így érthető az ajánlás :)

Ma megjelent elemzésünkben 24,3 euróra, azaz 7494 forintra módosítottuk Waberer’s célárunkat. Az új célár tükrözi a piacon és a cégnél végbement változásokat. Mind a modellben, mind az értékelésénél konzervatívak voltunk, így a korábbi célárat minimálisan emeltük meg. Ajánlásunk továbbra is Vétel.
A mai nappal, megkezdtük a Waberer’s követését. Célárunk 24,2 euró, amely 7 346 forintnak felel meg jelen pillanatban, jelentősen többet mint 40 százalékos emelkedési potenciált mutat. Célárunkat DCF modell alapján határoztuk meg, amely egy részletes előrejelzésre épül, amelybe beépítettük a LINK konszolidáció hatását is, úgy hogy az első szinergiák (kismértékűek) idén, míg a jelentősebbek jövőre jelenhetnek meg azzal, hogy a cég az értékesítési oldalt is integrálja. Összességében a cég maga a hatékonyságán és a kamion számán keresztül is növekszik, plusz a megtermelendő kézpénzt akvizíciókra használhatja a jövőben. Azaz további akvizíciókra is számítunk az elkövetkező években a nagyon töredezett piacon, ahol méreténél fogva a piac „konszolidátora” tud lenni, de ezekből semmit sem építettünk be a modellbe. Más szavakkal ez további értékemelő potenciál lehet. Különben összességében egy gazdasági fellendülési ciklus viszonylagos elején vagyunk, ilyenkor a kiskereskedelmi forgalom a GDP többszörösével szokott bővülni. A szállítmányozás bővülését pedig a kiskereskedelmi forgalom bővülése vezeti. Mindeközben egyre másra történnek protekcionista intézkedések egye EU tagállamokban (Németország, Frabciaország … stb.), de ezekre (bérezés) a Waberer’s már az elmúlt években a bérek emelésével felkészült. Így a nemzetközi fuvarozási szegmensben a jövedelmezőségi nyomás csökkenésére számítunk, miközben a regionális szegmensben erőteljes a bővülés, amelyet új szerződések és a logisztikai megoldások is segítenek. Mindeközben a biztosítási üzletágban stabil, de erős eredményre számítunk. A DCF értékelés mellett összehasonlító értékelést is használtunk különböző szorzószámos vizsgálatokkal. Ez megerősítette a DCF alapján kapott értéket, hiszen az értékelési tartomány alsó részébe adódik a 7 346 forint, miközben a fair értékek tipikusan 8 000 – 9 000 forint környékére adódnak.
MID Partner egyik legnagyobb barátja a Berengernek. B . elemzőcég mindig irreálisan magas vagy irreálisan alacsonyan áraz , néha hasraütésszerűen néha más okok miatt ( baráti cég , ellenséges cég )
túl pesszimista vagy! Igaz, most talán 2500at ér, de folyamatosan bővülő,nyereséges cég, amcsiban ilyen cégek 30 feletti p/e-n forognak,ami alapján pár éves távlatban a 7e Ft teljesen reális
http://www.portfolio.hu/vallalatok/sokkal_tobbet_e...
Én kötelezném az elemzőházakat vételre ha nagyon mellélőnek a becslésükkel. Vennie kelljen, ha alacsonyabb az árfolyam és vehessen , ha alacsonyabb majd a Berenbergnek 6990-ért.
MID Partners helyében én is vételi ajánlatot fogalmaznék meg.
Viszont Equilor , K&H és kisebb magyar piacon lévő cégek eladási ajánlat cca 45 minuszt fogalmaznak meg.
Szvsz 2000-2500 Ft között valaki kivásárolja az egészet.
elkezdtél felfele beszélni :)
"Megkezdte a Waberer’s követését a Berenberg. Az elemzőház vételi ajánlást fogalmazott meg a papírra 6990 forintos célárral, amely a jelenlegi szintekhez képest 45 százalékos potenciált jelenthet. A részvények árfolyama 0,8 százalékot emelkedett eddig a mai kereskedés során."
karbantartó kiszállt................................lássuk a a tőzsdei árat
MID Partners egy undorító "pénzéhes" társaság- befektetőnek titulálva- , amely a szart akarja a kisbüfik nyakába szórni.
Úgy tűnik az IPO során elkelt összes részvényt visszaadják a kibocsátás szervezőjének a Erste ZRt részére ( 9,75 % kibocsátási jutalékért cserébe) . Van MID Partners - Este között titkos záradék , lehet elképzelni.
aug 6 vásárolja vissza Erste az összes kibocsátott részvényt utána mehet a lecsóba
Wabs csődbe nem megy , de ha valaki felvásárolja 60 % a bank hiteleit nagyaon gyorsan pl. német cég lesz belőle.
Az is meg lehetséges MID Partners átpasszolja valakine cca 1500 Ft / részvény áron
Hamarabb fogják felvásárolni, mint hogy csődbe menjen...
Az hogy nekimegy a tehergépkocsi gyártóknak, ez nem lehet egyéb, mint megfontolt stratégia, hogy a jövőbeni kamion vásárlásokhoz kedvezményesen jusson hozzá...
a cég be fog csődölni és marad a cég után egy nagy jogi per, amit majd ügyvédi irodák vihetnek végestelen végig.
Lásd Pannonflax esete anno.
WABS nekimegy az összes tehergépkocsit (camion) gyártó multinak.
Hülyék ezek??? ennyíre nincs pénze a MID Partnersnek , kinyírják a WABS-t.