Én is nézegettem már, de ugyanolyan alternatíva egy utcai farmer, utólag felcsatolható térdvédővel. Én májustól szeptemberig nem hordok cordura motoros gatyát, mert belefüllednék..
Én is nézegettem már, de ugyanolyan alternatíva egy utcai farmer, utólag felcsatolható térdvédővel. Én májustól szeptemberig nem hordok cordura motoros gatyát, mert belefüllednék..
Brutál meleget mond, nem hiszem, hogy beöltözünk. Van tapasztalatod ilyen protektoros farmergatya terén. Azt mondják nagyon kényelmes, szellős és mégis védve vagy mintha motoros szerkóba lennél.....
Vasárnap legurulunk a Velencei tóhoz csobbanni egyet, ha vki arra járna.. :-)
A bnőm vette anno 30 rongyért, h majd megcsinálják neki. Most majd én csinálom meg, s adom is el azzal a lendülettel.. :-)
Melyik részéhez szeretnél hozzáférni?Ha a gyertyához akkor vagy a sisaktartóban ,vagy a lábtérnél hátul van fedél,vagy beférsz vhonnan trükkösen oldalrúl :D
Amúgy nem hiszem hogy japán motort szerelsz...azok nem romlanak :D
Egy Suzuki Sepiát akarok beindulásra bírni, de úgy férek hozzá a motorjához, ha lekötöm a hátsó rugóstagot, s megemelem. Viszont nem tudom kitámasztani semmivel.. nem tudjátok, hogy szokták ezt csinálni?
tölteni tölt egyáltalán?
A slagot meg már feltalálták. Gondolom szervizben is van...
köszönöm, de az nagyon messze van.egyébként mikor megázik, utána csinálja, talán ezért nem is tudják mérni
Ajjaj, akkor tényleg valami baj van:( Tolna megyei nevet és telefon számot tudnék megadni, ha gondolod és nincs messze akkor szívesen. Ügyes szerelő, már 20 éve Belgiumba szereli a motorokat....
sajnos nem. a gyári akksit kidobtam, vettem bele egy új bannert. azt is kidobtam ,tegnapelőtt vettem újat de annak is 2 nap , és annyi....
Nem lehet, hogy az akksi hibás?
Nekem a régi VFR-em teljesen át kellett vezetékelni, mert sajna ott sem találták a hibát:((
Több mint 100K-ba került.....
nem tud vki egy normális motor villamossági szerelőt? már 4 szervízben voltam. valami leszívja az akksim,persze semmi nem mérhető rajta, de mégis. már mindenki hülyének néz, mert szerintük minden rendben van, pedig 2 nap alatt teljesen nullára megy.ezt mind így 1 héttel Alsóőrs előtt...
Huhh, gratula:)) A vfr az vfr, de azért ez nem semmi:)
Egyben hazaértem a Riviéráról, 3700 km lett az etap. A motor brutál módon túl volt terhelve, imbolygott, végig fostam, mégis probléma nélkül vitt-hozott. 20 éves géptől ez nem kis teljesítmény, mély főhajtás neki.. Beszarás szép helyeken jártunk, gyakorlatilag mindegy merre megy az ember, csak tátja a száját. Voltunk Harley talin is Saint Tropezben, meg a Cannes-i filmfeszten is. Tudnék ott lakni, a benzintyúkom nem is akart haza jönni.. :-)
A motorosok nyilván mást éreznek, mint én:
http://auto.indavideo.hu/video/Amikor_a_kamion_befordul_eled
Az a boka kihúzás sem rossz....
Majd ide légyszi a képeket:-)
Egy dobozt már szereztem:-))
Ha még aktuális.
Nézd meg az olaj szabványt. vw 505.00 vagy valami hasonló. (Nekem 15 k-ba került házhoz szállítva, a szervizben ugyanaz a márka és szabvány - nekem longlife kellett bele vw 507.00 - 30 k lett volna.)
Olajat innen:
http://lubmaster.hu/spd/unas_144085/Shell_Helix_Ultra_VX_5w30_VW_5040050700_5L
alkatrészeket innen:
http://bolt.skodaradius.hu/ vagy innen http://www.filtercenter.hu/
A motorkód a motorszám első három számjegye.
Ha longlife olaj van benne akkor 2 év vagy 30.000 a csereperiódus. A longlife-ba inkább shell, a castrolt eszi a skoda..
egyébként tokkal-vonóval nekem a szerviz 60 k-ba került....
Mégiscsak Me Z6 lesz, találtam egy újszerű garnitúrát, amikor féktárcsáért mentem. Yo az. :-)
Amúgy, WTF?
http://totalbike.hu/hirek/2011/04/12/tiltsak_be_a_hungaroringet/