Én maradtam a helyemen, öntsék le 830-ig és akkor boldog leszek. :)
Update: Rohadjon meg, pont beállt elém 833-ra több, mint 1 k.
Én maradtam a helyemen, öntsék le 830-ig és akkor boldog leszek. :)
Update: Rohadjon meg, pont beállt elém 833-ra több, mint 1 k.
akkor lejjebb állunk...))
Végre öntöttek egy kicsit, csak keveset és nem eleget.
Jó lenne tudni vmit az MNYP pakkok sorsáról is.
én is benn állok...visszatérnék, a háromszögben (ék?) nem sok hely van már
Érdekes, tegnap beálltam 836ra és nem teljesült, pedig első voltam a könyvbe, majd rám telepedtek több ezer db-al... talán jobb is így, majd kapok lentebb... :)
"Visszahúzták a mélységből, zölddel jelöltünk egy Fibo-szintet, nem szabad a 830 Ft-os szint alá zárnia, amennyiben a közeljövőben emelkedni szeretne. Ez esetben továbbra is fennállhat a zászló alakzat lehetősége.
Támasz: 830 Ft (Fibo 38,2 %),836 Ft (MA 21) | Ellenállás: 850 Ft"
http://www.trendlines.hu/2011/02/03/korrekcio-jon-technikai-elemzes/
pontosabban valami ilyesmit láttam, ha nekimegy a 850nek, akkor 900ba belenyalhat... és ha a forgalom is megvan, meg a vásárlói kedv is, akkor a fölé is zárhat, de ez még egy kis idő :)))
úgy érzem, hogy ez ugrani fog, már ha a tech. nem csal... reggel én is valami ilyesmit álmodtam meg ...
Törjük meg! :)
http://profitline.hu/technika/elemzes/215712/Raba_technikai_elemzes
"A november végén bekövetkezett emelkedő trend törése után meg tudott kapaszkodni a 800 forintnál lévő támaszban az árfolyam, a januárban mutatkozó piaci optimizmus nyomán megpróbált megindulni felfelé, de a 850 forintnál lévő ellenállásban elakadt. Az ezt követő csökkenést a 820 forintos szint megfogta, ez alapján akár egy emelkedő háromszög is kialakulhat, melynek kitörési pontja a 850-es szint. Ha bent tud maradni az alakzatban, akkor egy-két héten belül megpróbálkozhat a kitöréssel, ugyanakkor hamar ismét akadályba ütközhet, hiszen 900 forintnál újabb ellenállás várja. Csökkenés során támasz 820 forintnál. "
Új Rába termékek a buszpiac számára
2011. február 1. | 08:49
A Rába új, saját fejlesztésű termékekkel bővítette buszpiaci termékpalettáját. A busz futóművek most kifejlesztett második, tárcsafékes generációja a városi tömegközlekedésben egyre nagyobb hangsúlyt kapó alacsonypadlós piaci szegmenshez kapcsolódik. Az új, Herend névre hallgató üléscsaládot városi és elővárosi buszok és villamosok jövőbeni igényeire szabták.
A tárcsafékes futómű fejlesztés már a tavaly alapított Rába Fejlesztési Intézet és a konstrukciós csapat közös munkájaként jött létre. Az új - Herend elnevezésű - üléstípust a városi és elővárosi tömegközlekedés jövőbeni igényeire szabták. Az új gyártási technológiának köszönhetően az ülés a piaci tendenciákhoz alkalmazkodva közel 40 százalékkal kisebb súlyú és az ergonómiai szempontoknak is messzemenően megfelel.
"A Rába számára stratégiai szektort jelentő buszpiacon az aktuális trendekre épülő termékfejlesztéseink célja, hogy képességeinket a lehető legteljesebb mértékben kiaknázva erősítsük pozíciónkat"- emelte ki Pintér István a Rába Nyrt. vezérigazgatója. "Stratégiai törekvésünk, hogy önálló fejlesztésekkel, vagy a megrendelővel közös termék-innovációval lépjünk előre, magasabb szinten szolgáljuk ki a Rába tradicionális piacait illetve bővíteni tudjuk együttműködő partnerei körét."
820...kezd érdekes lenni
"A december elején kudarcba fulladt emelkedési kísérlet után a 795-810 forint között oldalazott az árfolyam. Az idei év elején mutatkozó piaci optimizmust kihasználva ugyan megindult felfelé, de a 850 forintos szint ismét megállította, a múlt hét szerdán bekövetkezett fordulat óta csökkenés mutatkozik. A tegnapi napon a 835 forintos támasza alá zárt, ha nem sikerül visszakapaszkodni fölé, akkor a lecsorgás folytatódhat 820 forint irányába. "
http://profitline.hu/technika/elemzes/214666/Raba_technikai_elemzes
átkötés szerintem