Szép!
amikor nem is gondolkodsz, csak cselekszel és viszed a kedvenc játékszert...
Mindig megmagyarázzuk, hogy a rosszabb miért jobb. Itt szerencse volt, hogy TESLA=TESLA egy szinten van a precedencia táblázatban. Itthon is nem egyszer fordult elő, hogy a drágább autóval rendelkező úgy érezte neki joga van szóvá tenni, hogy az olcsó miért tölt 80%-ig és megkérdőjelezni(mindezt túliskolázott kötözködő hangnemben amiből lejött, hogy Ő elsőbbséget élvez mindenki és Ő jobban tudja) a töltő használat létjogosultságát.
Az a jó ezekben az emberekben, hogy szerintük kétféleképpen lehet csinálni egy dolgot "Úgy ahogy ők vagy rosszul". Ez kivetül a politikai véleményükre, táplálkozásra, mobilitási kérdésekre stb. és vérmes stílusban elsöprik a más véleményen/megoldással rendelkezőket.
UI: Elektromos autózásnál sosem rakják oda a matekot: beker költség, üzemeltetés, tankolás publikus oszlopokon, maradvány érték. Úgy meg a szopkodós influenszerkedés egyre kevesebbet ér. mondom úgy, hogy nálunk is a 2. kocsi elektromos, de a matek és többi objektív datán alapul a döntésünk. Ha Bandit néztük volna aki belevörösödik a sponzos szopkodásba néha akkor VILLANY > ALL relációt használnánk ész nélkül. :D
Télen szerintem is több a töltési idő.
Na megfejtették, van elég töltő, csak a szakszervezet nem engedi beüzemelni azokat :)
A kommentekben azt olvastam, hogy 15-20 perc lehet egy teljes feltöltés, de ez elég valószínűtlennek hangzik.
Síelős hétvége után mennének haza.
Az a durva, hogy aki utoljára áll be, az vár egy fél napot, hogy elkezdhesse tölteni, s a töltés hidegbe nem pikpak megy... szóval kb vár 3-4 órát és még tölt 1-2 órát, hogy elindulhasson hazafele.. :)
Érdekes. Ezek egyébként dolgozó emberek? És ezt Norvégiában már megoldották vagy ott vajon ugyanez megy?
Svédország, tesla töltőállomás.. és mind egyéniségnek gondolja magát... :)))
félreértetted. Csak elektromos autó lehet már.
A belső égésűek vannak kitiltva.
De azért Norvégia rendületlenül hozza fel a gázt és az olajat, de csak exportra, mert ott nem szennyez. :-)
félreértetted. Csak elektromos autó lehet már.
A belső égésűek vannak kitiltva.
De azért Norvégia rendületlenül hozza fel a gázt és az olajat, de csak exportra, mert ott nem szennyez. :-)
Van ott energia, meg gondolom fejlesztették is a hálózatot...
A HVO100 nevű, teljesen tiszta, hidrogénezett növényi olaj alapú üzemanyag hazai bevezetési terveiről a Portfolio is értesült, és volt rá esély, hogy akár januártól, akár a tavaszi hónapoktól bevezetésre kerül Magyarországon is, de ahogy a HVG írja:
a célegyenesben kikerült az előkészítő módosító az adócsomagból, és egyelőre nem világos se az oka, se a várható bevezetési menetrend.
A helyzetre rálátó egyik forrás a lapnak úgy nyilatkozott:
Nem tudjuk, miért, nem tudjuk, ki kérte, viszont emiatt nem indulhat el 2025. január elsejétől a HVO magyarországi legalizálása. Jelenleg vakok vagyunk, nem tudjuk, mikor lesz ebből magyar jogszabály.
Grád Ottó, a Magyar Ásványolaj Szövetség főtitkára megerősítette a lapnak, hogy a HVO100-ra óriási a piaci igény, főként a nemzetközi fuvarozásban. A MÁSZ-főtitkár szerint a kormány nem vetette el végleg az ötletet, a MÁSZ napirenden tartja a kérdést, és visszatérnek még rá, így a HVO100 január elsejei bevezetése a szövetség reményei szerint csak csúszik, esetlegesen a kapcsolódó adókedvezmény kérdések miatt.
A jövő évi adócsomagot a HVO100-mentesített formában szavazták meg, ezért jövő év elején még biztosan nem indul meg az üzemanyag bevezetése a hazai piacra.
Az elektromos autók kárgyakorisága nagyobb:
https://infostart.hu/belfold/2024/11/09/rejtely-a-...
Azért ennek a vizsgálatnak úgy lenne értelme, ha futáskilométerre is megnéznék, de úgy látom ez nem történt meg.