Regisztráció Elfelejtett jelszó

Magyarország

Újabb adóemelés jön

#1495016 Fornit Előzmény: #1495015

Februárban vettem egy öt hetes lottót. Lett rajta egy db kettesem, nem fizetett még kétezret sem.

Kerestem rajta kb 230 ft-ot. :)))

MÁV

#1494995 TrendMan Előzmény: #1494971

Ha engem kérdezel, az történt, hogy megvan a saját tervük és akkor még kapnak felülről is ukázt - az utolsó pillanatban - hogy ezt meg azt a költséget faragjátok le erre meg arra a szintre.

MÁV

#1494971 prfecó

Mi történt , hogy ennyí probléma jött ki a MÁV-ról? Egyszerűen a magyar állam nem adta meg a pénzügyi hozzájárulást és mostanra (15 év ) már lerohadt . Korrupt nem vasuti felső vezetők , hajbokolnak az állami vezetők felé. Szakmát nem ismerik. Nincs bátorságuk a vasúti szakmai munka érdekében való körülmények kiharcolásában. Megadta az állam a MÁV kilövésére szoló engedélyt vagy csak egy levezető szerep a minisztériumok alkalmatlanságának megelőzésére. Repülhetne pár miniszterhelyettes , államtitkár és vasuti vezető.

a MÁV döntés margójára:

#1494948 TrendMan

Hogy mennyire sürgős volt a mellékvonali vasúthálózattal kapcsolatos döntés végrehajtása, jól bizonyítja, hogy olyan vonalakon is megszűnik a vonatközlekedés, ahol a közelmúltban fejlesztések zajlottak:

  • Július 31-én fejeződik be a Balassagyarmat-Ipolytarnóc vasútvonal Nógrádszakál és Ipolytarnóc közötti szakaszának júniusi villámárvíz utáni helyreállítása, mely során a teljes vasúti pályát újjá kellett építeni. A vasútvonalat másnap bezárják.
  • A Mátészalka-Csenger vasútvonalon jelenleg is zajlik Csenger vasútállomásának felújítása. Az állomás forgalma a vasútvonallal együtt keddtől megszűnik.
  • A Dombóvár-Komló vasútvonalon másfél éve került bevezetésre egy napi 2 helyett 5-6 pár vonatot tartalmazó menetrend, míg Csenger térsége közvetlen debreceni kapcsolatot kapott - ennek megfelelően mindkét vonalon emelkedett az utasszám. Most mindkét vonalat bezárják.

a MÁV döntés margójára:

#1494947 TrendMan

Hogy mennyire sürgős volt a mellékvonali vasúthálózattal kapcsolatos döntés végrehajtása, jól bizonyítja, hogy olyan vonalakon is megszűnik a vonatközlekedés, ahol a közelmúltban fejlesztések zajlottak:

  • Július 31-én fejeződik be a Balassagyarmat-Ipolytarnóc vasútvonal Nógrádszakál és Ipolytarnóc közötti szakaszának júniusi villámárvíz utáni helyreállítása, mely során a teljes vasúti pályát újjá kellett építeni. A vasútvonalat másnap bezárják.
  • A Mátészalka-Csenger vasútvonalon jelenleg is zajlik Csenger vasútállomásának felújítása. Az állomás forgalma a vasútvonallal együtt keddtől megszűnik.
  • A Dombóvár-Komló vasútvonalon másfél éve került bevezetésre egy napi 2 helyett 5-6 pár vonatot tartalmazó menetrend, míg Csenger térsége közvetlen debreceni kapcsolatot kapott - ennek megfelelően mindkét vonalon emelkedett az utasszám. Most mindkét vonalat bezárják.

Mini felmérés a magyarok pü vagyonáról

#1494926 TrendMan Előzmény: #1494914

Hát még ahol a férj különféle szereket tol, tegnap volt egy hír, hogy Miskolcon valaki 42 energiaitalt tolt be egy hét alatt, mielőtt összeesett ..

---------------------------

Ha ilyen sok a gyerek odafent, akkor a politikusaink soha nem is társadalmi érdekeket képviseltek/képviselnek, csak és kizárólag önmagukat és a saját érdekeiket.

Másrészt az jó hír, hogy ha az 'elit' ilyen számban nemz gyereket, akkor alighanem hamarosan megoldódik a szakmunkáshiány?

Vagy tévedek?

;-)

Szerintem ideje lenne a társadalom kulturáltabb kollektivista elemeit visszaépíteni, mielőtt a helyzet eldurvul.

Mer' ugye az ipar meg a kereskedelem a kényelem ígéretével addig osztotta a társadalmat, amíg lehetett, hogy egyre több és több cikket tudjon elhelyezni most meg már olyan sokan egyedül maradtak, hogy a társadalom hamarosan összeomlik.