Fizetésképtelenséget jelentett pénteken a Vapiano étteremlánc. A
német társaság a koronavírus-járvány gazdasági hatásainak
ellensúlyozására indított kormányzati programoktól reméli a csőd
elkerülését.
Fizetésképtelenséget jelentett pénteken a Vapiano étteremlánc. A
német társaság a koronavírus-járvány gazdasági hatásainak
ellensúlyozására indított kormányzati programoktól reméli a csőd
elkerülését.
a körülményekre való tekintettel, az osztalék kifizetés idén felfüggesztésre kerül https://newsroom.lufthansagroup.com/english/newsro...
felfüggesztheti működését https://hvg.hu/gazdasag/20200313_Handelsblatt_felf...
"A Volkswagen csoporthoz tartozó, Barcelona melletti Seat gyárban egy műszakot leállítanak az ellátás akadozása miatt. A lépés 1.200 munkavállalót érint."
dirr még egy gyomros
"Törölte 23 ezer áprilisi járatát a Lufthansa csoport a koronavírus-járvány miatt. A legnagyobb német légitársaság szerdai közleménye szerint a következő hetekben további járatritkítás következhet. A társaság a napokban jelezte, hogy a foglalások visszaesése és a lemondott utazások számának növekedése drámai méreteket ölt, ezért a korábban tervezettnél nagyobb, akár 50 százalékos kapacitáscsökkentésre is kényszerülhet. Az eddigi bejelentéseket együttvéve 30 100 járatot törölnek menetrendjükből az április 24-ig tartó időszakban.
A járatritkítást úgy oldották meg, hogy továbbra is minden kontinens és valamennyi célállomás elérhető legyen a csoport központi repülőtereiről, Frankfurtból, Münchenből, Zürichből, Bécsből és Brüsszelből - áll a szerdai közleményben.
A napokban arról is tájékoztattak, hogy a kapacitás visszafogása mellett szigorú takarékoskodásba is kezdtek, így leállították a tervezett létszámfejlesztéseket és felkínálták a dolgozóknak, hogy hozzák előre tervezett éves szabadságukat, vagy menjenek fizetés nélküli szabadságra. Tárgyalásokat kezdtek a szakszervezetekkel egyéb megoldásokról is, köztük a rövidített munkaidő és részmunkaidős foglalkoztatási modellek alkalmazásáról.
A csoporthoz a névadó Lufthansa mellett az Austrian Airlines, a Swiss és az Edelweiss Air légitársaság, valamint az Eurowings és a Brussels Airlines diszkont légitársaság tartozik. Tavaly 145 millió utast szállítottak, ami 2,3 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. A világszerte 135 ezer embert foglalkoztató cégcsoport korábban 4500 ember felvételét tervezte 2020-ra."
ííííj https://index.hu/kulfold/2020/03/05/a_lufthansa_to...
így is 4éves mélyponton az árfolyam...
"Törölt 7100 európai járatot a márciusi menetrendjéből a Lufthansa Csoport a koronavírus-járvány miatt, a legnagyobb német légitársaság ezt csütörtökön jelentette be.
A társaság közleménye szerint a járattörlés a kapacitás 25 százalékos csökkentésének felel meg, írja az MTI"
döntsük már el, hogy nőtt vagy csökkent a nyereség :D
Napi: Csökkent a Raiffeisen Bank International (RBI) osztrák pénzintézet nyeresége 2019-ben.
Portfolio: Nagyot ugrott a Raiffeisen nyeresége, az elemzőket is meglepték
úgy látom egyenlőre megtalálta az alját, fordulós jeleket mutat 41€-ról
profit warning https://www.portfolio.hu/uzlet/20200122/felezodhet...
ezek után kíváncsi vagyok, hogy mennyi osztalék lesz idén... talán 2euró? mindegy is, legalább jólárasítják...
bástya elvtársat durván meggyőzhették, hogy felkösse magát...
https://444.hu/2019/11/28/meghalt-a-bankar-aki-tob...
elég fura, hogy ebből az adósságból nem tudnak kilábalni, nem tudják a trendet megfordítani... lehet, hogy a menedzsment végzi nem megfelelően a munkáját?
úgy legyen...
És nem adta oda a management anno 40 EUR-ért a felvásárlónak... Agyam eldobom...
Nagy az adósságuk és kevés a profitjuk. Illetve az látszik a részvényen, hogy már kb bő 3-4 éve benne ülök.
habár ahogy nézem a grafikont, elég gáz, 2011óta esik... mi folyhat k+s-nél, hogy nem talál magára? lehet passzolom az első gondolatot... s ilyenkor tör ki és dupla tripláz :)
valószínűsítem, hogy venni fogok k+s-ből egy kisebb tételt... könyvszerinti értéke 23, és 11alatt kereskednek vele, ez nem normális... kb4év alatt esett vagy 70%ot, csődöt áraznak vagy mi? jövőre 2körül adják veszik? :)
K+S azóta is esik, Siemens Healthineer viszont amióta eladtam szépen emelkedik...
Németország bemutatja, hogyan kell xopatni a hazai cégeket:
"A német versenyfelügyelet összesen 100 millió euróra büntette a három nagy német autógyártót, mert kartelleztek és az acél beszállítókkal szemben visszaéltek erőfölényükkel 2004 és 2013 között. A Volkswagen 48,75 millió, a BMW 28 millió, a Daimler pedig 23,5 millió eurós bírságot kapott"
Bocsi, a K+S nem volt a figyelőlistámban, most hogy felvettem, a bukottak közt, az előkelő első helyet fogta meg :)