Re: nincs cím
matgab Előzmény: #429865én azért itt Pesten kíváncsi lennék erre az autómegosztásos bulira, hogy hogy működne.
Mondjuk mikor lestoppolok egy Ferrarit, vagy egy böhöm mercit egy maffiózóval a volán mögött, hogy állj már meg, én is oda megyek...
Az, meg hogy ezt hogyan ellenőríznék, amikor a Buszsávokat is nehezen tudják az meg egy megint másik kérdés.
Meg persze jó az elektroms autó is a környezetszennyezés ellen. Csak attól még ugyanúgy a dugóban fog állni mindenki. Meg amellett drága is a rendszer, olcsóbb (lenne) akkor már BKV-t fejleszteni!
Tényleg az is jó lenne, ha elektromos buszok lennének, néhány probléma azért van velük. Egyrészt may 160 km-t tudnak menni, ami után 6-8 órát tölteni kell őket -ami azt jelenti, hogy legalább 3-szor annyi buszra lenne szükség, mint amennyi van.
Másrészt persze jó ha legalább jó műszaki állapotú buszok lennének a dízelek is, de hát ez sem igaz. És csúcsforgalomban már ma is alig tudják elvinni a népet, mert annyian vannak rajtuk. Tehát, ha a kerékpárosoktól elveszed a lehetőséget, akkor vagy ők is átmennek a BKV-ra , amivel még több,még öregebb buszt kellene a BKV-nak üzemeltetnie, vagy autóba mennének egyesével a szokásos problémákat okozva.
Ja és elfelejtettem reagálni a fogyasztásra:
Ha városban vagy, akkor egy sima 1,2-es Eco Skoda Fabia is megeszik 8-9 litert benzinből (mert ugye azokról beszéltünk, nem a dízelekről), tehát nem értem milyen 3000-es motorokról beszélsz? Azok városban simán 10 felett lefetyelnek...