagy autóval járok. Maximum metró...de ez ritka.

Felvetettem a vonatokat ki kellene vinni a város szélére..a sinpályák helyén 6 sávos utat építeni amin reggel 4be 2 ki, délután fordítva 4ki 2 be...mellé kerékpárút..lehetne..a közepén magasvasút ami a meglévő állomásokat használhatná..sok külterületi ezt használná..de városon belül is egy alternatíva lenne..pl nyugatitól Békásmegyer..vagy kijjebb.

Hatalmas beruházás munkalehetőség..eus pénzekből lehetne finanszírozni..

Az ötlet onnan jött Bp-en a vasutak miatt nehéz közlekedni..kevés helyen lehet a sineken átmenni..ott meg tumultus van..lásd pl keleti és környéke. kb 2-3 óra alatt tud délután kiürülni a város..

Javasoltam BKK-nak..azt mondták nem cél Bp. autós közlekedésének a fejlesztése." by Ibiza

Re: nincs cím

#661227 Ibiza Előzmény: #660700

helyes..Én szeretem a biciklist mert a levegőt is tisztíccsák :)..nem az autók a büdösek hanem a szar műszaki nélküli pizzás motorok és a bkv buszok.

Re: nincs cím

#661226 Ibiza Előzmény: #659783

"a buta kisebbik fele miatt rossz a bringások megitélése..de ez mindenben így van..autós, kisebbség, vagy nemzetiség..kijön a frusztráltság az embereken."

ezt Ibiza írta te ló...igazi libsi vagy..szdsz-es ATV-s recikling szdsz-es kavarógép.

Re: nincs cím

#661224 Netmaster Előzmény: #660908

Miért is? Ott a kerépár, a füst pedig járművön belül is utolér.

Nos, a BKV szerint meg 6% volt a saját hozzájárulása a város légszennyezettségéhez (2008-as hír). Persze az ember ezt sem veszi készpénznek, mint ahogy a te szavadat sem.

Re: nincs cím

#660908 Előzmény: #660700

Már javasoltam, szállj fel a buszra, vagy villamosra, esetleg utazz metroval. Egyébként annak idején szép példája volt annak, hogy mi is okozza a szmogot Budapesten az, amikor leállt sztrájk miatt a BKV, és ettől kitisztult a levegő.

Re: nincs cím

#660700 Netmaster Előzmény: #660301

Látod, tökéletes idő volt kerékpározáshoz, sétához. Persze aki inkább araszolt a dugóban, lelke rajta. Semmi bajom nem lenne vele, ha nem kapnám én is (és mindenki más) orrba-szájba a füstöt és a mocskot.

Re: nincs cím

#660301 Előzmény: #660159

Ach, kár rád a nyálat pocsékolni ilyen szép napos időben :)

Csak maradj te is magadnak, akkor talán kevesebb baromsággal fogod terhelni a békés magyarok életét.

Re: nincs cím

#660159 Netmaster Előzmény: #659815

Ne aggódj, téged nem kell hülyének nézni. Annyira értelmetlen ennyi baromsággal vitatkozni, aki kerékpárra ül, meg tudja indokolni, miért nem a tömegközlekedést, a gyaloglást vagy az autózást választja. Neked azért további jó fröcsögést. :)