Regisztráció Elfelejtett jelszó

Magyarország

re

#822640 Spade Előzmény: #822638

Igazad van nyuszi, köztéri kamerán kéne állandóan kukkolni legalább 4-5 embernek egy útcát és amikor már tolja le a betépett devizahiteles a gatyáját indulna ki 2 ember kis elektromos járművel feltakarítani azt mert ugye nem elég csak felsöpörni fertőtleníteni is kell. Köszi a remek ötletet még azt nemtom h azzal mit csinálsz ha lehugyoznak ezen dolgozzál még egy kicsit vagy kérdezd meg a nagyeszü malteros haverjaidat :)

re

#822638 tozsdenyul Előzmény: #822636

értjük, tehát ez is a malterosok miatt van :)

Tény, hogy mocskos Budapest meg Magyarország, erre van megoldás amit már feltaláltak a malterosok, a takarítás.

Attól, hogy bezárod a hajléktalant még szarba, csikkbe, hányásba, rágógumiba fogsz lépni továbbra is.

Ne állj meg félúton, a tisztaság érdekében zárd be a bagósokat, rágózókat, jól sikerült parti után behányókat, kutyasétáltatókat, közveszélyes szemetelöket is. 14-30 év között mindenkit, 30 felett csak a lakosság felét kell. Aki marad, az élvezheti a tisztaságot.


re

#822636 Spade Előzmény: #822630

Huuu bazky te aztán keményen tolod a saját cikked első 2 mondatát elolvashattad volna:

"Más kérdés, hogy erre külföldi kapcsolataink miatt valószínűleg mindenképp szükség volt – harmonizálni kellett a jogszabályokat az EU-val, az OECD-vel. Erről elég a törvény első mondatát elolvasni: „Az Országgyűlés a piacgazdaság kiépítésének következményeként, a forint konvertibilitását teljessé téve, az Európai Unióhoz történő csatlakozásra való felkészülés érdekében törvényt alkot a devizakorlátozások megszüntetéséről, a tőke szabad áramlásának elősegítéséről.”

Érted ? Az EU-ba belépéskor nemhogy konvertibilissé kell tenni a forintot hanem euro bevezetési kötelezettség is van, előtte 2 évig szűk sávban kell tartani az eurohoz képest a huf árfolyamát. Ez van a szerződésben. Talán az is megvan h nem 2001-ben léptünk be hanem 2004-ben akkor lehetett és kellett volna még csiszolni a tv-n

Figyelem, a következő bekezdés csak hard core számolni tudóknak !!!

Ugyebár ha szűk a sáv és kötelező a kamatkonvergencia akkor az euro deviza hitel sem gond hiszen kb ugyanaz a kamat és árfolyam marad 2 évig aztán meg jön az ájro ecb kamattal, ráadásul ahogy most olvasom orbán 2005-re már ájrót akart. De jött a gyurcid aztán mindent elkurt. csak h egy gyurci legendát meg buta kifogást tegyünk helyre :). Ráadásul mikor a pszaf szólt neki h ez veszélyes gyurci leszarta mint betépett belvárosi devizahitelesek a járdát. Azért jó bepróbálkozás volt :)

Amúgy leszarom a témát már 2004-ben mikor a megyo-gyurci-járai hármas éppen tönkrekurta a gazdaságot írtam a tforumon meg tozsdehiren is h nagy fasz aki deviza hitelt vesz fel és nagyon rábaszhat.

Ma is láttam sok beállt deviza hitelest szerencsére aranyesőt nem kaptam :)

re

#822630 Boby. Előzmény: #822629

"A devizahiteleket 2001. nyarán az I. Orbán-kormány engedélyezte, a „2001. évi XCIII. törvény a devizakorlátozások megszüntetéséről, valamint egyes kapcsolódó törvények módosításáról” című jogszabállyal."

http://m.privatbankar.hu/cikk/111-kinos-tenyezo-a-...

