Nekem most egy 75 lovas Carinám van, ha már lendületben, akkor jó, de egyébként...
Ellenben 5 literrel eljárok, és itt nincs 1 Eur a gázolaj.
Nekem most egy 75 lovas Carinám van, ha már lendületben, akkor jó, de egyébként...
Ellenben 5 literrel eljárok, és itt nincs 1 Eur a gázolaj.
Volt tizensok éve egy Audi 100 kombim, abban volt egy 69 lovas, szívódénes motor. 5 hengeres volt szerencsére, egész kellemesen forgott, de úgy is elég komótos volt a kocsi..
Mi ebben a furcsa? Ne mond, h nem kevés egy akkora, szekrény bódéban..
C3 pofára nekem is tecc, de csak 3 fokozatú az automatája. C5-től szoktam nézegetni, de Porke árban van, annyiért meg Porkét veszek inkább. :-)
mondjuk nekem ebből az 1978as évjárat tetszik feketében,targában,de rohadt jo hangja van mindnek:)
like:)
masfel honapja Honda tulaj vagyok egy Fn 2 TypeR-nek koszonhetoen. Elso benyomasok alapjan eleg jol osszerakott autok es nem csodalkozom az arukon. Nagyon jol kiautozhatok es a teljesitmenyuk boven eleg. A VTec meg nem gyenge dolog es a hangja ahh... A fogyasztas nem veszes, mert 8,5 vegyesen amiben hajtas is benne van. Itt is igaz hogy a piac mindent bearaz. :)
az biztos:)
Jah, ha meg egy főbb darab - nagy eséllyel - elszáll, a javítás összege is hasonló lesz a vételárhoz.. :-)
mér e60sedan 530d 2004-2005ös is van 1.2m-ért.
most is éppen.
tessék 600.000km-et futott magyar megane 1.5dci.:)
azért ezt már a hires 530da is megirigyelheti:)
ezt nem tudtam,biztos igaz:)
olyan hirhedt,hogy már olvasni sem merem az ilyen cikkeket 1.5dci-ről.
Sumér, ezt olvastad?
"A Ford Mondeókban Delphi rendszer van, ugyanez van a Renault 1.5 dci-ben
is, ezek elég hírhedtek. Nem szeretem, amikor valaki azt mondja, hogy
ez vagy az a rendszer rossz, inkább úgy fogalmaznék, sérülékenyebb.
Ezeknek a rendszereknek a problémája, hogy a modern dízelmotoroknál a
gázolaj a nagy, 1600-2000 baros nyomás miatt felhevül, ezért az
üzemanyagrendszerben, a visszatérő ágon már forró gázolaj megy vissza a
tankba. Ez a forró gázolaj alacsony üzemanyagszint mellett felhevíti a
tankban lévő levegőt, és a meleg levegőből a pára lecsapódik a tank
falán... A dolog megelőzhető lenne nagyon egyszerűen, ahogy a Bosch vagy a Denso
rendszerekben. Ott a visszatérő ágban van egy hűtő rész, ami lehűti a
tankba visszatérő gázolajat."
Kapják be, h ezen is spórolnak. A Sharan alján szerencsére ott a gázolajhűtő..