Regisztráció Elfelejtett jelszó

MOL fórum

célár: 4200

#828627 Koffein

Célárat emelt a Renaissance Capital, az elemzőház által vélt fair részvényérték így már 4200 forint, amely közel 40 százalékos felértékelődési potenciált jelent.

Mol Limo

#828188 Koffein Előzmény: #828140

ha ez apró, akkor pr szempontból is megérhette... ahogy elnézem a mol-limo csoportot, nagyon imádja a nép, az új merciket :)

Mol jelen állapotában ne…

#826720 Sumér harcos

Mol jelen állapotában nem érdekel.

mivel évek óta csak 3papirozom és Magyar piac és csak long,gondoltam ránézek.

mol-otp-ricsi,semmi más,de a mol a mostohagyerek.

Busz vásár

#825425 Kissherceg Előzmény: #825230

Miért nem a Rába?


Többségi részesedést szerzett a buszgyártó és a budapesti és debreceni tömegközlekedésben buszokat üzemeltető ITK Holdingban a Mol, így a magyar olajipari cég a tömegközlekedési piacon is fontos szereplő lesz - írja a Portfolio.hu.

A befektetés a Mol szerint illeszkedik a cég 2030-as mobilitási stratégiájához, vagyis hogy egyre nagyobb hangsúlyt helyez a mobilitási szolgáltatásokra. Ennek egyik lépése volt 2018-ban a fővárosi közösségi autó, a Mol Limo bevezetése, amelyet 6 hónap alatt több mint 30 ezren használtak.


Az ITK Holding 2002-ben indult, ez a cég a Daimlerrel együtt fejlesztett és gyárt Mercedes vázakra épülő elővárosi buszokat, a Reform 500 LE nevű típust, amelyet tavaly mutattak be Debrecenben. Kossa György, a cég vezetője tavaly arról beszélt az Indexnek, hogy az ITK 150-300 busz legyártására alkalmas kapacitással rendelkezik Debrecenben, amelyet 800-1000 darabra terveznek fejleszteni. A buszok gyártása mellett karbantartással és üzemeltetéssel is foglalkozik az ITK, amelynek Budapesten és Debrecenben több mint 200 busza járja az utakat.

Terjeszkedne

#823326 Koffein
  • A Mol fogyasztói szolgáltatások szegmensének EBITDA-ja a tavalyi 358 millió dollárról 12 százalékkal 400 millió dollárra emelkedhet idén, a növekedés annak köszönhető, hogy az olajipari vállalatnál tovább nő az autómegosztásból vagy az önálló kiskereskedelmi márkaként üzemelő Fresh Corner üzletekből származó bevételek.
  • A vállalat továbbra is érdekelt abban, hogy üzemanyagtöltő állomásokat vegyen a régióban. Csehországban, Szerbiában és Romániában hajthat végre akvizíciókat a Mol.
  • A következő időszakban az üzleti eredményhez az üzemanyagok értékesítése továbbra is nagy mértékben hozzájárul, és bár a üzemanyagokon elért marzsok növekedhetnek, a nem üzemanyagokból származó bevételeken a marzs nagyobb mértékben emelkedhet.
  • A Mol már közvetlenül a fogyasztási cikkeket gyártó cégekkel egyezik meg, ahelyett, hogy kiskereskedő cégekkel kötne megállapodást, mint ahogy azt az OMV teszi a Spárral.
  • Az elektromos autók térnyerése miatt a Mol jövőre 250 töltőoszlopot telepít majd partnereivel. A részben elektromos autókra építő autómegosztó szolgáltatásnál, a Mol Limónál is tovább növelik az elektromos autók számát, a nyáron megvizsgálják annak a lehetőségét, hogy a rendszert más régiós országok fővárosaiban, Prágában, Pozsonyban, Belgrádban vagy Zágrábban is kiépítsék.

https://www.portfolio.hu/vallalatok/tovabb-terjesz...