Regisztráció Elfelejtett jelszó

DAX , FTSE , CAC index

Re: nincs cím

#654721 Ricsi Előzmény: #654707

Bocsi, nem nagyon szoktam ilyet tenni, de azért ezt most leírom:

1). Nem az 1200 dolcsi a Soros szint, hanem a biztos évi 400%. Szerintem Rbbj erre gondolt.

2). Én is szeretem a munkámat, programozó vagyok, de azért kényelmesebb úgy élnem mostanság, hogy csak azt a munkát vállalom el, amihez kedvem van. Ha nincs kedvem, nem csinálom. És mondjuk sokszor van kedvem utazni, meg étteremben kajálni, meg motorozni sokat, és jó, hogy megtehetem.

Attól hogy van pénze az embernek, dolgozhat is (lásd Csányi), de azért elért egy olyan szintet, hogy ha akar, nem dolgozik. És szerintem ez a jó szint, amikor azt csinálsz, amit akarsz.

Én is csináltam egy festékgyárat, mert szeretek létrehozni valamit, de most pl baromi kényelmes, hogy nem kell azon izgulnom, évek óta zuhan az építőipar, és már régen be kellett volna zárnom

És még azért azt is megjegyezném, hogy ha nagyban kereskednél valós gyümölcsökkel pl, akkor azt felfognák, ha meg papíron teszed, akkor nem? Ezt nem is értem, és ezt komolyan mondom. Itt is olcsón veszel, drágán adsz, mint akármelyik kereskedő a világban. És bár Viktor és csapata azt akarja elmagyarázni, ez csak élősködés, ettől (is) működik a gazdaság.

#654720 rbbj11 Előzmény: #654710

de neked sem volt mindig ennyi, és nem is teszed hozzá, hogy 1000-1500 usd-vel megelégszel, és habár semmivel se lenne több munka, de nem csinálsz belöle majd 10x annyit, ha megengedi a visszaforgatott nyerö....Nem önmagában a 80 vagy akármennyi a hihetetlen, hanem az, ha aprópénzzel folytatja az ember a világ élvonalába tartozó profittermelést, és nem csak pár évig, hanem 15 évig...

#654717 Dénes Előzmény: #654712

akkor Te vagy Soros II én csak Soros III. ? :))))

amúgy utálom Sorost, na mindegy......

#654716 rbbj11 Előzmény: #654707