ezért sem fog csődbe menni... musk ezért is vonhatta össze solarcityt a teslaval...
ezért sem fog csődbe menni... musk ezért is vonhatta össze solarcityt a teslaval...
nem versenytárs a tesla http://www.portfolio.hu/vallalatok/a-vilag-egyik-l...
durva, hogy még a stooq-on készíted az elemzéseket :)
javaslom investing.com -ot, reg után eltudod menteni a grafikonokat, le is tudod menteni, vagy linkként közzé tudod tenni... :)
tesla meg kéne vegye a fickót és a szabadalmat is. Én musk helyében akar a cég 5%-at is odaadnam érte
Sziasztok! Gyorselemzés és a 2 héttel ezelőtti elemzés kiértékelése a Tesláról:
https://www.patreon.com/posts/tesla-follow-up-1544...
Megtiszteltek vele, ha regisztráltok az 1 dolláros patronálók körébe. Köszönöm :)
A világhírű dán autótervező Henrik Fisker tavaly újraindította az elektromos autós startupját, és akkor azt állította, hogy grafénra épülő szuperkondenzátorban tárolja majd az energiát. Aztán visszalépett, és mégis inkább a hagyományos lítiumiont választotta.
Aki kevésbé jártas az autók világában, annak tudnia kell, hogy Fisker elég sok menő autót tervezett, például a BMW Z8-at, az Aston Martin DB9-et, és a Fisker Karma volt a világ első tölthető hibrid prémium autója, amivel a tervező rengeteg szakmai díjat besöpört.
Most megint olyan állításokat tett Fisker, hogy keményen meg kellett kapaszkodunk a székünk karfájába, mintha valamelyik szuperautójának az anyósülésén vittek volna el pár gyorsulós körre a Hungaroringen.
800 kilométerre elegendő, egy perc alatt feltölthető aksikat szabadalmaztat
Pontosan ilyen áttörésre vár az elektromos autók piaca, hogy az árammal működő járművek mindenben versenyképesek legyenek a benzinesekkel, és ne csak abban, hogy megmentik a Földet a pusztulástól.
Fisker szilárdállapodú akkumulátorokat használ, ami jóval biztonságosabb is a lítiumion aksiknál. Az energiasűrűsége pedig 2,5-szeres. A nagy mennyiségben való gyártása azonban kérdéses, mert erre még nincs példa, és az sem derült még ki, hogy képesek lesznek-e megközelíteni a lítiumion aksik árszintjét.
Sajnos Fisker is azt mondja, hogy az autókban csak 2023-ban fog megjelenni ez a fajta akkumulátor, ami még öt év, és addigra más autógyártók és beszállítók is szabadalmazhatnak ezt-azt. A forradalmian új aksi szabadalma persze alkalmas lehet arra, hogy Fisker jó pozíciót vívjon ki magának az elektromos autók piacán.
ez a 21. század egyik legnagyobb parasztvakítása.... eddig
-15% a záró tippem
De öszintén szolva mindent figyelembe véve reális, hogy 250 usd-ig essen pár nap alatt
http://index.hu/tech/2017/11/02/meg_sose_ment_ilye...
Összefoglalva: ez egy vicc. Heti ötezer Model 3-at akartak gyártani, ez volt a terv, most meg kiderül hogy július 29 óta összesen gyártottak 260 darabot.....
És erre van -5%-ban... Érdekes lesz látni meddig megy le, partvonalról figyelem.
melyik certikkel lehetne a teslát shortolni?
Hogy lehet megtalálni ezeknek a certiknek a tulajdonságait?
is nekiment Muskéknak :)
„Szóval most mégis muszáj egy mondatot mondanom a Tesláról. Minden tisztelettel. Van a világon a bejelentő világbajnok – nevet nem mondok. Van egy vállalat, amelyik nagy nehezen 80 ezer autót ad el évente. A Volkswagen 11 milliót ad el évente. És van olyan vállalat, mint a Volkswagen, amelyik 13-14 milliárd eurós nyereséget termel évente. És ha jól az információim, a Tesla negyedévente százmilliós összegeket éget el, a munkavállalóit kirúgja, milyen vidám dolog ez. Szóval nem tudom, hol van ilyenkor a szociális érzékenység. Szóval kérem, maradjunk a tényeknél, és ne hasonlítsuk össze az almát a körtével.”