amikor még a hangyák megtudták borítani az autó egyensúlyát XD :D
amikor még a hangyák megtudták borítani az autó egyensúlyát XD :D
Fújd az arcába és bárhová követni fog :D
A sikeres házasság a konyhában kezdődik :D
ez egy női cipő reklám: Tartsd ott őt, ahová való :))tartsd távol a depressziót XD
nyugi édes, a sört nem égetted meg :D :D
és a feleség mentő kfc csomag :))))
Ez olyan, mint a fehér Karácsony, állítólag azt is a marketingesek találták ki.
Elbaszott jó!
annyira szar, hogy már jó :)
jövőre jöhet a lidlis cipő mellé a lidlis maci a fa alá...
Következő reklám szlogent olvastam egy Bevásárló Központban:
Aszongya:
"Csatlakozz az önszeretet forradalmához!"
Nos, ha eddig volt is valami törpe környezetvédelem, most már ennek is lőttek.
Milyen szabályozás értelmében mondják be most reklám előtt, hogy !!!Csak 12 éven felüli nézőknek!!! ajánlott.
?
Lemaradtam erről a változásról.
Ha ezt be tudnám linkelni, milyen jó lenne.
--> Tour de France reklám
A fülledt erotikához most nem tudok hozzászólni.
De, ha pusztán rákeresek egy termékre a neten és utána hetekig minden oldalon követ, az nem olyan vicces.
jajj amikor még fiatal voltam és bohó és üdítővel kezdtem foglalkozni, volt egy tök jó tv-reklámunk aminek a megjelenésért, nem kis pénzt perkáltam a tv2-nek, majd a megjelenés napján, felhívtak, hogy nem mehet le, mert túlzottan erotikusan túlfűtött, hát emberrel még nem ordibáltam úgy mint a kedves telefonos droid hölgyel akivel felhivattak, de még aznap visszautalták a lóvét. :)
Ha a legálisan szerzett, rendezett hátterű adatok rendelkezésre állnak, akkor sem mindegy, hogyan használjuk fel őket. A Gartner egy friss elemzése több érdekes összefüggésre mutat rá ezzel kapcsolatban. A személyre szabott üzenetek fogadtatása alapvetően pozitív a fogyasztók körében, de nem minden esetben: a fogyasztók 60%-a pozitívan, 10%-a semlegesen, 30%-a negatívan viszonyul a célzott hirdetésekhez. Ugyanakkor a fogyasztók több mint 40% elvárja, hogy egy márka személyre szabottan kommunikáljon vele, és csak 10%-a a fogyasztóknak utasítja ezt el.
Mindeközben a fogyasztók büntetik azokat a márkákat, akik irreleváns vagy dühítő (nem személyre szabott) emaileket küldenek: a fogyasztók 48%-a leiratkozik, és 12% teljesen megszakítja a kapcsolatát az ilyen gyakorlatot követő márkával. De ha egy üzenet már túlzottan személyre szabott, az ijesztővé válik, és nagyobb károkat okoz, mint az irreleváns vagy dühítő emailek: a fogyasztók 57%-a leiratkozik, plusz 38% teljesen megszakítja a kapcsolatát a túlzottan személyre szabott üzenetekkel operáló márkával.
A kutatás azt mutatja, hogy azok az üzenetek, amelyek személyre szabásához 1-4 adatdimenziót használtak fel, jó eséllyel nem ijesztik el a fogyasztót (9% esély); azok az üzenetek, amelyek személyre szabásához használt adatdimenziók száma 4-6, már nagyobb eséllyel ijesztők (22% esély); míg 6 adatdimenzió felett már 31%-os esélye van, hogy a fogyasztó inkább ijesztőnek tartja a személyre szabottság mértékét.
Ráadásul az sem mindegy, milyen adatdimenziót használ a márka a személyre szabáshoz: bizonyos adatok felhasználásával a fogyasztók komfortosabbak (pl. vásárlási előzmények, nem, kor, hely), bizonyos adatok felhasználására azonban kifejezetten érzékenyek (pl. egészségügyi adatok, social media tevékenység, jövedelem).
Még egy érdekes aspektus, hogy mit is jelent a személyre szabás: ha azt a gyakorlatot vizsgálták, amikor a személyre szabás során a márka azt igyekezett bizonyítani, hogy ismeri a fogyasztót, az eredmény 4%-os romlás volt az eredményekben (márkakötődés, vásárlás, újravásárlás, kosárméret). Ezzel szemben a személyre szabásnak az a módja, amikor a márka segíteni próbált (a fogyasztó kérdéseire, igényire reagált, anélkül, hogy bizonyítani próbálná, hogy ismeri a fogyasztót), az eredményekben 16% javulást tapasztaltak. Ha pedig a márka mind a fogyasztó ismeretének, mind pedig a segítség nyújtásának terén személyre szabta az üzenetét, az eredményekben 20% javulás mutatkozott.
Velem megesett egy hasonló sztori, de ott egy utazótáskával szemeztem. Sokáig állt harmadmagával a kiarkatban ez az igen szép utazótáska.
Nem volt rá szükségem, de nagyon megtetszett.
Sokáig tanakodtam, mi tévő legyek?
Arra számítottam, hogy év elején majd valahogy megveszem.
De erre mi történt:
- Nem hírdettek akciót!
- Nem volt áremelés
- Egyszerre megvették mind a hármat én meg hoppon maradtam.
(na ez egy keresleti történet volt)
---------------
A lakásokra visszatérve nekem az a tapsztalatom, hogy a budapesti lakásokat fiatal párok veszik meg
- két fizetésből
- szülői (nagyszülői?) támogatással
+++ Csok
+++ Hitel
Egy szorgos dolgozó egyedül hiába takarékoskodik akármilyen jól, esélye nincs ezzel a konstrukcióval versenyezni.
(De szerintem befektetéssel együtt sincs!)
ha 2013ba nulla ft-ja volt, és most már 13miskája van, akkor az kiemelkedő teljesítmény és óriási pacsi neki. tökre örülök :D habár lehet ő nem érzi ennyire szerencsésnek magát :)
Gondoljunk bele, 72 hónap alatt 13 miska, ez azt jelenti, hogy havonta átlagba 180e ft-ot tudott félre tenni. Hányan tudnak ekkora összeget félre tenni? Ez nagyon szép teljesítmény.
Az más kérdés, hogy elszálltak az ingatlan árak. Nézd XI ker, te is itt laksz, anno 2012-13 talán 14 körül is a kerületben 8-15miska körül jó kecót lehetett találni. Most ha felénk nézelődöm, az a lakás, ami 10millióért ment el, ma már 30-35millió a kikiáltási ár. Ami 30-35millió volt anno, most meg 80millió. 2ével ezelőtt, szembe lévő társasházba, az eladó 18millióról indult és 32ért adta el. Eszméletlen és még nincs vége, mintha pánik roham volna, vagy mi...
A reklám végén volt a csattanó, hogy a 'pénz értéke naponta változik" itt szerintem az inflációra gondolt a szerző és nem a megnőtt keresletre, amire a hsz író gondolt.
Ha csak nyomdát, vagy zwackot vesz, akkor is lenne max 20millája jó esettel 30 kamatos kamattal, és az is kevés volna a 35millás ingatlanra, ami mára lehet, hogy 40... Szóval ez nehéz ügy, talán a köv válságba tudná megvenni álmai ingatlanját... vagy rosszul gondolom?