Aston után a Lamborghini is ingatlanozásba kezdett...
Aston után a Lamborghini is ingatlanozásba kezdett...
https://qubit.hu/2021/02/15/teljesen-atall-a-villa...
"Teljes
egészében a villanyautók gyártására koncentrál a jövőben a
Jaguar – ezt a Jaguar Land Rover igazgatója, Thierry Bollore
jelentette be hétfőn. A tervek szerint 2025-től a cég nem
gyárt több fosszilis üzemanyaggal működő Jaguart, 2030-tól
pedig a Land Rover modelljei is elektromosak lesznek, az első
villanyterepjárót a cég 2024-ben fogja majd bemutatni."
“Olyan messzire mentünk az önvezető teherautók és kamionok fejlesztésében, hogy a technológia piaci bevezetése 5 éven belül megvalósítható. Ennek ellenére még sok időbe fog telni, mire az önvezető teherautók részt vehetnek a kétirányú forgalomban, valamint a városi közlekedésben”
Nincs itt egy erős ellentmondás, hogy szabad piaci módszerekkel működtetik egy termék piacát, amely közvetlenül állami előírások kapcsán kell, hogy bizonyos eredményeket mutasson fel?
Bosch vezér:
"Franz Fehrenbach még az óév végén adott
interjút a német Stuttgarter Nachrichten című lapnak. Ebben úgy
fogalmazott, hogy a német járműiparnak ki kellene állnia a barikádra, és
szembeszegülnie az unió közlekedéspolitikájával. Fehrenbach ugyanis úgy
véli, hogy jelenleg az elektromos járművek nem olyan környezetkímélőek,
mint amilyennek a közvélemény és a politikusok tartják."
Ha politikusokra gondolsz, mint rendszer feletti rendszer, akkor arra várhatunk :)
Én úgy látom - egyre inkább - hogy ezeket a problémákat nem lehet alulról megoldani, eggyel magasabb szintre kell lépni.
Ha egy rendszeren belül nem tudsz ésszerű megoldást kijelölni, akkor a rendszer feletti rendszerből jöhet csak a megoldás.
Hogy ez mit jelent, az már-már filozófia lenne és most nem mennék bele.
Ehelyett egy másik érdekes példa a közlekedés egy másik területéről arról, hogy hová vezet az erőltetett váltás:
Ha zöldek akarunk lenni, akkor igen, a vonat környezetbarátabb, mint a repcsi, vagy az autó :) és amint kiderült, a troli zöldebb, mint az elektromos buszok...
Úgy gondolom, egy órába 3 véleményt, nem feltétlenül lehet megvitatni, főleg ennyire foghíjasan érintve a témákat, ennek kell másfél két óra, ha nem három, és nem három, hanem egy egy szakértővel...
Ez egy kicsit vak-vezet-világtalant beszélgetés volt, úgy látom az elgondolások némileg diffúzak.
Összességében úgy tűnik a vonat és a troli az egyetlen mindenki számára működőképes megoldás.
Ezek után világos, hogy mit kell tenni:
Dodzsemet mindenkinek!
Feszítsünk ki egy óriási elektromos hálót az ország felett!
Aztán Hajrá!
Meg is van, hogy mit fognak rendelésre lopni. Hát LED fényszórókat! jobb üzlet lesz, mint a karburátor... lesz alkatrész dögivel, ha az okosított led megadja magát, jön a gazdasági totálkár, mehet alkatrésznek a többi elem...
https://www.facebook.com/varkonyi.gabor.hivatalos/...
pfőőőj távoz sátán!! :))
http://www.automotor.hu/hirek/a-cadillac-markakere...
még ellenkeznek, de előbb utóbb beadják a derekukat...