Sokan a régi gépjármű iparban azzal akarják szopatni az elektromos autók előretörését h a teljes ciklusra több a co2 kibocsátása az elektromos autóknak (köszönhetően főleg az akkuk miatt) mint régi autóknak, jelentsen ez bármit is. A helyzet az h egy lószart, mert az akkumulátorok terén forradalmi változások zajlanak.A samsung előállt a grafén akkumulátorral ami 5x gyorsabban tölt, a Tesla fejlesztő egyeteme a "hagyományos" litium ion akkun dobott egy akkorát h először megvalósulni látszik Musk 1 millio km-ig tartó akkumulátorának a kifejlesztése, a toyota solid state akkut fejleszt ,és Chicagóban már az új litium-co2 akkut fejlesztik amelynak energia sűrűsége 7x akkora mint a jelenlegi litiumosoké ami kb 7x akkora megtehető távolságot jelentene a mostaniakhoz képest (kb 2100-2500 km) vagy 7-ed akkora súlyt illetve ezek kombinációját. Az új akkuk közeljövöbeli várható berobbanása nem versenytársa lesz a régi szektornak hanem egyszerűen legázolja azt