Regisztráció Elfelejtett jelszó

Kreatív reklámok

Azok a régi szép idők :))

#1491885 Koffein

Fújd az arcába és bárhová követni fog :D

Kép

A sikeres házasság a konyhában kezdődik :D

Képez egy női cipő reklám: Tartsd ott őt, ahová való :))Képtartsd távol a depressziót XD

Képnyugi édes, a sört nem égetted meg :D :D

Képés a feleség mentő kfc csomag :))))

Kép

Lidl maci? :)

#1489563 TrendMan Előzmény: #1489561

Ez olyan, mint a fehér Karácsony, állítólag azt is a marketingesek találták ki.

Elbaszott jó!

Mihez is csatlakozzunk manapság?

#876587 TrendMan

Következő reklám szlogent olvastam egy Bevásárló Központban:

Aszongya:

"Csatlakozz az önszeretet forradalmához!"

Nos, ha eddig volt is valami törpe környezetvédelem, most már ennek is lőttek.

Milyen szabályozás értel…

#876304 TrendMan

Milyen szabályozás értelmében mondják be most reklám előtt, hogy !!!Csak 12 éven felüli nézőknek!!! ajánlott.

?

Lemaradtam erről a változásról.

https://youtu.be/LSmeYZvwRIA

#874379 TrendMan

Ha ezt be tudnám linkelni, milyen jó lenne.

--> Tour de France reklám

reklámok vicces dolgok

#843746 TrendMan Előzmény: #843744

A fülledt erotikához most nem tudok hozzászólni.

De, ha pusztán rákeresek egy termékre a neten és utána hetekig minden oldalon követ, az nem olyan vicces.

reklámok vicces dolgok

#843744 joepappa

jajj amikor még fiatal voltam és bohó és üdítővel kezdtem foglalkozni, volt egy tök jó tv-reklámunk aminek a megjelenésért, nem kis pénzt perkáltam a tv2-nek, majd a megjelenés napján, felhívtak, hogy nem mehet le, mert túlzottan erotikusan túlfűtött, hát emberrel még nem ordibáltam úgy mint a kedves telefonos droid hölgyel akivel felhivattak, de még aznap visszautalták a lóvét. :)

-- a túlzottan személyre szabott hírdetés --

#843725 TrendMan

Túlzottan célzott hirdetés?

Ha a legálisan szerzett, rendezett hátterű adatok rendelkezésre állnak, akkor sem mindegy, hogyan használjuk fel őket. A Gartner egy friss elemzése több érdekes összefüggésre mutat rá ezzel kapcsolatban. A személyre szabott üzenetek fogadtatása alapvetően pozitív a fogyasztók körében, de nem minden esetben: a fogyasztók 60%-a pozitívan, 10%-a semlegesen, 30%-a negatívan viszonyul a célzott hirdetésekhez. Ugyanakkor a fogyasztók több mint 40% elvárja, hogy egy márka személyre szabottan kommunikáljon vele, és csak 10%-a a fogyasztóknak utasítja ezt el.

Mindeközben a fogyasztók büntetik azokat a márkákat, akik irreleváns vagy dühítő (nem személyre szabott) emaileket küldenek: a fogyasztók 48%-a leiratkozik, és 12% teljesen megszakítja a kapcsolatát az ilyen gyakorlatot követő márkával. De ha egy üzenet már túlzottan személyre szabott, az ijesztővé válik, és nagyobb károkat okoz, mint az irreleváns vagy dühítő emailek: a fogyasztók 57%-a leiratkozik, plusz 38% teljesen megszakítja a kapcsolatát a túlzottan személyre szabott üzenetekkel operáló márkával.

A kutatás azt mutatja, hogy azok az üzenetek, amelyek személyre szabásához 1-4 adatdimenziót használtak fel, jó eséllyel nem ijesztik el a fogyasztót (9% esély); azok az üzenetek, amelyek személyre szabásához használt adatdimenziók száma 4-6, már nagyobb eséllyel ijesztők (22% esély); míg 6 adatdimenzió felett már 31%-os esélye van, hogy a fogyasztó inkább ijesztőnek tartja a személyre szabottság mértékét.

