biztosítás, biztonság, megemelted, az a..xx..d
TrendMan Előzmény: #1489955Ha a konkrét ügytől eltekintek, akkor is nagyon gáz, hogy amikor sürgősen be kellene lépni a személyes felületre, akkor
1) Nem egyértelmű, hogy a felhasználó névvel, a jelszóval, vagy az un. azonosítással van a gond. Hol ezt írja, hol azt írja, bármin akárhogy változtatok, belépni nem lehet. Most változtattam ma már másodszor jelszót, mert hátha azzal van a gond, de közben 64 teszten vettem részt, ahol hidakat, táblákat, lépcsőket és még ki tudja mit kellett bejelölnöm, hogy igazoljam, nem vagyok robot.
De! Ezt az azonosító tesztet is hol feldobja, hol nem dobja fel, hol előtte írja, hogy nem jó a felhasználó név vagy a jelszó, de van, hogy ha igazoltam, hogy nem vagyok robot, akkor utána írja hírtelen, hogy az addig jó felhasználó név/jelszó páros mégsem jó.
Az is lehet, hogy letiltott erre a napra már, de erről sincs semmilyen üzenet.
2) Az oldalon elméletben működik egy robotikus, autómata asszisztens, amely a --> Cooky-k elfogadása üzenet tetejére települt és ma pirossal azt írja ki, hogy már az online asszisztens se ér rá - de ez még rendben is lenne, ha nem a Cooky-k elfogadása OK gomb tetején pöffeszkedne úgy, hogy a kurva OK gombot se lehet elérni, csak ha ide-oda manipulálom az oldal nézetét.
3) Úgy néz ki, hogy csak arról küldtek elektronikus email üzenetet, hogy felmondták az előző biztosítást, de a folyamat megakadt, na erről már nem küldtek email-t, hanem az új biztosító bemondása alapján a Netrisk oldalán lehetnek további részletek, ahová ugye nem lehet belépni.
4) Telefonon nem elérhetők, már novemberben is több ezer forint eltelefonálása után sikerült nagy nehezen beszélni velük.
Ja és email címük nincs. Noreply email-ről írnak.
Egyenlőre ennyit tudok.