Regisztráció Elfelejtett jelszó

Wizz Air

Mintha meglenne za alja …

#1508276 Ddavid Előzmény: #1507879

Mintha meglenne za alja a GYJ alapján. Innen javulásra számítok, de kérdés az árfolyam hogyan adja vissza ezt majd.

Kiszerettem belőle, rela…

#1507879 Koffein Előzmény: #1507875

Kiszerettem belőle, relatíve nullába sikerült kiszállnom... tavaly kezdtem el venni 13 körül, be kellett látnom, ahogy Te is írod "kismagyar trágya mutyi papír lett"...

Kereskedni, talán még megéri, mert ezen a szinten buy, 13,5-en sell, 15-20%-ot zsebre kell tenni...

Habár, a HOLD-osok belevettek, és lehet még veszik az alapjukba ezeken a szinteken, mert Váradi eladta a sztorit nekik, hogy 5 év múlva dupla tripla...

Most hogy az Easyjetet m…

#1507875 Ddavid Előzmény: #1506606

Most hogy az Easyjetet megveszik és még több tőke kerül mögé emiatt elég necces lesz a Wizz-nek. Nem bővül olyan mértékben az utazások száma, ami teret adna a növekedésnek minden piaci szereplő oldalán. De jó hogy raktam bele jelentős összeget aztán kismagyar trágya mutyi papír lett belőle...

'Gyertek, ötleteljünk együtt, mert én nem értem, nem értem ..'

#1507753 TrendMan Előzmény: #1507750

A megjegyzés Ács Gábortól származik, nem tőlem.

Őt idéztem.

Nagyon nem mozgott együt…

#1506606 Fornit

Nagyon nem mozgott együtt a Ryanair Easyjets párossal, sokkal gyengébb volt.

Jelentés

#1506588 Koffein Előzmény: #1506542

12 HÓNAPOS CÉLÁR: 17,0 GBP (korábbi: 22,1 GBP)

https://bet.hu/site/newkib/hu/2025.06./A_Concorde_...

így van: "A részvény szenvedése nem meglepetés, a befektetők egyre nagyobb számban kérdőjelezik meg a menedzsment hitelességét és felkészültségét."

"Menedzsment hitelesség: A menedzsment soha nem tapasztalt hitelességi válságban van, hiszen időről időre bebizonyosodik, hogy a realitástól távol eső középtávú álmokat hajszol. Azt elfogadható indoklásnak tartjuk, hogy a menedzsment hatáskörén kívül álló kihívások nehezítik a működést, viszont a pénzügyi navigálás folyamatosan félrevezető az utóbbi években, hiszen a CEO és a CFO rendszeresen a realitástól jobb színben festi le az aktuális kilátásokat. Ez pedig azt eredményezi, hogy a negyedéves eredményeket követően negatívan reagál az árfolyam, hiszen az utóbbi 15 gyorsjelentést követően 13 alkalommal veszteségben fejezte be a kereskedést a részvény."

"Különösen a költségek terén nehezen érthető, hogy a menedzsment miért kommunikált az elmúlt közel 1 évben várható költségcsökkenésről, miközben jelentős, közel 200 millió euró plusz költség merülhet fel az idei esztendőben. Ráadásul ennek a normalizálódására is legalább 3 évet kell várni."


Jelentés

#1506542 Koffein Előzmény: #1506512

Gyíííííj :-/ hát mit ne mondjak, tipikus magyar sztori, a vezetőség jól beszopatta a befektetőket a jó k életbe is...


"Wizz Air: Új történelmi mélypontra süllyedt tegnap a Wizz Air, így 11 font alatt jár már a légitársaság árfolyama. A Moody’s leminősítése sem segített a hangulat javulásán, emellett továbbra is elkötelezett marad a cég a Pratt & Whitney hajtóművek kapcsán, annak ellenére, hogy az ehhez kapcsolódó problémák miatt, a Wizz Air flotta számos gépe kénytelen a földön vesztegelni. Emellett a közel-keleti konfliktus, valamint az olajárak emelkedése sem segíti a légitársaság javulását, így a befektetők is kevésbé optimisták a közeljövőt illetően. "

Jelentés

#1506440 Ddavid Előzmény: #1506436

Hát ebbe beleragadt az ember... Már legalább tudjuk miért nem engedték feljebb és adták... Valaki ezt tudta előre, de kellemetlen hogy a jelenlegi helyzetben nem tudnak nőni.

+ ITba olyan embereket keresnek akik 2-3 pozit elvinnének, de operációs költségeken nem látszik ez a fillérb@szás :(