Ráadásul az sem mindegy, milyen adatdimenziót használ a márka a személyre szabáshoz: bizonyos adatok felhasználásával a fogyasztók komfortosabbak (pl. vásárlási előzmények, nem, kor, hely), bizonyos adatok felhasználására azonban kifejezetten érzékenyek (pl. egészségügyi adatok, social media tevékenység, jövedelem).

Még egy érdekes aspektus, hogy mit is jelent a személyre szabás: ha azt a gyakorlatot vizsgálták, amikor a személyre szabás során a márka azt igyekezett bizonyítani, hogy ismeri a fogyasztót, az eredmény 4%-os romlás volt az eredményekben (márkakötődés, vásárlás, újravásárlás, kosárméret). Ezzel szemben a személyre szabásnak az a módja, amikor a márka segíteni próbált (a fogyasztó kérdéseire, igényire reagált, anélkül, hogy bizonyítani próbálná, hogy ismeri a fogyasztót), az eredményekben 16% javulást tapasztaltak. Ha pedig a márka mind a fogyasztó ismeretének, mind pedig a segítség nyújtásának terén személyre szabta az üzenetét, az eredményekben 20% javulás mutatkozott.

hogyan nevezzelek?

#838053 TrendMan Előzmény: #838023

Velem megesett egy hasonló sztori, de ott egy utazótáskával szemeztem. Sokáig állt harmadmagával a kiarkatban ez az igen szép utazótáska.

Nem volt rá szükségem, de nagyon megtetszett.

Sokáig tanakodtam, mi tévő legyek?

Arra számítottam, hogy év elején majd valahogy megveszem.

De erre mi történt:

- Nem hírdettek akciót!

- Nem volt áremelés

- Egyszerre megvették mind a hármat én meg hoppon maradtam.

(na ez egy keresleti történet volt)

---------------

A lakásokra visszatérve nekem az a tapsztalatom, hogy a budapesti lakásokat fiatal párok veszik meg

- két fizetésből

- szülői (nagyszülői?) támogatással

+++ Csok

+++ Hitel

Egy szorgos dolgozó egyedül hiába takarékoskodik akármilyen jól, esélye nincs ezzel a konstrukcióval versenyezni.

(De szerintem befektetéssel együtt sincs!)

hogyan nevezzelek?

#838023 Koffein Előzmény: #838013

ha 2013ba nulla ft-ja volt, és most már 13miskája van, akkor az kiemelkedő teljesítmény és óriási pacsi neki. tökre örülök :D habár lehet ő nem érzi ennyire szerencsésnek magát :)

Gondoljunk bele, 72 hónap alatt 13 miska, ez azt jelenti, hogy havonta átlagba 180e ft-ot tudott félre tenni. Hányan tudnak ekkora összeget félre tenni? Ez nagyon szép teljesítmény.

Az más kérdés, hogy elszálltak az ingatlan árak. Nézd XI ker, te is itt laksz, anno 2012-13 talán 14 körül is a kerületben 8-15miska körül jó kecót lehetett találni. Most ha felénk nézelődöm, az a lakás, ami 10millióért ment el, ma már 30-35millió a kikiáltási ár. Ami 30-35millió volt anno, most meg 80millió. 2ével ezelőtt, szembe lévő társasházba, az eladó 18millióról indult és 32ért adta el. Eszméletlen és még nincs vége, mintha pánik roham volna, vagy mi...

A reklám végén volt a csattanó, hogy a 'pénz értéke naponta változik" itt szerintem az inflációra gondolt a szerző és nem a megnőtt keresletre, amire a hsz író gondolt.

Ha csak nyomdát, vagy zwackot vesz, akkor is lenne max 20millája jó esettel 30 kamatos kamattal, és az is kevés volna a 35millás ingatlanra, ami mára lehet, hogy 40... Szóval ez nehéz ügy, talán a köv válságba tudná megvenni álmai ingatlanját... vagy rosszul gondolom?