Én fanyalgok a 3.0 V6-on.. :-)
kiváncsi vagyok, hogy milyen ferkákat fog rajzolni :)
A Barron’s most arról ír, hogy a Morgan Stanley ismert autóipari elemzője, Adam Jonas szerint melyik gyártó lehet a nagy nyertes, amelyik a válságból győztesen kerül ki.
Jonas szerint a Ferrari lesz a nagy győztes.
Az elemző 5 okot is felsorol, miért erősödik meg a válságban az olasz autógyártó:
És hogy mit mond Jonas a Ferrari kiugróan magas árazására? Az elemző
szerint a Ferrari luxustermékeket gyártó cég, ezért a papírja úgy van
árazva, mint egy luxusrészvény. Jonas ajánlása a Ferrari részvényére
Vétel, a célára pedig 15 százalékkal magasabb, mint a mostani árfolyam.
már 3 éve? Pedig meg voltam róla győződve, hogy esni fog végig...Aztán nem is néztem.
visszapillantanak a gyökerekhez
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/09/18/kulon...
"15 új modellt
dobna piacra a következő években a Ferrari, köztük
hibrid autókat, egy SUV-ot és különleges, kis sorozatban
gyártott modelleket is. Önvezető autóval nem tervez a
Ferrari. A SUV-ot 2022-ben dobhatják piacra, neve
Purosangue, magyarul telivér, ez a modell azért fontos,
mert ez járulhat hozzá a Ferrari-eladások jelentős
növekedéséhez, és ez lehet az az autó, amivel
meghódíthatja a márka a gazdag kínaiakat. Az új
SUV-ról a vállalat vezérigazgatója, Louis Camilleri azt
mondta, először nem szerette az ötletet, de az első
látványterveket látva teljes mellszélességgel
támogatja az új autó gyártását."
Mike Manley, a Fiat Chrysler új vezérigazgatója július 25-én beszélt
elemzőknek arról, hogy a vállalat nem tudja teljesíteni a korábbi
célkitűzéseket, és a 2018-as profit alacsonyabb lesz majd annál, amit
még a korábbi menedzsment kitűzött, ezt nem nagyon jutalmazták a
befektetők, pontosabban jutalmazták, csak egy 16 százalékos
részvényárfolyam-zuhanás lett a vége.
Ma a Ferrari új vezérigazgatója futott bele a késbe, a dohányiparból
érkező Louis Camilleri közölte a befektetőkkel a rossz hírt, hogy a
korábban kitűzött célok kockázatokat is hordoznak magukban, és a Ferrari
menedzsmentje szeptemberben áll majd elő azzal, hogyan is teljesíthető
az a korábbi cél, hogy 2022-ig megduplázzák a Ferrari profitját, ezt a
célt egyébként többször is inkább csak törekvésnek nevezte, mint kőbe
vésett eredménycélnak.
A Ferrari árfolyama Camilleri bejelentése után 8,4 százalékot zuhant az olasz tőzsdén, ekkora esésre nem volt példa az elmúlt két évben.
a kbc, a csúcson kezdi ajánlani és nem akkor, amikor leakciózzák a portékát :)
beírtad és a tc.sek rittyentettek is egy cikket a témáról :)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/01/15/a_ferrarinak_nem_jott_be/
azóta viszont esett 20% körül
A ferka a tőzsdére menetelnek is megadja a módját... NYSE épülete előtt van egy pár Ferrari :)
http://i.imgur.com/IbhhqPx.jpg