jó marketing
jó marketing
a belgák is tudnak alkotni, ha akarnak
http://www.vezess.hu/haszongepjarmu/magyar-kamionokra-bukkantak-egy-szantofoldon/66633/
Sikerült remekül előkészíteniük. Profi munka, gratulálok :-)
nem hiszem hogy a közeljővőben lesz még ilyen jó alkalmuk. így jártak. az idei két ipo-ból eddig semmi.
Miért? Te nem "lopnál" 10 csilliárddal többet ha lehetne? Na ugye:-) Bár én megelégednék azért avval is ha "csak" 50 csilliárdot "lophatnék"...... Természetesen ezt is fényárban akarták adni, és szerintem nem is az vette el a kedvüket, hogy túl szégyenlősek lennének! :-) Ahogy a DH sem volt az! Egyem a zuzájukat:-)
nem mindegy nekik, hogy 50 vagy 60mrd lesz a haszon? :)
így látom én is a mostani helyzetnél jobb nem hiszem, hogy lesz. most jó a cég költség struktórája nagy az eredmény kis ügyeskedessél még följebb lehet pumpálni ideális lenne ipo-ra de valszeg annyiért adnák amennyin senkinek sem kell. lehet hogy bekapzsultak. :)
addig tolják megint, hogy jövőre már nem tudják elsózni a céget. Pedig most olcsó az üzemanyag...
árvita van a tulajok között állítólag. nem tudnak megegyezni a ipo áráról.
azt mondja, hogy "...a jelenlegi piaci körülményekre tekintettel elhalasztja részvényeinek tervezett nyilvános forgalomba hozatalát."
mi baj van a piaccal, hogy mégsem mennek tőzsdére?
http://bet.hu/newkibdata/120170556/WaberersNyrt_sajt_k_zlem_ny_2015_11_10.pdf
gyorsan nyílvános lesz és lehet adni és adni és adni amíg alacsony az olaj ár:
http://bet.hu/newkibdata/120022090/WABERERS_418TLm_d_151009_HU.pdf
A Waberer's a tervek szerint további leányvállalatokat alapítana külföldön, és bővítené teherautó-flottáját is, ehhez a terjeszkedéshez van szüksége tőzsdei részvénykibocsátáson keresztül történő forrásbevonásra a vállalatnak. Egy korábbi terv szerint a vállalat a 2013-as 452 millió euróról 2020-ra megduplázná az árbevételét, amelyet a flotta jelentős bővítésén keresztül érnének el. Tavaly júliusban egyébként a vállalat bejelentette, hogy 100 millió euró értékben 1300 darab új, Euro 6-os motorú kamiont szereznek be, vagyis az akár 100 millió euró értékű részvénykibocsátás (ennek csak egy része folyna be a csoporthoz) jelentős flottabővítést tenne lehetővé.
A közvetlen költségek tavaly az árbevétel közel 70 százalékát vitték el, az anyagköltség 37, az igénybevett szolgáltatások értéke 29, a személyi jelegű költségek 19 százalékot tettek ki a közvetlen költségeken belül. Az anyagköltségen belül a legfontosabb tétel az üzemanyagköltség, amelynek alakulását a futásteljesítmény, a flottabővülés, az üzemanyagár és a flottamenedzsment befolyásolja.
A Waberer's az elmúlt években folyamatosan bővítette teherautó-flottáját és vett fel sofőröket, míg 2012-ben még csak a hatodik, addig tavalyra a francia Norbert Dentressangle és a Transalliance mögött már a harmadik legnagyobb európai fuvarozási vállalat volt a Waberer's. A fuvarozó cég az elmúlt években sorra nyitotta külföldi leányvállalatait, mostanra Romániában, Szlovákiában, Lengyelországban, Németországban, Olaszországban, Franciaországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van jelen leánycégeken keresztül, a Waberer's legfontosabb piaca Németország, Magyarország, Olaszország, Franciaország, az Egyesült Királyság és Spanyolország.
Flotta
A Waberers 3500 saját tulajdonú és további 600 szerelvényből álló minősített alvállalkozói flottát üzemeltet. A csoport járművei tavaly 525 millió kilométert tettek meg, közel 10 százalékkal többet, mint 2013-ban. A flotta átlagéletkora 2 év, a járművek rakottsága tavaly 91 százalékos volt.
"A szállítmányozással, logisztikával és pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó cégcsoport évek óta az európai élvonalba tartozik. A futott kilométerek alapján a magyar piac tevékenységük alig 10 százalékát adja, a bevétel döntő része tehát a külföldi munkákból jön. A cég folyamatosan bővül, idén 200 darab új kamionnal - és 600 újra cserélésével - terveztek. "
az árazásra leszek inkább kiváncsi, szerintem drága lesz. viszont a tulajdonosok részéről remek húzás, hogy most alacsony olajárnál jó hasznot termelő cégkén hozzák be a piacra. de a naftával az a helyzet hogy középtávon az csak drágább lesz. magyarul mint minden ipo-nak az a lényege hogy a jó drágán adják a régi tulajok az újaknak. :) fenntartással kezelendő szvsz mint minden ipó.