Regisztráció Elfelejtett jelszó

Ferrari

Válság nyertese lehet

#859117 Koffein

A Barron’s most arról ír, hogy a Morgan Stanley ismert autóipari elemzője, Adam Jonas szerint melyik gyártó lehet a nagy nyertes, amelyik a válságból győztesen kerül ki.

Jonas szerint a Ferrari lesz a nagy győztes.

Az elemző 5 okot is felsorol, miért erősödik meg a válságban az olasz autógyártó:

  • Erős mérleg: a Ferrari Jonas szerint idén pozitív szabad cash flowt termel, miközben például a Ford idén 2-3 milliárd dollárt égethet el, addig a Ferrari Jonas modellje szerint 150 millió dollárt, az elemzői konszenzus szerint pedig 200 millió dollárt termelhet.
  • Új modellek: jön az SF90 Stradale, a 812 GTS, az F8 Spider és a Roma modell, 2021-ben pedig további Ferrari-modellek érkeznek a piacra. Jonas szerint a gazdasági környezettől függetlenül az új modellek élénkítik majd a keresletet.
  • Forma-1: új szabályok léptek életbe, amik miatt a versenyistállók komoly költségeket spórolhatnak meg a következő években, ez rövid távon a Ferrari eredményére is jó hatással lesz.
  • Márka: nagyon erős az olasz autógyártó márkája, az esportra fókuszálva pedig újabb generációkat szólíthat meg a cég.
  • Van előrejelzés: Az elmúlt hetekben már hozzászokhattunk ahhoz, hogy a tőzsdén jegyzett vállalatok a gyorsjelentéseikben arról számolnak be, hogy a kialakult helyzetre tekintettel nem tudnak előrejelzést adni 2020-ra. Az olasz cég nem ilyen, a Ferrari menedzsmentje most arra számít, hogy idén 1,1 milliárd dollár EBITDA-t érhet el.

És hogy mit mond Jonas a Ferrari kiugróan magas árazására? Az elemző szerint a Ferrari luxustermékeket gyártó cég, ezért a papírja úgy van árazva, mint egy luxusrészvény. Jonas ajánlása a Ferrari részvényére Vétel, a célára pedig 15 százalékkal magasabb, mint a mostani árfolyam.


https://www.portfolio.hu/uzlet/20200507/milyen-val...

ezt senki sem gondolta volna

#843987 matgab Előzmény: #843979

már 3 éve? Pedig meg voltam róla győződve, hogy esni fog végig...Aztán nem is néztem.

Ferrari Monza SP1 + SP3

#827889 Koffein

visszapillantanak a gyökerekhez

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/09/18/kulon...

"15 új modellt dobna piacra a következő években a Ferrari, köztük hibrid autókat, egy SUV-ot és különleges, kis sorozatban gyártott modelleket is. Önvezető autóval nem tervez a Ferrari. A SUV-ot 2022-ben dobhatják piacra, neve Purosangue, magyarul telivér, ez a modell azért fontos, mert ez járulhat hozzá a Ferrari-eladások jelentős növekedéséhez, és ez lehet az az autó, amivel meghódíthatja a márka a gazdag kínaiakat. Az új SUV-ról a vállalat vezérigazgatója, Louis Camilleri azt mondta, először nem szerette az ötletet, de az első látványterveket látva teljes mellszélességgel támogatja az új autó gyártását."

Szép belépő

#825481 Koffein

Mike Manley, a Fiat Chrysler új vezérigazgatója július 25-én beszélt elemzőknek arról, hogy a vállalat nem tudja teljesíteni a korábbi célkitűzéseket, és a 2018-as profit alacsonyabb lesz majd annál, amit még a korábbi menedzsment kitűzött, ezt nem nagyon jutalmazták a befektetők, pontosabban jutalmazták, csak egy 16 százalékos részvényárfolyam-zuhanás lett a vége.

Ma a Ferrari új vezérigazgatója futott bele a késbe, a dohányiparból érkező Louis Camilleri közölte a befektetőkkel a rossz hírt, hogy a korábban kitűzött célok kockázatokat is hordoznak magukban, és a Ferrari menedzsmentje szeptemberben áll majd elő azzal, hogyan is teljesíthető az a korábbi cél, hogy 2022-ig megduplázzák a Ferrari profitját, ezt a célt egyébként többször is inkább csak törekvésnek nevezte, mint kőbe vésett eredménycélnak.

A Ferrari árfolyama Camilleri bejelentése után 8,4 százalékot zuhant az olasz tőzsdén, ekkora esésre nem volt példa az elmúlt két évben.

Beköszönt az új Ferrari-vezér, erre akkorát esett az árfolyam, mint az elmúlt 2 évben egyszer sem


https://www.portfolio.hu/vallalatok/bekoszont-az-u...