Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489984 Koffein Előzmény: #1489983

Elvileg kapsz egy kgfb ajánlatot, annak van egy ajánlatszáma, ha elfogadják, meg te is, akkor válik kötvényszámmá... miután kifizetésre kerül, küldenek minden doksit...

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489983 TrendMan Előzmény: #1489972

A 22-es csapdája az, hogy a megkeresett biztosító oldalán csak bankkártyás fizetéssel lehet szerződést kötni.

A bankkártyás fizetéshez kérdezi a kötvényszámot.

Kötvényszám viszont még nincs, hiszen új szerződésről van szó.

Erre vajon mi a válasz?

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489972 Koffein Előzmény: #1489970

A lényeg, hogy ne idegeskedj, annyit nem ér :)

Ha kötelező, online ügyintézést érdemes választani, utána az adott biztosítóval lehet intézni a biztosítást. Ha pár nap után nem jelentkeznek, hogy regisztrálj, elfogadták a biztit, akkor valami gond van...

Amúgy köcsögök a biztik is, az a tapasztalatom, hogy a netrisken kedvezőbb, mint a saját platformjukon, úgy hogy még jutalékot is fizetnek a netrisknek... érdekes jelenség..

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489971 TrendMan Előzmény: #1489970

Közben nyomon vagyok.

Sikerült belépni mind a két identitásomba ugyanazon az email címen és sehol semmi üzenet, ami ide vonatkozna.

Ehhez képest az új biztosító nem tud semmiről illetve olyan üzeneteket lát a saját rendszerében, hogy törölt/elutasított szerződés kötés (vagy hasonló).

Létezik, hogy a Netrisk csak odáig vállalja, hogy felmondja a régi szerződést, de ha az új megkötése megakad, akkor eszük ágában sincs bármiféle tájékoztatást adni?

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489970 TrendMan Előzmény: #1489969

Sebaj! Van itthon vörös bor, nagy buli van.

Utánunk az özönvíz!

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489969 Koffein Előzmény: #1489967

email cím átirányítással megoldható, vagy +1@gmail.com és meg is van hekkelve a rendszer :)

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489967 TrendMan Előzmény: #1489966

Ugye még ha így is lenne, ugyanarra az email címre ezt a rendszer nem engedhetné, mert ez egy informatikai rémálom lenne.

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489966 Koffein Előzmény: #1489965

Ezt nem tudom, hogy miért írják kis+nagybetűvel a felhasználónevedet. Amit megadtál az a biztos.

Ha elmentetted a böngésződbe, a felhasználónevedet és jelszavadat, akkor az a biztos. Ha nem engedi, akkor rendszerhiba, vagy előfordulhat, hogy véletlenül több regisztrációd van?

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489965 TrendMan Előzmény: #1489963

Jó, akkor így egyszerű, ugye?

Még azt mondd meg nekem bitte, hogy lehet az, hogy a Netrisk-től kapott visszaigazoló email-ek egy része Nagybetűvel írja a felhasználó nevemet, a másik része kisbetűvel és hogy lehet az, hogy az egy órával ezelőtt megújított jelszavamat nem ismeri fel?

Ha az a megoldás, hogy a rendszer letiltott mondjuk 3 hibás kísérlet miatt, akkor ezt miért nem írja ki?

Nyilván bemegyek személyesen.

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489963 Koffein Előzmény: #1489956

A bejelentkezéshez felhasználónevet és jelszót kell megadni. Lehet benézted valamelyiket :)

én hívnám őket a megadott számon, ha meg ennyire elérhetetlennek bemennék az irodájukba..

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489956 TrendMan Előzmény: #1489955

Ha a konkrét ügytől eltekintek, akkor is nagyon gáz, hogy amikor sürgősen be kellene lépni a személyes felületre, akkor

1) Nem egyértelmű, hogy a felhasználó névvel, a jelszóval, vagy az un. azonosítással van a gond. Hol ezt írja, hol azt írja, bármin akárhogy változtatok, belépni nem lehet. Most változtattam ma már másodszor jelszót, mert hátha azzal van a gond, de közben 64 teszten vettem részt, ahol hidakat, táblákat, lépcsőket és még ki tudja mit kellett bejelölnöm, hogy igazoljam, nem vagyok robot.

De! Ezt az azonosító tesztet is hol feldobja, hol nem dobja fel, hol előtte írja, hogy nem jó a felhasználó név vagy a jelszó, de van, hogy ha igazoltam, hogy nem vagyok robot, akkor utána írja hírtelen, hogy az addig jó felhasználó név/jelszó páros mégsem jó.

Az is lehet, hogy letiltott erre a napra már, de erről sincs semmilyen üzenet.

2) Az oldalon elméletben működik egy robotikus, autómata asszisztens, amely a --> Cooky-k elfogadása üzenet tetejére települt és ma pirossal azt írja ki, hogy már az online asszisztens se ér rá - de ez még rendben is lenne, ha nem a Cooky-k elfogadása OK gomb tetején pöffeszkedne úgy, hogy a kurva OK gombot se lehet elérni, csak ha ide-oda manipulálom az oldal nézetét.

3) Úgy néz ki, hogy csak arról küldtek elektronikus email üzenetet, hogy felmondták az előző biztosítást, de a folyamat megakadt, na erről már nem küldtek email-t, hanem az új biztosító bemondása alapján a Netrisk oldalán lehetnek további részletek, ahová ugye nem lehet belépni.

4) Telefonon nem elérhetők, már novemberben is több ezer forint eltelefonálása után sikerült nagy nehezen beszélni velük.

Ja és email címük nincs. Noreply email-ről írnak.

Egyenlőre ennyit tudok.

biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d

#1489954 TrendMan Előzmény: #1488592

Ez a Netrisk egy tragédia.

Szégyen, gyalázat, hogy ilyen szolgáltatások működnek!