Regisztráció Elfelejtett jelszó

Bringások

Re: nincs cím

#510556 pepe01 Előzmény: #510031

Ne légy szőke, akinek van motorja, annak nem ér kérdezni:D

Ahogy az angol mondaná common sense.

#510031 KawaBazsy Előzmény: #509800

Aki ad magára, bringával jár! :-) Most átmegyek a Decathlonba lámpáért, de utána jövök kérdezni, mert nem tom hogy kell beállítani az ülést meg kormányt, ahogy a legjobb. Meg azt se, h mit kell a bringán állítani X időközönként, h ne kelljen szervizbe hordanom..

#508687 _pda_ Előzmény: #508685

majd picirigo-t kikérdezed legközelebb, neki van köze a kohászathoz, amúgy meg az alkohol is baromira hizlal :))

csak zsírként képes raktározni a szervezet ;-)

#508685 Bendeguz Előzmény: #508683

Ennyire laikus vagyok, ez van :)

Kösz az infót!

Bocanovában meg nem szoktam sokat enni, inkább iszok! Az meglátszik :D

#508684 Bendeguz Előzmény: #508682

Szívesen eladnám, tökéletes állapotban van a váz. 2 éve megkérdeztem egy kereskedőt, hogy mennyit adna érte, azt mondta 40-et. Kiröhögtem, mert akkor volt rajta vadi új a 40 ezres első teleszkóp :D

#508683 _pda_ Előzmény: #508679

magnézium váz úgy önmagában nincs, csak mit ötvöző anyag szerepel alu termékekben

növeli a szilárdságot

különben meg egyél kevesebb a bocanovában :P

#508682 Csusza Előzmény: #508660

Minden anyag fárad, az alu (és ötvözetei) is persze. De hirtelen nagy törés valami durva behatás nélkül nem szokott hirtelen bekövetkezni.

Én még nem hallottam olyanról, hogy valaki alatt egyszercsak összeroppant az aluváz. (az acél igen, ha belülről elrozsdásodott)

Először szinte mindig megjelenik valami kis repedés, ami növöget, vagy egy nagy behatásra vár.

Ha átnézed időnként (hegesztések környékét elsősorban), és nem látsz semmi hajszálrepedés, akkor szerintem nyugodtan használhatod.

Ám ha mégis tartasz tőle, akkor eladod a bicajt nekem "korrekt" áron. ;-)

#508679 Bendeguz Előzmény: #508664