Jól kiráztak, hogy dögöljön meg ez is...pedig sejtettem, hogy túl korai lesz, 1140-hez akartam profitvédőt tenni, de inkább eladtam, nagy hiba volt
Jól kiráztak, hogy dögöljön meg ez is...pedig sejtettem, hogy túl korai lesz, 1140-hez akartam profitvédőt tenni, de inkább eladtam, nagy hiba volt
köszönöm:)....reggel csak úgy megálmodtam, pedig igen tompa vagyok a betegség miatt...és itthon már sajnos továbbadtam:(
vazzeg grat. De 1300 volt a régi céláram, innnen tényleg nyekk kell legyen egy időre, begyorsult emelkedés utolsó szakasza lehet ez csak
még reggel a nyitás előtt tettem be für alle Fälle 1300 rábákat eladásra....elment....12 nap alatt 25 %:)
áááááááááááááááááááááááááááááááááá
Ezt most annyira nem lefele ütik, nem értem mi történik benne.
Ezt benéztük rendesen...
Hová megy ilyes sebesen?
:)
most csak azért mondol ilyeneket, mert ócún akarsz venni... na jó, én is bővítenék ezer alatt :P
nagyon dühít is a napi záró, de remélem megütik rendesen jövő héten
a Scania JELEN pillanatban még nagyobb megrendelő.
mindenesetre a tgk.piac tovább szenved. (egész évebn szenvedett)
a hajtóerő eddig a Marmon, a mezőgazdasági futóművek, és az orosz piac volt.
ezekben történő változás már hathat a cég eredményére.
Azért 20 millió felett itt már nem rossz, ráadásul a közkéz nem valami magas a Rábába...
Már majdnem állami cég... :-)
nincs uj csucs, még nem látom, hogy korán adtuk volna el, forgalom nagyon lecsökkent ebben a visszaemelkedésben
Több százra tehető azoknak az autóbuszoknak a száma, amelyek cserére szorulnak a hazai Volán társaságoknál. Az erre szolgáló csereprogram terve már elkészült és a kormány előtt van - mondta Hegmanné Nemes Sára, az NFM államtitkára egy keddi eseményen.
A nemzeti autóbuszprogram megvalósításához a Volánok számára a Magyar Fejlesztési Bank nyújt hitelt, ami mellett saját bevételeikből és a közösségi közlekedés számára biztosított állami támogatásból teremthetik elő a gépjármű-vásárlásokhoz szükséges anyagiakat a társaságok. A 2014-es induláshoz gyakorlatilag már csak a rajtpisztoly dörrenése hiányzik, miután az állam többségi tulajdonában lévő Rába már ezügyben együttműködési megállapodást kötött a Volvóval.
http://www.investor.hu/news/trading/20131022-rovidesen-startolhat-a-nemzeti-autobuszprogram.html
a sztori csak most kezdődik... :) vagy talán ér véget :P
azt még én se döntöttem el....lehet, 1000-n stabilizálódás után ha megindul ismét felfélé, én is visszaveszem.
De most sok más érdekes is van, pl. nyomda is, az sansziosabb, h. elköv pár hétben jo beszállót kínál