Elszaladhatna min. duplára, örülne a lelkem. :)
Azt nem mondanám, hogy visszaverték, mert éves csúcson zárt. Ráadásul van a csárton egy kb. öt éves szűkülő háromszög, amiből kitörés előtti állapotban van, felfelé.
Egyetértek. Rábát nagyon altatják, a mai lelkesedést is visszaverték.
Én még a MOL darabolásra várok. Szerintem annak is lesz árfelhajtó hatása lásd Richter, ami 45000-ért sokaknak nem kellett, de 6500(0)-ért viszik, mint a cukrot.
Most a magyar tőzsdén lassan úgy néz ki a helyzet, hogy a bluek szépet futottak, a szír-szar papírokat eszméletlenül szétszaggatták, egekbe húzták...
Mi következik?
A maradék. Vagyis az úgynevezett "fundás" papírok, azok, amelyeket a spekák egyébként nem szívesen piszkálnak... Mert lassú, mert nehézkes... De ilyenkor, tomboló bull-ban minden sorra kerül. Ez majdhogynem törvényszerű. Ahogy 2006-7-ben is (pl. Rába 600 ft-ról 3000-re).
Szóval csipegetek mindkettőből (ÁNY, Rába).nem valami sok, ezt a 20 ft-ot meg is tarthatták volna :-P
http://www.vg.hu/vallalatok/ipar/tiz-ev-utan-ujra-...
"A Budapesti Értéktőzsde honlapján tegnap közzétett közgyűlési előterjesztésben a menedzsment részvényenként 20 forint kifizetésére tett javaslatot"
Továbbra sem kedvező a környezet a Rába körül, az első kilenc hónap bevétele 12 százalékos visszaesését mutat éves alapon, és hasonló szintű az EBITDA csökkenése is. Az adózott eredmény pedig 40 százalékkal alacsonyabb a tavalyinál.
nem vagyok Ta szakerto,de aranykereszt van talan a havi grafikonon?
ha osztalékprogramot hirdetne, akkor egy picit fel lehetne rázni, de így mire spekizzen a jó nép? :-))
ez a papír is döglött rendesen
A Rába Csoport 9,5 milliárd forintot meghaladó konszolidált árbevétellel zárta 2016 első negyedévét. A társaság az idei év első három hónapjában javította termékeinek versenyképességét, és kiváló pénzügyi eredményeire támaszkodva megtette az első lépéseket az új stratégiai célok megvalósítására.
A Rába részben ellensúlyozta a piacok bizonytalanságát és egyes termékei ciklikus értékesítésének hatásait a növekvő európai tehergépkocsi szegmensben, a hazai alkatrész-értékesítésben és az alvázszerkezeti exportban. A kihívások ellenére a vállalat továbbra is stabilan eredményes, a tárgyidőszakban a csoport üzemi tevékenységének eredménye 232 millió forintot ért el. A készpénztermelési hatékonyságot mutató EBITDA 1 százalékpontos hatékonyságjavulás mellett 775 millió forintot ért el, amihez a két legnagyobb üzletág, a Futómű és az Alkatrész, az iparágban átlagos vagy a feletti készpénztermelési hatékonysággal járult hozzá.
A társaság nettó hitelállománya továbbra is alacsony. Az időszak végén mintegy 3,8 milliárd forint volt, ami 2,5 milliárd forinttal alacsonyabb, mint az egy évvel korábbi nettó hitelállomány pozíció.
„A tavalyi év mérföldkő volt a Rába életében: a korábban meghirdetett pénzügyi mozgástér megteremtése a tervezettnél korábban tette lehetővé a stratégiai léptékű építkezés megkezdését. Növekvő versenyképesség, hatékonyság, sikeres helytállás a nemzetközi piacokon, értékteremtés a tulajdonosok számára – ezek az elvek vezérlik társaságunk működését stratégiai céljai megvalósításában. Ennek egyik első, fontos lépése az a nagyszabású modernizációs beruházás, amelynek végrehajtására megkaptuk a tulajdonosi felhatalmazást. Technológia- és kapacitásfejlesztési programunk megvalósítását követően piaci részesedésünk és a globális járműiparban betöltött szerepünk tovább erősödik, és terveink szerint minden második-harmadik európai tehergépjármű Rábánál gyártott mellső tengellyel gördül le a szerelőszalagokról” – mondta Pintér István, a Rába Járműipari Holding Nyrt. elnök-vezérigazgatója.
A Rába Csoport 46 milliárd forintot meghaladó konszolidált árbevétellel zárta a 2015. évet, mely során több üzletfejlesztési sikerről is beszámolhatott. Mindhárom üzletágban javította az eredményességét, melynek köszönhetően - rekord alacsonyra csökkenő hitelállomány mellett- jelentősen növelte a saját tőkéjét, utat nyitva ezzel jelentős fejlesztések megvalósítása előtt.
elektromos buszokat kéne gyártani, hmm Pintér bá?
Forgalma is parádés
Újonnan elnyert megrendelés révén gyarapítja a Rába a Suzuki számára szállított termékei körét. A most megkötött megállapodással évi mintegy 2 milliárd forint értékű üzletet nyert el a társaság Alkatrész üzletága az új Suzuki Vitara teljes életciklusára.
A Rába móri egysége stabil és megbízható partnere a japán autógyártónak, évek óta szállít alkatrészeket több modelljéhez. Idén márciustól hat évre szóló megrendelést nyert el a vállalat az új Suzuki Vitara üléshuzata és fejtámlája varrására, az ülőlap préselésére, az ülésvázak hegesztésére, valamint a hingek és az ülés-huzalvázak gyártására. A beszállítói szerződés a Vitara teljes életciklusára biztosítja a Rába Járműalkatrész Kft. számára a gyártási jogokat.
Az új Vitara sorozatgyártása március 5-én kezdődött meg, és ezzel már három Suzuki modellt lát el termékeivel a Rába Járműalkatrész Kft.
A most tető alá hozott megállapodás megerősíti, hogy a Rába a Suzuki termékeiben stratégiai szereppel bír alkatrészek vonatkozásában.
Tegnap elfelejtettem venni