Ez arra válasz,hogy kivezette be.Gyurci akkor még a kanyarban sem volt...,csak hogy egy fidesz legendát tegyünk a helyére!A többire meg nem tartom érdemesnek a válaszadást!

re

#822629 Spade Előzmény: #822624

Boby, Boby először is semmi közöm a fideszhez még annyi se h rászavaztam volna. 2. A devizahitelt tudtommal gyurcid futatta meg nem ez a kormány. 3. nem mondtam h ezzel meg lehet szüntetni, de ha van hely ahova mehet akkor menjen oda és ne a járdára szarjon oda a belvárosban meg az aluljárókban. 4 én ahogy látom fullra beállt bedrogozott faszik tolják, aggresszívan kéregetnek, ha nem kapnak piára vagy drogra esetenként beléd rugnak vagy leköpnek és ezek közül senki nem tudja h mi az a deviza nem hogy hitel. tehát amit írtál full demagóg volt és torzítás

Ha a bankautomatánál belelépnél a szarba vagy egyszer kétszer az aluljáróba menet lehugyoznának az gondolom árnyalná kicsit a képedet:)

budapest jobban teljesít

#822626 Koffein

lassan már napi szinten 10-20 percnyi tűzijátékot lőnek fel a vár - várkert bazár környékén... csak tudnám kit ünnepelnek ennyire...

re

#822625 TrendMan Előzmény: #822624

Nem tudom ki, hogy gondolja, amit csinál, de nyilván nem szüntethető meg a hajléktalanság ezen a módon.

Valamilyen büntetőjogi egységet lehet kreálni belőle és kerítéssel csökkenthető.

De azt már börtönnek hívják.

re

#822624 Boby. Előzmény: #822614

Fúú,b@sszus!Az állandó malterozásod már figyelmeztetés kellett volna, hogy legyen a részemre,de nem vettem komolyan!Te tényleg azt hiszed, hogy a hajléktalanság megszűntethető egy jogszabállyal?!Több tízezer utcán élő embernek annyi bűne volt, hogy hittek pont ennek a kormánynak és devizahitelből mertek nagyot álmodni!Én sosem voltam támogatója, hogy a felelőtlenül döntőket,a felelősen gondolkodók rovására mentsük meg,de azért amit most törvénybe akartok foglalni.....?!Lassan eljuttok odáig, hogy a nektek nem tetszők, nyugodtan mehetnek lágerbe,gulágra...., ahelyett hogy megnéznétek hogy kezelik a hasonló problémákat,más civilizált társadalmak!

re

#822623 Koffein Előzmény: #822622

a fenét liszensz, az 1310esre gondolsz, az azt követőekhez semmi közük nem volt a franciáknak. saját tudásukra alapozhattak, ami ment is ceusescu bukásáig, utána beleálltak a földbe. mivel olcsó autó volt, és arra futotta, így a románok vették, de ahogy jött a pénz, nőt az igény, már a jó kis nyugati autó volt a nyerő. :)

re

#822622 Spade Előzmény: #822621

A dácia mindig is francia liszensz vagy mi a tököm volt, tehát a knóhót tőlük kapták mindig is. Azt mondod h a duster pozícionálásban van a lényeg az nem a teljesítmény része ? Az h jól összerakják alacsonyabb árért az nem teljesítmény ? Gyártanak a franciák a törököknél is mégsem olyan sikeres.

Amit leírsz az meg magyarul azt jelenti h a skoda lemosta a seatot, fogalmazzunk egyéretelműen. A csehek szinte mindenben jobbak. És a skoda meg felmászott már a felsőbb kategóriákba is pl. a város terepjárókkal persze még nem audi, de nem lennék meglepve ha feltörnének oda is. És a skoda nagyon fut már nem csak kelet eu-ban hanem a világban máshol is még jobban is mint itt...

re

#822621 Koffein Előzmény: #822620

francia pénzen, és francia szaktudáson :) a románok tudása dacia novaba kimerült, majd jöttek a franciák és jött a logan... ne túlozzunk... seat is jó autó volt, nyereséges, csak a skoda képbekerülésével teret vesztett...

ha megnézed a palettát, csúcskategória a laguna, megan, espace fluence stb, majd pozicionálás szempontból alatta van az összes dacia...

