Lassan a nappali menetfény formájától lehet csak megkülönböztetni az új kocsikat messziŕől.
Lassan a nappali menetfény formájától lehet csak megkülönböztetni az új kocsikat messziŕől.
ezek a mai autók már annyira egyformák, hogy nem sok minden különbözteti meg őket, szinte csak a logo.
Ha ezen az autón egy audi vagy VW logo lenne, azt is simán el tudnám képzelni rajta.
Nincs egy olyan karakteres formája /lámpái alakja egyik autónak sem (legalábbis a tömeg autók között), ami egyedivé tenné őket.
Mintha minden autótervező ugyanazt a szoftvert alkalmazná, amin évről évre megjelennek az aktuális frissítések.
Minek? Nyűgnek? Inkább azt a csíkos pólóst. :)
A hígfos-fos és a szar frigyre lép. Fasza. Ebből lehet bármi, csak jó nem.
Fiat-Chrysler és a Peugeot frigyre lép
https://www.portfolio.hu/uzlet/20191030/ez-gyors-volt-megegyeztek-az-autoipari-gigafuziorol-405579
szép kis pertfólió gyűlik itten
Tuti be volt drogozva a csávó. Én már nagyon várom az önvezető autókat.
Amúgy -nem megsértve senkit- de a BMW-sek a legnagyobb marhák. Ha a híradóban balesetet mutatnak ,akkor ott a BMW-sek jelentősen felülreprezentáltak a forgalomban lévő számosságukhoz képest.
Én már csak azért sem fogok soha BMW-t venni (habár 4IG tulajként azért már tudnék venni néhányat) , hogy ne tartozzak egy ilyen közösséghez. Műszakilag meg amúgy is egy rakás fos. Az összes BMW-s haveromnak a kedvenc témája, hogy melyik baját melyik szerelőnél kell javítani.
A végére azé megsajnáltam a lányt... habár e van, amikor emancipált nőként elmegy autót venni, majd beviszi a szervizbe, oszt széjjelhazudják a buráját...
https://totalcar.hu/magazin/technika/2019/07/16/muhelyprm_suzuki_swift/
A lap emlékeztet rá, hogy 2016-ban még a tervek között szerepelt, most azonban már nincs napirenden az M7-es bővítése az M0-s és Székesfehérvár között, mivel az M7-es átlagos éves forgalmi terhelése meg sem közelíti a kritikus mértéket. A balatoni hétvégék száma pedig alig több mint fél tucat, és a szezonon kívül az út terhelése sokkal szerényebb. A Magyar Közút tájékoztatása szerint az M7-esen az M0-s autóút és Székesfehérvár közötti szakasz átlagos forgalma tavaly mintegy 54 ezer, a Székesfehérvár-Siófok közötti szakaszé pedig 31 ezer jármű volt.
Mosóczi László, a közlekedési tárca államtitkára egy háttérbeszélgetésen a lapnak elmondta, hogy egy informatikai fejlesztés segítségével az autópályák leállósávját folyamatos haladásra alkalmassá tehetnék. Az M7-esen így bővíteni lehetne a kapacitást a kritikus időszakokban.
A férfi lehet, hogy egy kamasz volt.
De a nő hogy kapott jogsit, ha nem tud egy akkora helyre beállni ???