ez biztos nem nyekereg... habár ki tudja? :)))
Kb :)
Amúgy gyártásról szoktak írni, vagy értékesítésről... műszakokat állítottak le xy gyárban, vagy átlagnál kevesebb autót értékesítenek a szalonba, leépítés van, vagy nincs változás, veszik az autókat, a gyárba minden megy változatlanul... márkától függ... a vw-nél vannak gondok, porsnál, mercinél, érdekes a bmw-nél nagy problémákra utaló sztorikat nem osztottak meg és ez az árfolyamon is meglátszik a többihez képest...
Mit mutat a kép. Nokia V2.0 forgatókönyv 4 dolgozó emberen üldögél 6 nem dolgozó? :S :S
Jaaah értem, akkor belsős infó :)
Követek német finfluencereket, s van amikor megkérdezik a követőket, hogy ha autószektorban dolgoznak írják meg mi újság.. név nélkül kiteszik a hsz-eket, s be lehet saccolni, hogy miként megy a szekér a merci, pors, vw, bmw gyárakban.. mikor jönnek a számok relatíve visszatükrözi a válaszokat.. :)
Nem publikus, gondolom a piac nehogy rosszul reagálja le. Cska időszakos szünet, mert nem fogy annyi amennyit vártak. Emiatt Miskolcon is áll 1 sor, mert az új platform hűtő/fűtő ventilátorait rakják ott össze kompletten.
Ez nekem kimaradt, mikor állították le a gyártást?
Igazad van, ha nem figyel az ember, akkor lehúzzák pikpak. Érdemes számolni, több ajánlatot bekérni.
Megnéztem köszi, eddig azért nem tettem, mert gondoltam ennyiért mindent is tud... De meglepő és lehangoló tudván, hogy a gyártás leállításával pár beszállítónál is megálltak bizonyos dolgok. Bennem a tavalyi évtől merül fel az a kérdés egyre többször, étterem, ruha, kocsi, épületgépészettel kapcsolatban: "Jó jó de megér ennyit felárat?" Sokszor van olyan érzésem, hogy levesznek és nem azt adnak a pénzemért amit elvárna az ember.
ezekszerint nem láttad a tesztet :)
ez nem merci, hanem dacia minőség, habár az is igényesebben van összerakva.. :)))
Ha tényleg itt tart a német autóipar akkor nem csodálkozom, hogy leállították ezeknek is a gyártását, mer tnincs kereslet... (ennyiért)
Hát ilyen értemben akkor ezt az autót is vissza kell vinni oda, ahonnan jött:
https://telex.hu/belfold/2024/01/22/sandor-hasznal...
"Láthatjuk, hogy az ön által beküldött jelentés meglehetősen informatív volt, és automatikus üzenetet kapott, amely azt jelzi, hogy ez a jelentés ingyenes, mert nem rendelkezik elegendő információval." - mondották a szolgáltatók, akiknek fizetett.
Hejj!
én mindig azt mondom, hogy mindenkinek ott kellene élnie, ahol megszületett! Speciel én a 12. kerületben. De azóta ez a sok migráns, akik beköltöztek ide szinte élhetetlenné teszik a területünket /kerületünket!
Elvették szánkópályáinkat, parkolóinkat, erdőinket és mindenhol lakóparkokat meg társasházakat építenek! Ebből elég volt! Mindenki takarodjon vissza oda, ahol megszületett! (És, hogy lássátok, hogy milyen konzisztens és következetes vagyok - még a feleségemmel sem teszek kivételt- legyen kedves ő is visszamenni ahová való!
:-D
Ha ez itt történik, akkor valami olyasmi címet adnak, hogy Pintér kutyái tönkretettek egy teherautót... :))
Tipikus, a létrehozott parkolók a hibásak, nem a tömegközlekedés, ami szerinte is szarul van megszervezve.. és mennyire érdekes, amikor karácsonykor hazamennek vidékre, mennyivel élhetőbb, közlekedhető a város... :))
Pár éve volt egy vitám a 11ker önkormányzatával, hogy miért nem csinálnak óriási parkolót az m1-m7 bevezetőnél, jönnek fel vidékről dolgozni, leteszik, mennek tovább tömegközlekedéssel, parkoló díj + bérletet ha egyszerre megveszik, akkor kaphatnának kedvezményt, eladható mert biztonságban van a négykerekű, nem kell dugóban állni... ha kerékpározik ugyancsak kaphat a parkolás díjból kedvezményt.. az volt a védekezésük, hogy nem szeretnék pártolni az autózást, nem ez a jövő, így nincs parkoló építés... hiába magyaráztam, hogy nem a városba kell építeni, hanem Kelenföld külsőn, vagy Budaörsön, tömegközlekedést faszán összehangolni, nem, nem ez a jövő... oké.. akkor mi a jövő? egy helyben toporgás? egysávosítási? kerékpárút, ugyanannyi autó mellett??