ugyanez a vw konszern, mindegyik márka kielégít egy fogyasztói csoportot, kivéve skoda - seat, mert kb egy fogyasztói csoportra lőnek. mivel a seat mára rondább, mint a skoda, így a választás skodára esik az esetek többségében...

ha gyártásra akarsz utalni, akkor persze, hogy maradt romániába, meg a cseheknél, hisz olcsóbb a munkaerő, meg mellé célpiac is, így logikus, hogy ott gyártják, ahol elsődlegesen értékesítik...

prémium márkánál már más a sztori pl merci, audi stb... nagyon leegyszerűsíted a dolgokat és számtalan dolgot nem veszel figyelembe..

re

#822620 Spade Előzmény: #822619

nem biztos h jön a csőd jöhetett volna amcsi japo meg akár koreai befektető is, európa közepén egy komplett gyárat megvenni prémium lehetőség (ez vonatkozott volna sok magyar gyárra is ahelyett h bokros odaadta felszámolásra ingyér) a skoda elsősorban a csehek miatt az ami lásd a seat sima csődközelben van a vw ellenére és a dáciát is a románok futtatták fel persze francia pénzen, a francia gyártmányok miért nem muzsikálnak úgy ? A lényeg h a gyártás megmaradt erre akartam utalni és nem vetették be sóval a telephelyeket mint a k németeknél.

re

#822619 Koffein Előzmény: #822617

"megnézhetjük a szar fos dáciából micsoda világsikert csináltak a románok"

akarod mondani, hogy a franciák, mert kilóra megvették a csődközelben lévő daciát oszt csináltak egy igénytelen renault megan, akarom mondani clio mást, amit eltudnak adni szegényebb rétegeknek, ez annyira jól sikerült, hogy a dustert már a középosztály felsőbb rétege is hajlandó megvenni... szóval ez a példa nem elég a jó az érvelésedbe :)

amúgy a skodával is ugyanez volt a szitu, ha nem jön a vw, akkor csőd...

re

#822617 Spade Előzmény: #822375

A skodánál van a teljes fejlesztés is, nem a németek csinálják, és a skoda a vw konszern egyik legnyereségesebb tagja ennyit legalább tudtak a kelet németek is. Vagy megnézhetjük a szar fos dáciából micsoda világsikert csináltak a románok.És persze a kelet németek együttműködhettek volna a gyors korszerűsítésben nem csak a ny németekkel hanem a japokkal is, de nem ez volt a cél sőt isten ments tőle, ezért a ny németek iparilag felszámolták és rabszolgásították a keletet. A világhírű bosch szerszámok meg igazad van nem zajosak mert már rég beszartak :)

re

#822614 Spade Előzmény: #822591

jajajaja úgy is van, sztem is mekkora fasizmus meg diktátorság már h nem hagyják a zembert majd odaszarni a járda közepére meg a pénzjegy kiadó automata elé meg a fülkébe és azt se hagyják majd h a metro kijáraton meg a feljáró lépcsőn a tetejéről ne hugyozzanak le amikor mész a lépcsőn felfele vagy lefele. Elégggg volt !!!! mondjunk most már kemény nemet erre a diktátorságra meg nyomulásra !!! legalább olyan keményet mint amit a jóemberek odaszarnak nap mint nap és itélje el ugyanilyen keményen az eu parlament is ezt a súlyos demokrácia jogsértést !!! Persze nem vagyok egy antihumánus ember és megértem a fekália fétisű embereket h mekkora szenvedést fog majd nekik okozni ez az újkori rasszizmusfasizmus se aranyeső nem hullik rájuk se szart nem találnak majd a járdán, nehéz lesz kibirniuk...lehet h csomagolnak is majd és gyorsan elhagyják ezt a fasiszta országot

Big Bus

#822602 Tapasz Előzmény: #822591

Ennek is annyi. Ugyanúgy tönkre teszik, mint spédert. Lásd origo, napok óta figyelem. Kell a újnak a hely, amíről már tavaly év végén már beszéltek. Még szerencse, hogy nem vagyok itthon vállalkozó.