A légitársaság Váradi József számára tett javaslatai között szerepel egy egyszeri részvényjuttatás október 1-jén, amely a 710 534 font éves fizetésének 300%-a lenne.

A légitársaság Váradi József számára tett javaslatai között szerepel egy egyszeri részvényjuttatás október 1-jén, amely a 710 534 font éves fizetésének 300%-a lenne.
Köszi.
Nincs itt a fordulat, majd talán az 5 nagybefektető dönti el, mikor lehet egyáltalán.
Nem tudom, hogy itt-e a fordulat... oldalazást érzek, amíg nem jön egy újabb pozitív hír, vagy negatív... kb 11,4-13,5 közt várnám a mozgást...
Ebben a hírben a 13%-os short állomány az infó, ami fontos infó szerintem...
20 nappal ezelőtti infó:
Bloomberg adatai szerint legalább 5 befektető jelenleg több mint 4,5
millió darab short pozícióval rendelkezhet, amely a tőzsdén jegyzett
részvények 4,5 százalékát teszik ki.
Most akkor itt a fordulat?
És egyáltalán!
Érdemes kérdőjeles híreket olvasni?
Az S&P Global Market Intelligence adatai szerint a légitársaság kereskedésre rendelkezésre álló részvényeinek 13%-át teszik ki a kölcsönbe adott részvények, ami jóval magasabb, mint a rivális EasyJet és Ryanair esetében.
A következő hat-tizenkét hónapban a Wizz Air járatokat indíthat Indiába, és megpróbál betörni Pakisztánba is.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20240903/sotet-felh...
áúúúúúú
"Ha sem az orosz-ukrán helyzet, sem az izraeli konfliktus nem oldódik meg, akkor a Wizz Air részvényei bizony tartós szenvedésre lehetnek ítélve, amivel nem árt kalkulálni."
Wizz Air: Közzétette ma reggel a Wizz Air az augusztusi utasforgalmi számait, előző hónapban összesen 6,2 millió utas utazott a társaság gépein, ami 1 százalékos javulást jelent a tavalyi időszakhoz képest. A kihasználtság is javulni tudott így, az előző évi 94,1 százalékról 95,4 százalékra emelkedett. A társaság emellett jelezte, hogy a Pratt & Whitney hajtóművek meghibásodása miatt az összes utaskapacitás 0,4 százalékkal esett vissza év/év alapon.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20240524/tobb-elemz...
A chart úgy néz ki rossz jelentést vártak előzőleg.
"2020 óta első alkalommal tudott nyereséges lenni a Wizz Air a március 31-én lezárult üzleti évben, ennek ellenére azonban a Barclays és a Morgan Stanley is csökkentette a vállalat részvényeire vonatkozó célárát a gyorsjelentést követően.
Ahogy arról csütörtökön a Portfolio is beszámolt, 4 év után először lett nyereséges a Wizz Air, ezt követően pedig az idei pénzügyi évre vonatkozóan is erős egyszámjegyű bevételnövekedést, valamint 500 és 600 millió euró közötti profitot vár a légitársaság."
fel, le, le, fel, le, le
fel, le, le, fel, le
Megy a hiszti, hogy nagy a baj, hajtóműproblémák, szakad az árfolyam...
https://forbes.hu/penz/wizz-kesik-nem-fizet-arfoly...
https://airportal.hu/hajtomuproblemak-miatt-jelent...
https://concordeblog.hu/2023/09/12/utalat-targyava...
Ha nagy változás nem történik, kb 50% benne lehet fél egy éven belül...
ugri bugrizik itten a concorde is