a politika és konkurensek jo autoi miatt én is a korábbinál negatívabb vagyok tsla-val kapcsolatban
a politika és konkurensek jo autoi miatt én is a korábbinál negatívabb vagyok tsla-val kapcsolatban
December 13-i 193,18-on vett pakkom felét 224,3-on ma eladtam. Végre egy jó KBC ajánlás! A másik felével kivárom, hátha meglesz az általuk eredetileg megálmodott célár.
Kaptam ajándékba 1 amerikai autósújságot és ott látványosan szarok a teslák 100 autót vizsgáltak (megbízhatóság, szerviz, fogyasztás stb.). Az X egyenesen nem ajánlott, szóval lehetséges, hogy a lobbi rászállt és azért a többi autógyár is konkurencia már. Így közel sem olyan egyszerű a helyzet.
+ Trump Muskot nem szereti annyira, mert Hillary mellett állt ki :\
Jól látom hogy a 200 napos megint megakasztotta és lefordul? Egy hosszabb csökkenő trend lesz most ebben?
"A rakétái, az űrbe se jutottak ki" - hehe, élőben lehetett végignézni a neten, ahogy felszáll a rakéta, majd a teher leválasztása után visszatér az óceán közepén egy 20x20 méteres úszó ladikra. Az összes kudarcát is meg lehet tekinteni. Az viszont mindenképpen figyelemre méltó, hogy ilyen nagy léptékben gondolkodik és az életét tette fel erre. Ő a Marson szeretne meghalni.
A rakétái, az űrbe se jutottak ki, de már arról álmodozik, hogy a Marsot lakhatóvá teszi.
Kezd olyan érzésem lenni Muskal kapcsolatban, mint a szarkával. Sokat akar, csak nem bírja a farka.
http://www.portfolio.hu/short/videon_a_spacex_terv...
http://www.portfolio.hu/short/ketsegbeesett_levele...
ez a szöveg nekem már lassan az Estar-os soós csabai szintet juttatja eszembe...shortolni kellene a teslat?
KBC Equitas:
Újabb részletek derültek ki a Tesla és a SolarCity összeolvadásáról, melyeket negatívnak tartanak az elemzők. A Barclays szerint az látható, hogy a SolarCity gyorsan szeretne már forráshoz jutni, mivel nagy sebességgel égetik a készpénzt, miközben a Tesla itt is elismeri, hogy szüksége lehet majd tőkére a cégnek, vélhetően tőkeemelés formájában. A Tesla és a SolarCity összeolvadásával kapcsolatos aggályokról már itt írtunk részletesen.
Az viszont érdekes hogy a TESLA képtelen esni. a KBC islefele beszéli már több mint egy hónapja, hozzák a sok negatjvumot (jogosan), és a rv nem bír esni...
A papirhoz nem tudok hozzászólni, de ha ilyen cikkek jelennek meg az üzleti világban róla, akkor lesznek még nehézségek:
http://www.businessinsider.de/digitale-zeitbombe-v...
(az autopilot nem autopilot, csupán olyan máshol már meglévő funkciók összessége, amelyek nem képesek önállóan vezetni az autót ... a sofőr nem kap semmilyen képzést a használatában és sokan közülük úgy tekintenek rá, mintha egy okostelefon lenne)
http://444.hu/2016/07/10/egy-szupertitkos-mesterte...
Egyébként nem tudom ti hogy látjátko , de szerintem nagyon erős most ez a papír. 220 USD körül járt az árfolyam amikor bejelentették a SCTY felvásárlást, erre beszakadt kicsit, lement 188-ig, aztán Brexit, aztán folyamatosan a negatív hírek az önvezető módban lévő Model S fatális balesetéről, illetve arról hogy nem tudja telesíteni a TESLA a terveket, nem fog annyi autót leszállítani mint amit ígért Musk, és a papír visszatért 220-hoz. Nekem úgy tűnik, nincs az a negatív hír ami lefelé tudná most ezt tolni. Vissza mégse venném, valahogy nem érzem most ezt.
http://index.hu/tech/2016/07/07/ujabb_tesla-autot_ert_baleset/
Érdekesek lehetnek ezek a videók, amik a neten keringenek az autopilot által megelőzött balesetekről.
Nekem itt valami nem okés.
A vártnál jóval kevesebb autót adott el a második negyedévben a Tesla (Nasdaq: TSLA), csak 14 370 darabos volt az értékesítés, holott 17 ezer volt az előrejelzés. A menedzsment azzal magyarázza a különbséget, hogy a gyártás felfutására fókuszált a vállalat, a második félévben ugyanakkor sikerülhet 50 ezer autót is leszállítani, amivel éppen hogy elérnék a korábbi 80-90 ezres éves cél alsó értékét.
Forrás: KBC hírlevél
Tesztelőket keresnek, élesben, vaskos összegekért!
Ügyes!